פודיק - Foodik

עוגת גבינה חלבון שוקולד פרוטלה

דרגו את המתכון: 
8 אהבו
1384 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגת גבינה חלבון שוקולד פרוטלה
מנות
8
קושי:
קל
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
42 דקות
זמן כולל
שעה ו-2 דקות

עוגת גבינה חלבון שוקולד פרוטלה - עוגת חלבון טעימה עם גבינה בטעמי שוקולד ואגוזי לוז - עם אבקת חלבון איכותית, ממרח שוקולד פרוטלה אגוזי לוז איכותי (ללא תוספת סוכר, ללא שמן דקלים - חפשו את המותג בגוגל ותזמינו יש להם עוד מוצרים נפלאים!) ועוד דברים טובים! עקבו אחר ההוראות ותקבלו עוגה עם כ-29 גרם חלבון וכ-290 קלוריות לחתיכה! (בחלוקה ל-8 בתבנית קוטר 18) - שווה לנסות! מדובר בעוגה אפויה שכל אחד יכול להכין בבית בקלי קלות - יש רק לעקוב אחר ההוראות! כל המתכונים עולים אליי לדף האינסטגרם לפני כל הפלטפורמות! עקבו אחריי ותהנו מהמתכונים ראשונים! בנוסף תוכלו להירשם לערוץ היוטיוב שלי כמנויים וללחוץ על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש! צפו במתכון הוידאו:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   מעבד מזון, תנור
כשרות:   חלבי
25 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • לתחתית העוגה
  • לתערובת הגבינות
  • טופינג
3 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • טוחנים במעבד מזון את כל המרכיבים לתחתית העוגה ויוצקים על גבי תבנית בקוטר 18 מרופדת בנייר אפייה, מיישרים היטב ומכניסים לאמצע תנור שחומם מראש ל-200 מעלות לכ-10-11 דקות, אח"כ מוציאים ומניחים בצד.

  • למעבד מזון מוסיפים את כל המרכיבים הכתובים למעלה טוחנים היטב עד לקבלת תערובת שוקולדית טעימה ויוצקים על גבי תחתית התבנית, מנערים קצת ומעבירים לתנור שחומם מראש ל-175 מעלות לכ-40-41 דקות, אח"כ מוציאים כשהעוגה קצת רוטטת באמצע (אם אתם רוצים אותה יותר יבשה שימו 45 דקות), אח"כ תנו לה להצטנן.

  • תערבבו בקערה את כל המוצרים של קרם החלבון - תמרחו אותו על העוגה ותעבירו את העוגה,פזרו קצת אגוזי לוז אם בא לכם ותעבירו למקרר למינימום 3 שעות / לילה. תחתכו ושיהיה בתיאבון!

הערות
  • למציאת ממרח חלבון שוקולד פרוטלה כנסו לגוגל כתבו "פרוטלה ממרח חלבון שוקולד" וכנסו לאתר - יש המון טעמים.

  • אם הכנתם מתכון שלי אשמח לראות, תייגו "פודיק" באינסטגרם / פייסבוק, העלו סטורי תייגו ״shahar_hen_hayokra” באינסטגרם ואני אשתף אותו אצלי בפרופיל, אשמח לראות את הבישולים שלכם!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il