פודיק - Foodik

עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת

דרגו את המתכון: 
15 אהבו
7603 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת
מנות
4
קושי:
בינוני
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
שעה ו-20 דקות
זמן כולל
שעה ו-40 דקות

עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת - מתכון לארוחת צהריים בשרית טעימה עשירה ומשביעה לאוהבי אוכל מתוק! מתאים גם לשישי בצהריים או שישי בערב! יש באתר מתכון לעוף בתנור בסילאן עם גזרים צבעוניים וגם מתכון נפלא לעוף בתנור עם תפוחי אדמה בלימון ודבש שאתם פשוט חייבים לנסות להכין! טעים ממש! כל המתכונים עולים קודם כל לדף האינסטגרם שלי כך שאשמח אם תעקבו אחריי ותצפו במתכונים שעולים מדי שבוע! אשמח אם תירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותלחצו על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש. בנתיים צפו במתכון וידאו:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   בישול בסיר, תנור
כשרות:   בשרי
12 / 0 מרכיבים
מרכיבים
7 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מייצרים מרינדה עם המרכיבים מלמעלה: לקערה מוסיפים שמן זית, דבש, צ'ילי מתוק, שום כתוש מלח ופלפל לפי טעם ומערבבים הכל היטב, מוסיפים מלח ופלפל שחור גרוס לפי טעם ומוסיפים את העופות להשרייה של לפחות שעה או חצי שעה (למי שאין זמן לא חייב להשרות), השרייה של מספר שעות תהיה יותר טובה. (ל-2 עופות החלטתי להוריד את העור סתם בשביל הגיוון)

  • מטפלים באורז: שוטפים את האורז היטב מוסיפים לקערה 2 כוסות ומוסיפים מים, שוטפים מספר פעמים עד שהמים שקופים, אח"כ מסננים את האורז ומוסיפים מלח ופלפל לפי טעם (לא הרבה מדיי).

  • חותכים 2 בצלים סגולים, גמבה צהובה וגמבה אדומה לקוביות ומוסיפים לסיר עם שמן זית ומטגנים מספר דקות על להבה גבוהה-בינונית עד להזהבה ועד שהירקות רכים.

  • מוסיפים את תערובת הירקות המטוגנים לקערה עם האורז - מוסיפים מלח ופלפל לפי טעם ומערבבים היטב, מעבירים לתבנית פיירקס גדולה ומשטחים את האורז היטב על כל פני התבנית.

  • מוציאים את העופות מהמקרר ומניחים על גבי האורז, מוסיפים למרינדה מספר פטריות ושיני שום ומכסים אותן ברוטב ושמים בתבנית גם כן, שופכים את רוטב המרינדה שנשאר על גבי העופות והאורז, לוקחים חצי כוס מים רותחים ושופכים לקערה של המרינדה (כדי להשתמש במים רותחים עם הטעמים שנשארו מהמרינדה) ושופכים לתבנית הפיירקס.

  • מוסיפים לתבנית הפיירקס עוד 2.5 כוסות מים רותחים/חמים (סה"כ 3 כוסות מים רותחים על 2 כוסות אורז בסמטי).

  • מרטיבים נייר אפייה ומכווצ'צ'ים אותו, מכסים את התבנית בנייר האפייה, מכסים גם בנייר כסף ומכניסים לאמצע תנור (שחומם 10 דקות מראש) על 200 מעלות לכ-שעה-שעה ו-10 דקות, אח"כ מוציאים מהתנור, מסירים את נייר הכסף ונייר האפייה ומכניסים לצלייה נוספת על 250 מעלות (אפשר טורבו גם) עד להזהבה של העופות, מוציאים אח"כ ואוכלים שיהיה בתיאבון.

הערות
  • ניתן להוסיף צ'ילי חריף לחריפות נוספת

  • ניתן להמיר את הצ'ילי המתוק בצ'ילי חריף

  • ניתן להוסיף שומשום על העופות

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה
תגיות:
# אוכל ליום שישי # עוף בתנור # איך להכין עוף בתנור # שישי בצהריים # מנות בשריות # בצלים # גמבה אדומה # רעיון לארוחת צהריים # ארוחה בשרית קלה להכנה # בצל # אוכל ליום שבת # צ'ילי מתוק # שבת # אוכל # ארוחות צהריים בשריות # מנות עיקריות בשריות # שישי # אורז # אורז בסמטי # מנה עיקרית # ארוחות בשריות # ארוחה בשרית לשישי # ארוחת ערב בשרית # ארוחת צהריים בשרית # בשר לראש השנה # מנה עיקרית בשרית # גמבה # צ'ילי # ארוחת צהריים בתנור # ארוחה לשבת # ארוחה לשישי # אוכל בשרי # גמבות # ארוחה בשרית לצהריים # צהריים # אוכל בתנור # מאכלים בתנור # עוף מתוק # עוף מתקתק # רוטב צ'ילי מתוק # רוטב צ'ילי # שבת בצהריים # בתבנית אחת # עוף בתנור בצ'ילי ודבש # עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת # מאכלים לצהריים # ארוחת צהריים אסייתית # אסייתי # אוכל מתוק # ארחת צהריים מתקתקה # מנות עיקריות בשריות חגיגיות # יאבלולו שמבלולו # שבת חתן # עוף # מנות עיקריות # פטריות # אירוח בופה בשרי # גמבה צהובה # ארוחת צהריים # ראש השנה # דבש # מאכלים לראש השנה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il