פודיק - Foodik

ארוחה בשרית לחג

חמין מרוקאי עם אסאדו

חמין מרוקאי עם אסאדו
5/1/2023 14 שעות ו-20 דקות בינוני
חמין מרוקאי או סחינה או צ'ולנט או דפינה, תקראו לו איך שבא לכם מה שבטוח שהמתכון הזה יבוא לכם כמו כפפה לשבת בצהריים או לארוחת צהריים, ההכנה מהירה במיוחד, הבישול? איטי במעלות נמוכות בתנור או על פלטה, הטעם? אי אפשר להפסיק לאכול! תנסו ותיצמדו למתכון.
כניסה למתכון 20941 צפיות

אסאדו בבירה ודבש בתנור

אסאדו בבירה ודבש בתנור
10/7/2021 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אסאדו בבירה ודבש בתנור עם כוכבי אניס, גזרים, בצל סגול ועוד דברים טובים! ארוחה בשרית חגיגית טעימה שתעשדה שואו על השולחן, העצמות מתפרקות מהבשר, הטעם מתוק ואפקט טעם הבירה גם מורגש, תכינו וספרו איך יצא לכם.
כניסה למתכון 18404 צפיות

עוף חמוץ מתוק

עוף חמוץ מתוק
15/1/2023 25 דקות בינוני
עוף חמוץ מתוק פריך טעים תוך 10 דקות עבודה, רוטב טעים במיוחד, 2 טיגונים לחזה העוף עם ציפוי קורנפלור וקמח לפריכות שיא והטעם? חבל על הזמן! נסו להכין ארוחת צהריים בשרית לפי המתכון הזה ותכתבו לי בתגובה איך יצא לכם, אתם תודו לי הרבה :)
כניסה למתכון 17509 צפיות

פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה

פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה
18/9/2021 35 דקות בינוני
פילה בקר בתנור עם תפוחי אדמה עם סילאן שמן שומשום ועוד דברים טובים, מתכון קל טעים ומזין שמתאים לארוחת שישי או סתם לאמצע השבוע או לארוחת צהריים מיוחדת, אם בא לכם מידת עשייה פחותה ממה שכתבתי ניתן לשים בתנור 25 דק' או אפילו 20 דק'
כניסה למתכון 12164 צפיות

קובה דלעת

קובה דלעת
17/8/2023 שעה ו-45 דקות בינוני
קובה דלעת מתכון מנצח 2 שיטות עיטוף שונות בקלי קלות למעטפת דקיקה והמון בשר בתוך הקובה! מתכון שאתם חייבים לנסות להכין בבית לשבת המלכה או לארוחת הצהריים! יש לי באתר גם כמובן מתכון לקובה סלק וקובה קוסקוס!
כניסה למתכון 11032 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 9853 צפיות

קציצות ברוטב עגבניות ואפונה

קציצות ברוטב עגבניות ואפונה
14/3/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
קציצות ברוטב עגבניות אפונה ובצל מקורמל - טעים ממכר שווה אחלה ארוחת צהריים מהירה שילדים אוהבים, תוכלו להכין בקלי קלות את המנה ולשמור לכם בכיף ליום שלמחרת! קל מהיר טעים ולא מסובך לעבודה, עם המצרכים הנפלאים של "טעם הטבע" שיקלו עליכם!
כניסה למתכון 9722 צפיות

אסאדו בתנור עם ירקות שורש

אסאדו בתנור עם ירקות שורש
15/3/2022 4 שעות ו-5 דקות בינוני
אסאדו בתנור עם ירקות שורש עם סילאן סויה ועוד דברים טובים: שום, תפוחי אדמה, שורש סלרי, שורש פטרוזיליה, בטטה סגולה, בטטה, ועוד! תוך 3 וחצי-3 שעות ו-45 דקות תקבלו נתח אסאדו רך מתפרק מהעצם עסיסי ששווה לחכות בשבילו, חבל על הזמן!
כניסה למתכון 8387 צפיות

בצלים ממולאים עם בשר ואורז

בצלים ממולאים עם בשר ואורז
22/8/2023 שעתיים ו-30 דקות בינוני
בצלים ממולאים עם בשר אורז צנוברים מתקתקים שלא תרצו להפסיק לאכול! בכל ביס יתפוצצו לכם טעמים משוגעים בפה! החמוץ של הלימון, המתוק של הדבש, עונג צרוף לחך שאתם חייבים לנסות להכין בבית בהקדם!
כניסה למתכון 8030 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5422 צפיות

מעורב ירושלמי

מעורב ירושלמי
4/8/2023 35 דקות בינוני
מעורב ירושלמי מנצח מהסרטים עם תבלין אחד בלבד! תבלין מעורב ירושלמי של תבליני מימון שמכיל בתוכו את כל מה שמעורב צריך! עם עוד כמה סודות קטנים ויצא לכם מעורב ירושלמי שכל ביס ממנו ישלח אתכם לגן עדן! תקשיבו לי.
כניסה למתכון 3216 צפיות

גולאש הונגרי בבירה

גולאש הונגרי בבירה
14/7/2021 3 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל חורפי סופר טעים שחובה לנסות להכין בבית (כמובן שאפשר לאכול גם בקיץ אבל רצוי עם מזגן) :), גולאש הונגרי בבירה סופר טעים, הבשר רך ונמס, הירקות טעימים, לצקת מהתבשיל הנפלא והמנחם הזהב על אורז לבן ולהנות מטעמים משובחים!
כניסה למתכון 2596 צפיות

