פודיק - Foodik

קציצות דגים מוסר ים ובס על צזיקי יווני וטרטר עגבניות חריפות

דרגו את המתכון: 
9 אהבו
5377 צפיות
קציצות דגים מוסר ים ובס על צזיקי יווני וטרטר עגבניות חריפות
מנות
5
קושי:
בינוני
זמן הכנה
30 דקות
זמן בישול
10 דקות
זמן כולל
40 דקות

אם אתם חובבי דגים ורוצים להנות ממנה סופר טעימה, עשירה בחלבון, בריאה, יפה וקלילה זו מנה שתתאים לכם כמו כפפה! קציצות דגים מוסר ים ובס על מצע צזיקי יווני HomeMade וטרטר עגבניות חריפות, קצת שמן זית על הצלחת ו-וואו כמה שזה טעים. כדי לצפות בעוד מתכונים למאכלים מכל הסוגים ועל שיטות בישול כאלו ואחרות לחצו כאן והירשמו כמנויים בערוץ היוטיוב שלנו, לא לשכוח ללחוץ על הפעמון כדי שתוכלו לקבל את כל ההתראות לטלפון הנייד כאשר מתכון חדש עולה לערוץ. תהנו! אם יש לכם שאלה תוכלו למטה להגיב ולשאול ואני אגיב לכם במהירות :)

מטבח:   מטבח ישראלי
כשרות:   חלבי
13 / 0 מרכיבים
מרכיבים
4 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • טוחנים את מוסר הים והבס במעבד מזון ושמים בקערה, לאחר מכן שוטפים היטב כוסברה ופטרוזיליה וקוצצים דק דק בסכין בלי הגבעולים (רצוי מאוד מאוד לא לקצוץ במעבד מזון כיוון שהוא מפריש נוזלים שישתלטו לכם על כל הטעם של הקציצות! לכן כדאי לקצוץ ביד), מכניסים פנימה, קוצצים בצל סגול בינוני ממש דק ומכניסים פנימה, קוצצים 3 שיני שום טריות ומכניסים פנימה, מוסיפים שמן זית מלח ופלפל לבפנים, מעט גרידת לימון (חצי כפית) ומתחילים ללוש ולערבב את כל העיסה, אפשר אפילו (למי שלא נגעל) לטעום קצת מכל התערובת כדי לבדוק שיש מספיק מלח ופלפל.

  • מכינים בצד טרטר עגבניות מגי: קוצצים 3 עגבניות דק דק דק (ניתן גם להוריד את הקליפה למי שמעוניין על ידי חריצה בעגבניות והכנסה למים חמים), ומעבירים לקערה נפרדת, קוצצים פלפל ירוק חריף דק דק דק ומוסיפים לקערה, מוסיפים שמן זית ומלח אטלנטי לפי טעם. שמים בצד.

  • מתחילים לסדר את קציצות בגודל קטן - בינוני, מחממים שמן זית במחבת ומתחילים לטגן, שימו לב טגנו כל צד ממש מעט זמן כך שיהיה צרוב בצבע יפה ולא ישרף, אנחנו רוצים שהקציצה תישאר עסיסית ולא עשוייה מדיי. תוציא לצלחת עם נייר סופג.

  • הגיע שלב הצלחות! בעזרת כף הניחו צזיקי במרכז של הצלחת, הניחו 3-4 קציצות בצורה יפה והוסיפו את טרטר העגבניות החריפות, הזליפו מעט שמן זית ושיהיה בתיאבון!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il