פודיק - Foodik

עוגת גבינה אוראו אפויה

דרגו את המתכון: 
4 אהבו
3305 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגת גבינה אוראו אפויה
מנות
4
קושי:
בינוני
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
40 דקות
זמן כולל
שעה

אם אתם אוהבים עוגות גבינה ואוראו הבאנו לכם את המתכון המושלם! חיתוכיות / עוגת גבינה אוראו אפויה בקלי קלות! עקבו אחר ההוראות ותהנו מעוגה נפלאה שתשאיר לכם טעם של עוד! כל שצריך לעשות הוא להכין את תחתית העוגה, ליצור את מלית הגבינות ולפזר עוגיות אוראו מלמעלה, לאפות, להכניס למקרר ולהנות מעוגה נפלאה! אם תרצו להכין עוגת גבינה אפויה עם פירורים קלאסית נוסח ניו יורק היכנסו לכאן ותגיעו למתכון נפלא! אם תרצו להכין עוגת גבינה באסקית (זו שנראית שרופה מלמעלה) לחצו כאן, הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלנו כדי לקבל עדכונים כשמתכונים חדשים עולים! צפו עכשיו במתכון וידאו מסודר:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   מקרר, מעבד מזון, תנור
כשרות:   חלבי
11 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • לתחתית העוגה
  • מלית הגבינות
4 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מכניסים 28 עוגיות אוראו במעבד מזון, וטוחנים היטב עד למרקם של פירורים. לאחר מכן מוסיפים 60 גרם חמאה מומסת ללא מלח ומערבבים היטב.

  • שופכים את פירורי האוראו לתבנית מרובעת בגודל 22X22 או בגודל 20X25 שמרופדת בנייר אפייה ומשומנת היטב, משטחים הכל היטב, מכניסים לתנור שחומם מראש על 165 מעלות לכ-12 דקות. מוציאים את התבנית ונותנים לה להתקרר.

  • תערובת הגבינות: לקערה נפרדת מכניסים את כל המוצרים שכתובים למעלה, שמנת, שמנת חמוצה, ביצים, תמצית וניל, עוגיות אוראו מרוסקות וכו' ומערבבים היטב, יוצקים על תחתית האוראו שבתבנית, מפזרים עוד עוגיות אוראו מלמעלה.

  • מכניסים לתנור שחומם מראש על 165 מעלות לכ-40-50 דקות, מוציאים לצינון, ומכניסים למקרר למינימום 5 שעות/ לילה. בתיאבון!

הערות
  • עקבו אחר ההוראות ושימו לב שהעוגה לא נשרפת לכם בשום שלב.אם התבנית שלכם גדולה פי 2 מגודל התבנית שכתבנו תכפילו את הכמויות פי 2.

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il