פודיק - Foodik

עוגת גבינה חלבון ללא תוספת סוכר

דרגו את המתכון: 
18 אהבו
12768 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגת גבינה חלבון ללא תוספת סוכר
מנות
8
קושי:
בינוני
זמן הכנה
15 דקות
זמן בישול
שעה ו-30 דקות
זמן כולל
שעה ו-45 דקות

עוגת גבינה חלבון ללא תוספת סוכר (עם קולי פירות יער (רוטב) ללא סוכר) - בתבנית בקוטר 18 - חלקו ל-8 חתיכות ותקבלו כ-16 גרם חלבון לחתיכה ו-170 קלוריות לחתיכה - מתכון שווה במיוחד למתאמנים בחדר כושר שרוצים להנות מקינוח טעים ולא משמין כמו עוגת גבינה אפויה רגילה שיכולה להיות עתירת קלוריות! אם בא לכם יש באתר מתכון לחטיפי חלבון למי שמחפש פיתרון לאימונים וגם שייק אננס 50 גרם חלבון! ישנו מתכון לעוגת חלבון שוקולד מטורף לגמרי שחייב להכין! בכללי יש באתר מתכוני חלבון מעולים קחו השראה תכינו ושיהיה בתיאבון. עקבו אחריי באינסטגרם לקבלת המתכונים לפני כולם ותירשמו לערוץ היוטיוב שלי כמנויים כדי לקבל התראה לטלפון כשעולה מתכון חדש (אל תשכחו ללחוץ על הפעמון!) בנתיים צפו במתכון וידאו של דקה:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   תנור
כשרות:   חלבי
18 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • לתערובת העוגה
  • לקרם חלבון מלמעלה
  • לרוטב פירות יער ללא סוכר
7 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • הדליקו תנור (לא על מצב טורבו) בתוכנית חימום מלמעלה ולמטה (2 פסים בדרך כלל) על 160 מעלות

  • לקערה מוסיפים את מרכיבי תערובת העוגה הכתובים מלמעלה (רצוי להתחיל עם החומרים היבשים - לערבב - ואז להוסיף את החומרים היבשים ולערבב הכל)

  • ערבבו היטב את כל החומרים הרשומים למעלה בקערה מספיק גדולה ושימו לב שלא ישארו לכם גושים בקערה (גושים מאבקת החלבון וכו'), ערבבו ממש ממש טוב עד לקבלת תערובת חלקה!

  • את התערובת החלקה מעבירים לתבנית מרופדת בנייר אפייה ומשומנת (אפשר להשתמש בתרסיס שמן זית) היטב ומכניסים לתנור לשלב אחד מעל השלב האחרון לחצי שעה על 160 מעלות! (חשוב להדליק את התנור 10 דקות לפני הכניסה של העוגה אליו), אחרי חצי שעה מנמיכים ל-85-90 מעלות וממשיכים לאפות עוד כשעה - שימו לב שהעוגה תשחים מלמעלה וזה מעולה!

  • אחרי בסה"כ שעה וחצי של אפייה תוציאו את העוגה החוצה ותצצנו אותה

  • קרם חלבון מעל העוגה: ערבבו את היוגורט פרו האינסטנט פודינג (ללא הסוכר) ותחליף הסוכר היטב (המרכיבים כתובים למעלה) ומרחו על העוגה מלמעלה, תגרסו עוד 15 גרם אגוזי מלך מעל העוגה ותפזרו

  • רוטב פירות יער ללא סוכר: קחו שליש חבילת פירות יער קפואים ותעבירו לקערה עמוקה שמתאימה לחימום במיקרוגל, תוסיפו לקערה 2-3 כפות של תחליף סוכר (ממתיק), סגרו בניילון נצמד והכניסו למיקרוגל לכ-4 דקות. אחרי 4 דקות תוציאו בזהירות, קחו כף ומסננת, את המסננת תשימו מעל קערה אחרת ולתוך הקערה תשפכו את פירות היער, בעזרת הכף תמעכו את פירות היער היטב עד שכל המיץ ינזל לקערה, ניתן להוסיף עוד מ"שאריות הפרי" שנשארו במסננת לקבלת רוטב "פראי" יותר. אם אתם רוצים לראות מדריך איך להכין "קולי פירות יער" כתבו "קולי פירות יער פודיק" ביוטיוב וצפו בוידאו איך אני עושה את זה.

הערות
  • ניתן למצוא תחליף לאינסטנט פודינג רגיל (אינסטנט פודינג ללא סוכר)

  • ניתן להשתמש בכל ממתיק שתרצו שיחליף סוכר

  • שימו לב להשתמש בגבינת שמנת 5% שומן!

  • ניתן לשמור את העוגה במקרר מספר ימים

2 תגובות על: עוגת גבינה חלבון ללא תוספת סוכר
נורית
נורית
13 בנובמבר 2023 בשעה 21:22

הי שחר העוגה יצאה פצצה. ממש טעם של בית. הזכירה לי את העוגות גבינה שאימי נהגה להכין ואפילו טעימה יותר. לא להאמין שהיא בלי קמח וסוכר!!!! נאפית היטב, רק הוספתי גרידת לימון ל"קרם העליון" ופיזרתי אגוזי מלך קצוצים בפס סביב העוגה, במקום הרוטב פירות יער. יצא מושלם. אכין אותה שוב, מחכה כבר להכין עוד מתכונים שלך. והכיף הכי גדול היה מבחן הטעם- עוגה אלוהית. תודה רבה

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
14 בנובמבר 2023 בשעה 3:39

היי נורית -  כל כך שמח לקבל תגובה כזו ממך ובכלל מחמיא לי שהשווית לאמא שלך. שרק תהני נשמה טובה!

הגב
מימון יהודית
מימון יהודית
5 באוקטובר 2023 בשעה 16:52

מעולה

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
5 באוקטובר 2023 בשעה 17:5

תודה.

הגב
כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il