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים
28/8/2022 שעה ו-50 דקות בינוני
קציצות פרגיות שווארמה עם בצלים מקורמלים שאתם חייבים להכין לארוחת צהריים! תבשיל טעים שאפשר לאכול עם אורז לבן או לאכול עם פרנה חמה וטרייה, באמת שזה לא מסובך! הקציצות עסיסיות וטעימות ואל תוותרו על הטיגון לפני הכניסה לסיר, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 1432 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1391 צפיות

קובה במיה עירקית

קובה במיה עירקית
4/11/2023 3 שעות קשה
קובה במיה עירקית מושלמת מתכון מעולה טעים לקובה במיה בצבע כתום יפה ובקלי קלות! עם במיה קפואה, ציר בקר איכותי וטעמים מנצחים, כזה שלא תרצו להפסיק לאכול! מנה מנחמת שכיף לאכול במיוחד בחורף.
כניסה למתכון 887 צפיות

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית
13/9/2023 4 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית צהובה וירוקה בבישול ארוך שיתפרק לכם בפה עם מח עצם והמון טעם! עם המוצרים המעולים של סנפרוסט שיהפכו את החיים לקלים (בצלים חתוכים, שעועיות חלוטות). כנסו וצפו במתכון.
כניסה למתכון 729 צפיות

באנים עם אסאדו מפורק

באנים עם אסאדו מפורק
26/9/2023 6 שעות קשה
באנים עם אסאדו מפורק וטחינה ירוקה, מפוצצים בטעם, עם מחבת MY PAN של מגנוס שמשלבת כמה פעולות במחבת אחת: אידוי, בישול טיגון ועוד. אסאדו רך נימוח מפוצץ בטעם שאתם חייבים להכין בבית, אפשר לאכול אותו איך ועם מה שרוצים!
כניסה למתכון 630 צפיות

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה
7/9/2023 שעה ו-35 דקות בינוני
קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה - קציצות מפוצצות בטעם עסיסיות וממכרות בטירוף שהילדים יחסלו! קציצות כאלו שיקצרו המון מחמאות מכל מי שיאכל מהן, שווה לנסות להכין בבית! הטעמים של הבצלים המקורמלים והגזרים העגבניות והאפונה עם הקציצות הופכים למדהימים, לא לשכוח את האורז הלבן!
כניסה למתכון 328 צפיות

ביף בורגיניון צרפתי

ביף בורגיניון צרפתי
1/2/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
ביף בורגיניון צרפתי כמו במסעדות עם טעם מעט מעושן והכל בבישול איטי ארוך שיעניק לכם לבשר אקסטרה טעם ורכות משוגעת. אל תדאגו האלכוהול שביין מתאדה בבישול הארוך ככה שתצטרכו לחכות ולטעום לקראת הסוף את התבשיל המנחם החורפי המדהים הזה.
כניסה למתכון 310 צפיות

קציצות בשר לימוניות חמוסטה

קציצות בשר לימוניות חמוסטה
20/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
קציצות בשר לימוניות ברוטב חמוסטה שאי אפשר להפסיק לאכול! טעם לימוני משגע, פשוט לשים על אורז לבן ולאכול, מנה עיקרית לשבת המלכה או לסתם יום לארוחת הצהריים המשפחתית, תהנו, זה מנחם וטעים!
כניסה למתכון 298 צפיות

מרק תירס תאילנדי

מרק תירס תאילנדי
26/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק תירס תאילנדי עם קארי אדום בסגנון של ג'פניקה שאתם חייבים להכין בבית לימי החורף הקרים או סתם אם בא לכם להתפנק על מרק טעים, המרק מפוצץ בטעם, עשיר בחלבון, יש בו חלב קוקוס והוא פשוט טעים ברמות קשות. תנסו!
כניסה למתכון 277 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 139 צפיות

כריך אסאדו בשר מפורק

כריך אסאדו בשר מפורק
16/2/2024 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אם אתם קרניבורים המתכון הבא בול בשבילכם! כריך אסאדו עם בשר מפורק, איולי בטטה ושום עם מעט סרירצ'ה אמאלה אתם לא מבינים בכלל איזה ביס נדיר, תנסו להכין בבית בהול!
כניסה למתכון 127 צפיות

מפרום ללא גלוטן

מפרום ללא גלוטן
15/3/2024 שעתיים קשה
מפרום ללא גלוטן מושלם טריפוליטאי טעים כזה שיתאים לרגישים לגלוטן, וכן אפשר בקלות להמיר אותו לגרסה הרגילה אם מחליפים את פרוסת הלחם לל"ג לפרוסת לחם רגילה ואת הקמח תמי ללא גלוטן לקמח רגיל, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 55 צפיות

קובה מרוקאי

קובה מרוקאי
27/3/2024 שעתיים ו-30 דקות קשה
קובה מרוקאי מתכון מנצח הכלאה של 2 תרבויות במתכון אחד, הקובה האהוב עם כל הטעמים של הדג המרוקאי שכולנו אוהבים לאכול בשבת המלכה, אתם לא מבינים איזה ביס מחכה לכם, לשים על אורז לבן ולהתענג. תפתחו קצת את הראש ותנסו את ההמצאה החדשה שלי!
כניסה למתכון 54 צפיות

גיוזה בשר בקר מתכון

גיוזה בשר בקר מתכון
24/3/2024 שעה ו-5 דקות בינוני
גיוזה בשר בקר שאי אפשר להפסיק לאכול, ג'וסי בפנים, מעט עבודה אך לא מסובך להכנה, דורש מעט מיומנות קיפול בצק שרוכשים עם הזמן, שווה לנסות להכין בבית, אפשר לאדות בסיר אידוי ואפשר לטגן במחבת ולסגור שהאדים יבשלו את הגיוזה - כיסוני בשר טעימים :)
כניסה למתכון 35 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 32 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il