פודיק - Foodik

עוגה לסוף שבוע

עוגת שוקולד יום הולדת פרווה

עוגת שוקולד יום הולדת פרווה
9/10/2022 50 דקות בינוני
עוגת שוקולד יום הולדת פרווה / עוגת יומולדת פרווה שלא תפסיקו להפסיק לאכול! עוגה טעימה קלה ומהירה להכנה מתאימה לילדים ואפילו מתאימה לקינוח לסוף השבוע! שווה טעים ופשוט! רכה ונימוחה בפה! לא עוד עוגת חנק יבשה שתדרוש מכם לשתות ליטר מים אחרי שתאכלו חתיכה!
כניסה למתכון 11163 צפיות

עוגת גבינה אפויה עם פירורים

עוגת גבינה אפויה עם פירורים
6/9/2020 3 שעות ו-30 דקות בינוני
מתכון לעוגת גבינה אפויה עם פירורים סטייל ניו יורק, כמה שזה טעים וכמה שזה פשוט להכנה - עקבו אחר ההוראות תהיו מדויקים ומבטיחים לכם שתצא לכם עוגת גבינה טעימה בדיוק כמו שלנו! בזקו רוטב פירות יער מלמעלה, פזרו פטל אורגני, ותהנו מביס מושלם!
כניסה למתכון 6467 צפיות

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה
19/9/2022 שעה בינוני
עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה ללא מיקסר בקלי קלות! עם אבקת סוכר ודבורים מבצק סוכר שיעשו לכם אחלה שואו על השולחן! תבנית קוגלהוף עם צורה יפה (מסיליקון-מומלץ!) שתיתן לעוגה נפח יפה גבוה ומיוחד. תכינו וספרו לי איך יצא - אין על עוגה פרווה עוגה אוורירית וטעימה.
כניסה למתכון 4701 צפיות

עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח

עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח
17/7/2021 שעתיים ו-30 דקות בינוני
עוגת גבינה במבה בייגלה מלוח - עוגת גבינה קלה להכנה ללא ג'לטין ללא אפיה וללא מיקסר גדול (מיקסר ידני שניתן להחליף בהקצפה ידנית), עוגת גבינה מרשימה עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה, במבה בייגלה מלוח שיצאה לא מזמן, טעמים עזים וממכרים, חובה להכין!
כניסה למתכון 2835 צפיות

עוגת גבינה מקופלת קרה

עוגת גבינה מקופלת קרה
6/7/2023 4 שעות ו-30 דקות בינוני
עוגת גבינה מקופלת קרה ללא אפייה ללא ביצים שמכינים בקלי קלות, כזו שתעשה הרבה שואו על השולחן והטעם שלה? השם ירחם! טעים בקטע אחר! מש כמו מעין גלידת מקופלת שווה, פירורי הביסקוויט יתמוססו לכם בפה וישתלבו עם העוגה.
כניסה למתכון 1283 צפיות

עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח

עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח
13/4/2024 3 שעות ו-20 דקות בינוני
עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח עם עוגיות פפושדו כשרות לפסח, ממרח קינדר / ממרח חלב אגוזי לוז כשר לפסח, אחת העוגות המטורפות שאפשר גם להכין ביום רגיל ולא רק בפסח - עם ביסקוויטים פתיבר, ולמי שרוצה ללא גלוטן שישתמש בפתיבר ללא גלוטן, מטורף!
כניסה למתכון 132 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il