פודיק - Foodik

קונוס פילו וקרם פטיסייר

דרגו את המתכון: 
5 אהבו
216 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
קונוס פילו וקרם פטיסייר
מנות
14
קושי:
בינוני
זמן הכנה
30 דקות
זמן בישול
15 דקות
זמן כולל
45 דקות

אם חשקה נפשכם בקינוח מיוחד לסוף השבוע או לשבועות זה הקינוח המתאים עבורכם - קונוס פילו אפוי בתנור ממולא בקרם פטיסייר ביתי עם שקדים פרוסים קלויים מלמעלה אמאלה ואבאלה ביס קראנצ'י וקרם שימס לכם בפה מלא בטעמי וניל משוגעים, חלום! אם אתם מחפשים עוד רעיונות לקינוחים לשבועות לחצו כאן ותגיעו לקטגורייה המתאימה. יש לי באתר עוד מתכונים עם בצק פילו שתוכלו להכין. עקבו אחריי באינסטגרם לעוד מתכונים שווים! כמובן שיש עוד מתכונים לקינוחים בתנור שיצאו לכם פשוט נפלא!

שיטת בישול:   בישול בסיר, תנור
כשרות:   חלבי
9 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • לקרם פטיסייר:
5 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מפשירים את דפי הפילו לילה במקרר לפני העבודה. מניחים כל פעם דף אחד על משטח העבודה (לא קריטי אם מעט נקרע - בדגש על מעט) ומרססים בתרסיס חמאה או מברישים בחמאה מומסת מ-2 הצדדים כמו בסרטון.

  • מקפלים לאמצע את 2 הצדדים כמו בסרטון ואז מקפלים מהשפיץ הימני לצד שמאל כדי שיווצר לנו משולש, את המשולש שוב מקפלים כלפי מעלה (ולא לצד ימין!) ואז חוזרים שוב על הפעולה ממש כמו בסרטון, את יתרת הבצק חותכים עם מספריים, פותחים, חותכים נייר אפייה ל-4 לוקחים חתיכה אחת ומקמצ'צ'ים אותה לבפנים.

  • מניחים על תבנית עם נייר אפייה ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות חום עליון תחתון (לא טורבו) כ-25-30 דקות או עד להזהבה. בסיום מוציאים ונותנים לקונוסים להצטנן.

  • מחממים 2 כוסות חלב 500 מ"ל בסיר עם 1 כפית גדושה מחית וניל ו-100 גרם סוכר (7 כפות), בנתיים מוסיפים לקערה 4 חלמונים, 3 כפות קמח (50 גרם) מעט חלב ומערבבים עד לאיחוד. ברגע שהחלב בסיר כמעט ורתח והסוכר נמס לוקחים שליש מהכמות שלו ומוסיפים לתערובת החלמונים טורפים מהר ומוסיפים עוד שליש, ממשיכים לטרוף ומוסיפים את השליש האחרון, מחזירים חזרה לסיר ומחממים בעוצמה בינונית תוך ערבוב תמידי עד שהכל מסמיך ונוצר לנו קרם ללא גושים. במידה ויש גושים חלילה מעבירים במסננת לקערה מכסים בניילון נצמד ומצמידים אותו על הקרם פטיסייר לא יווצר קרום ומכניסים למקרר להתייצבות, אחרי לילה במקרר מוציאים וטורפים שוב כדי שיהיה קצת רך יותר.

  • קולים שקדים פרוסים מוסיפים לתוך כל קונוס ומזלפים קרם פטיסייר, מוסיפים עוד שקדים מלמעלה ושיהיה בתיאבון!

הערות
  • אפשר "לתבל" את הקרם פטיסייר במחית פיסטוק, אגוזי לוז או שוקולד נוטלה לבחירתכם.
    אהבתם? פרגנו בלייק ותנו תגובה :)

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il