פודיק - Foodik

קרפצ'יו כבד אווז

דרגו את המתכון: 
3 אהבו
66 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
קרפצ'יו כבד אווז
מנות
2
קושי:
בינוני
זמן הכנה
10 דקות
זמן בישול
10 דקות
זמן כולל
20 דקות

קרפצ'יו כבד אווז כשר מושלם ליום העצמאות או סתם לעל האש עם החברים אם אתם עושים מנגל תכינו את זה כמנת פתיחה בשרית אמאלה ואבאלה כמה שהחברים שלכם הולכים להודות לכם על זה, זה יוצא כמו ממתק אני נשבע לכם בחיי שזה אחד הביסים המטורפים שהכנתי בזמן האחרון, ולא רק זה, הבאתי לכם פה מתכון לריבת הפלפלים החריפה שהכנתי בסרטון שתבוא לכם כמו כפפה עם הביס, צרחות לשמיים! תנסו להכין! ואם אתם בקטע של דברים מיוחדים אז הכנתי גם מתכון לבצלים ממולאים על האש שאפשר לנשנש עם טחינה ככה בכיף ויש גם מתכון לעראיס מושלם במיוחד בכמה שיטות בישול. תעקבו באינסטגרם לעוד מתכונים שווים, ממליץ בחום :)

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   מקרר, מנגל
כשרות:   בשרי
17 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • לריבת פלפלים החריפה:
6 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • צולים את כבד האווז על המנגל מכל צד (אפשר לחרוץ אותו לפני ולהמליח אותו) ולא מייבשים אותו! מעבירים בסיום לצלחת מכסים בניילון ומכניסים למקרר למספר שעות או למקפיא לכ-20 דקות או עד שהוא מתייצב.

  • בזמן שכבד האווז במקרר מכינים ריבת פלפלים חריפה: חתכו את הפלפלים לקוביות תוסיפו לסיר קטן עם שמן זית סוכר מלח פלפל שחור טחון ושליש כוס שמן זית מים ושן שום חתוכה, ערבבו את זה בשלו את הכל עד שזה מגיע למצב של ריבה וכבו את האיש תעבירו לצנצנת (מעוקרת) ולמקרר!

  • אחרי שכבד האווז התייצב תתחילו לפרוס אותו דק דק לפרוסות. תסדרו את הפרוסות הדקות על מגש שימו עליהן נייר אפייה ותדפקו בעדינות עם פטיש שניצלים עד לרמת הדקיקות שאתם רוצים.

  • פזרו סוכר על החתיכות ובעזרת ברנר תנו צריבה על הכל עד שהסוכר יתקרמל (כמו קרם ברולה) וכמובן כבד האווז יהיה מוכן בשלמותו!

  • תוסיפו פטרוזיליה, פלפל צ'ילי אדום, טחינה גולמית, סילאן, צ'אנקים של פיסטוקים, וכמובן כ-4-5 כפיות מריבת הפלפלים החריפה שהכנו. תעצבו את זה יפה :)

  • תחתכו פרוסת חלה ושימו על המנגל שתהיה קצת קריספית, שימו פרוסת כבד אווז עליה ותנו את הביס, תשמעו לי שזה יהיה אחד הביסים היותר טעימים שתאכלו בזמן הקרוב, בתיאבון!

הערות
  • בפסח כמובן לא להשתמש בלחם. כל השאר כשל"פ. מתכון מטורף!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה
תגיות:
# כשר לפסח # ריבות # ריבות מיחדות # מנות בשריות # מתכונים לחגים # מסעדות # אוכל לאירוח # אירוח בופה # רעיון לארוחת צהריים # מנות לארוחת צהריים # מנות ליום שבת # מנות ליום שישי # מנות לאירוח # מתכונים לריבות # אוכל לפסח # איך להכין מנה ראשונה מיוחדת # מנה ראשונה מעוצבת # מנה ראשונה מתכונים # מנות יפות # מנות מעוצבות # מנות ראשונות # מנות ראשונות מעוצבות # מתכונים למנות ראשונות # מנה ראשונה # מנה ראשונה טעימה # חריף # מנגל # על האש # פלפלים חריפים # חגים # אוכל ליום העצמאות # אוכל למנגל # ריבות לאוכל # קרניבור # בקר # מנות פתיחה # מנת פתיחה # מנות פתיחה מיוחדות # מנה בשרית # רעיון לארוחת צהריים בשרית # מנה בשרית לשבת # מנה בשרית לשישי # מנה בשרית לחגים # מנות עיקריות לחגים # על המנגל # כשלפ # מנה בשרית לארוחת צהריים # יאבלולו שמבלולו # מנות ראשונות בשריות # שום # פטרוזיליה # סוכר # פלפל ירוק חריף # אוכל חריף # מנות גורמה # בשר בקר # צ'ילי אדום # אירוח בופה בשרי # פיסטוקים # בשר # קרניבורים # סילאן # יום העצמאות # פסח # טחינה # מתכונים למנגל

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il