פודיק - Foodik

עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח

דרגו את המתכון: 
3 אהבו
1819 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח
מנות
5
קושי:
בינוני
זמן הכנה
שעתיים
זמן בישול
32 דקות
זמן כולל
שעתיים ו-32 דקות

עוגות שמרים הן דבר נפלא. עוגות שמרים עם גבינה עוד יותר, אבל מה דעתכם על עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה? טירוף חושים! שברי בייגלה במלית הגבינות, הרוטב המוכר והטעים מעורבב עם הכל, כל ביס חגיגה בפה, מי שלא מכין פשוט לא יודע מה הוא מפסיד! את העוגה הזו לא תמצאו בשום מקום חוץ מבאתר שלי! אם אתם אוהבים עוגות גבינה לחצו כאן ותגיעו לקטגוריית מתכוני עוגות גבינה. יש לי באתר גם מתכון לעוגת גבינה במבה בייגלה מלוח מטורפת שאתם חייבים להכין! אשמח אם תירשמו לערוץ היוטיוב שלי כמנויים ותלחצו על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש. צפו במתכון וידאו של עוגת גבינה שמרים עם דובדבנים ואוכמניות + עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   מיקסר
כשרות:   חלבי
14 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • מרכיבים לבצק - ל-4 עוגות
  • מרכיבים לתערובת הגבינה והבייגלה
8 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • למיקסר מוסיפים את כל החומרים מלבד החמאה והמלח, מתחילים ללוש 5 דק אחכ מוסיפים 175 גרם חמאה בין טמפרטורת החדר לבין המקרר (מוציאים שעה לפני ההכנה וחותכים לקוביות) ולשים עוד מספר דקות בסוף מוסיפים חצי כפית מלח ולשים עוד כ-2 דקות, עד שמתקבל בצק חלק

  • מעבירים את הבצק לקערה מקומחת מעט, מקמחים את הבצק מלמעלה עוד קצת, מניחים מגבת על הקערה ונותנים לו לנוח ולתפוח בחוץ 45 דקות.

  • בנתיים עובדים על מלית הגבינות: מערבבים את כל המרכיבים המיועדים לתערובת הגבינות כולל יחידות הרוטב בייגלה מלוח של גולדה.

  • אחרי שעברו 45 דקות אפשר לתת לבצק לנוח עוד כ-10 דק' במקרר.

  • מוציאים את הבצק, מחלקים ל-3 או 4 (או 3 עוגות גדולות או 4 בינוניות) בעזרת קלף, מרדדים לעובי של כחצי ס"מ, שמים את המלית במרכז של כל אחד מהבצקים ומוסיפים בייגלה כמו שעשיתי בסרטון וידאו, חותכים את צדדי הבצק כל 3 ס"מ בעזרת הקלף, מורחים בביצה טרופה וסוגרים את הבצק כמו בוידאו.

  • משמנים את התבניות בתרסיס שמן בטעם חמאה, מעבירים את העוגות לתבניות, מרססים עוד שמן על העוגה ומכסים במגבת להתפחה נוספת של 45 דקות.

  • 10 דקות לפני שיגמרו לכם 45 הדקות תדליקו תנור ל-170 מעלות ותכניסו את העוגות לכ-32-35 דקות - לשלב אחד מעל השלב התחתון בתנור, עד לקבלת צבע זהוב, היזהרו לא לשרוף (עוצמת החום לפעמים משתנה בין סוגי התנורים השונים)

  • בסיום האפייה מוציאים את העוגות בזהירות, מברישים במי סוכר, מכסים במגבת וכשהן מתקררות אפשר להכניס למקרר ולהוריד את המגבת, ניתן לפזר אבקת סוכר לחתוך ולהגיש יפה, בתיאבון.

הערות
  • ממליץ לצפות בסרטון הוידאו בערוץ היוטיוב כדי לאפות את העוגה כמו שצריך.

  • במקום רוטב בייגלה מלוח של גולדה אפשר להשתמש במחית פרעצל שאותה ניתן לרכוש בחנויות קונדיטוריה שונות.

1 תגובות על: עוגת גבינה שמרים בייגלה מלוח
לירון ביטון
לירון ביטון
8 באוגוסט 2023 בשעה 21:46

כמה גרם גבינת שמנת? חמוצה או רגילה?. כמה מוסיפים מחית פרצל ? וכמה גרם זה 6 יח' ?. תודה ❣

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
9 באוגוסט 2023 בשעה 0:32

היי גבינת שמנת היא גבינת שמנת - לא חמוצה... בגולדה קונים את המחית בייגלה מלוח - כל יחידה נראה לי 30 גרם.... תקני מהם :] 

הגב
כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il