פודיק - Foodik

בטטות מוקרמות בתנור

דרגו את המתכון: 
14 אהבו
6673 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
בטטות מוקרמות בתנור
מנות
3
קושי:
קל
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
שעה
זמן כולל
שעה ו-20 דקות

בטטות מוקרמות בתנור הכי טעימות בעולם! עם שמנת מתוקה, מיקס גבינות מגורדות ועוד דברים טובים, מנה ראשונה חלבית מושלמת לאוהבי המוקרמים וכל מתכוני הגבינות למיניהם! (כמו למשל כדורי פירה וגבינות מטוגנים) עקבו אחר ההוראות ותאמינו לי שאתם תודו לי ואני אפילו אשמח אם תכתבו לי למטה או באינסטגרם איך יצא לכם! יש באתר עוד מתכונים חלביים נפלאים שתוכלו להכין כמו למשל תפוחי אדמה מוקרמים בטעם פיצה כמו של הדוכנים, עקבו אחריי באינסטגרם לקבלת מתכונים לפני כולם והירשמו לערוץ היוטיוב שלי כמנויים עוד היום ולחצו על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש! בנתיים צפו במתכון הוידאו:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   בישול מהיר במחבת, תנור
כשרות:   חלבי
15 / 0 מרכיבים
מרכיבים
6 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • משמנים את הבטטות בשמן זית (לשטוף לפני כמובן) ומכניסים לתנור שחומם מראש ל-200 מעלות לכ-שעה (משתנה מתנור לתנור) או עד שהן רכות מבפנים.

  • בזמן שהבטטות בתנור למחבת מוסיפים את החמאה ושמן הזית מביאים להמסת החמאה ומוסיפים בצל לבן חתוך לקוביות + את פטריות השמפיניון חתוכות לפרוסות ומטגנים עד להזהבה ומניחים בצד.

  • מוציאים את הבטטות מהתנור, חותכים נייר אפייה ל-2 ועוטפים כל אחת מהבטטות ומייצרים צורת סוכרייה, חותכים באמצע של כל בטטה ומוציאים כשלושתרבע מהתכולה של כל בטטה לקערה גדולה (לא מוציאים הכל).

  • לאותה קערה מוסיפים את הפטריות והבצל שטיגנו מקודם ואת הגבינות המגורדות את אגוז המוסקט המלח הפלפל גבינת השמנת המתוקה וגבינת השמנת שום שמיר ומערבבים הכל היטב.

  • מערבבים הכל היטב וטועמים אם רוצים מתקנים תיבול.

  • ממלאים כל אחת מהבטטות מילוי יפה ומפזרים מלמעלה גבינה צהובה מגורדת + גבינת פרמז'ן מגורדת ומכניסים לתנור על 200-250 מעלות להשחמה לכ-10-15 דקות (משתנה מתנור לתנור), מוציאים ואוכלים, בתיאבון.

הערות
  • אם נשארה לכם מהתערובת ניתן להוסיף אליה קמח וביצים ולהעביר לתבנית אנגליש קייק והופ יש לכם פשטידת בטטה וגבינות מטורפת :)

  • ניתן לשחק עם הגבינות המגורדות ולהחליף למה שאתם אוהבים.

  • אם אין שמנת מתוקה אפשר להשתמש בשמנת לבישול אבל אין ספק שהמתוקה הרבה יותר טעימה ומושחתת!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il