פודיק - Foodik

קינוחים לראש השנה

עוגת תפוחים בחושה פרווה

עוגת תפוחים בחושה פרווה
8/11/2020 45 דקות קל
לכל אוהבי קינוחי התפוחים הכנו לכם עוגה מושלמת! עוגת תפוחים בחושה פרווה קלה להכנה תוך 10 דקות עבודה וכ-35 דקות בתנור תקבלו עוגה נפלאה עם טעמים טובים שתתאים לקינוח לאחר כל ארוחה או סתם עם הקפה בבוקר / בערב, איך מכינים? כנסו!
כניסה למתכון 13186 צפיות

דובשניות פריכות לראש השנה

דובשניות פריכות לראש השנה
30/8/2021 20 דקות קל
דובשניות פריכות לראש השנה - קינוח לראש השנה שיעשה לכם שמח על הלב! מתכון לדובשניות הכי טעימות בעולם! דבש, אבקת סוכר, סוכר חום והרבה אהבה במתכון אחד! מתכון למתחילים תוך 10 דקות עבודה ו-10 דקות בתנור ויש לכם קינוח שיבוא לכם טוב עם התה.
כניסה למתכון 5185 צפיות

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה
19/9/2022 שעה בינוני
עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה ללא מיקסר בקלי קלות! עם אבקת סוכר ודבורים מבצק סוכר שיעשו לכם אחלה שואו על השולחן! תבנית קוגלהוף עם צורה יפה (מסיליקון-מומלץ!) שתיתן לעוגה נפח יפה גבוה ומיוחד. תכינו וספרו לי איך יצא - אין על עוגה פרווה עוגה אוורירית וטעימה.
כניסה למתכון 4712 צפיות

מגולגלות קינדר מתכון

מגולגלות קינדר מתכון
26/11/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
מגולגלות קינדר שנמסות בפה עם בצק פריך מתכון קל מהיר שווה עם שיטה למגולגלות שיצאו לכם הכי טעימות ויפות בעולם! עקבו אחרי ההוראות ותספרו לי בתגובה איך יצא לכם!
כניסה למתכון 2067 צפיות

פאי תפוחים כמו של מקדונלדס

פאי תפוחים כמו של מקדונלדס
22/9/2022 שעה בינוני
קינוח פאי תפוחים כמו של מקדונלדס לראש השנה - קינוח קריספי ממכר טעים שלא תפסיקו לנשנש אחרי הארוחה! עם תפוחי פינק ליידי, דבש, קינמון וכל הטעמים המוכרים, שווה לנסות להכין בבית! עם בצק עלים מופשר וקצת סבלנות תקבלו קינוח קל להכנה וטעים במיוחד! ראש השנה שמח!
כניסה למתכון 1511 צפיות

עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה

עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה
7/9/2023 55 דקות קל
עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה מושלמת לסוף השבוע או לחג הקרוב, ההכנה פשוטה והתוצאה? מרשימה במיוחד! חובה עליכם לנסות להכין בבית, תוכלו להכין ביחד עם הילדים או לפנק אותם והם יחשבו שהבאתם להם את הקינוח מקונדיטוריה. כנסו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1209 צפיות

כדורי שוקולד קינדר

כדורי שוקולד קינדר
9/1/2024 שעה ו-10 דקות קל
כדורי שוקולד קינדר עם פתיבר שוקו שאפשר להכין עם הילדים או לעצמכם אם אתם בדודא של מתוק, הם קלים להכנה והם ממכרים בקטע מטורף! עם ממרח חלב אגוזי לוז של MOVENPICK ועוד כמה מצרכים תכינו את כדורי השוקולד הטעימים ביותר שיש!
כניסה למתכון 386 צפיות

חטיף קינדר קאנטרי ביתי

חטיף קינדר קאנטרי ביתי
3/5/2024 25 דקות קל
חטיף קינדר קאנטרי ביתי מ 5 מצרכים בלבד בקלי קלות כזה שאפשר להכין הילדים בכיף, קצת להתלכלך עם שוקולד וללקק את האצבעות, אחלה פעילות ובלי קשר לילדים אם בא לכם משהו מתוק מרשים יפה וקל תכינו את זה פשוט טעים ברמה אחרת!
כניסה למתכון 24 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il