פודיק - Foodik

ארוחת בוקר מהירה

שקשוקה תרד פרווה

שקשוקה תרד פרווה
1/11/2020 35 דקות קל
לכל אוהבי השקשוקות הפשוטות הטעימות והבריאות הבאנו לכם מתכון קליל לשקשוקה נפלאה-שקשוקה תרד עם תרד טורקי, 2 בצלים לבנים והמון אהבה, כנסו עקבו אחר ההוראות ותוכלו להנות מארוחת בוקר (או ערב.. זה לא כזה משנה) נפלאה מזינה וטעימה להפליא!
כניסה למתכון 10697 צפיות

מתכון לשקשוקה עגבניות קלאסית

מתכון לשקשוקה עגבניות קלאסית
2/1/2021 35 דקות קל
לכל אוהבי השקשוקות הריי לכם מתכון נפלא לשקשוקה עגבניות מסורתית קלאסית סופר טעימה! שקשוקה קלאסית זו חריפה, עוקצנית, טעימה וקלה להכנה! מתאימה לארוחת ערב קלה או ליום שבת בבוקר, שווה לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 10063 צפיות

פנקייק חלבון בננה ללא אבקת חלבון

פנקייק חלבון בננה ללא אבקת חלבון
25/10/2022 20 דקות קל
פנקייק חלבון ללא אבקת חלבון / פנקייק חלבון בננה שיבולת שועל בלי אבקת חלבון! שווה טעים קל מהיר ומושלם למי שמתאמן בחדר כושר או שנמצא בחיטוב - אל חשש - על המייפל אפשר לוותר אבל אני חייב אותו לבריאות הנפש :)
כניסה למתכון 6640 צפיות

דייסת שיבולת שועל עם קקאו

דייסת שיבולת שועל עם קקאו
8/10/2020 15 דקות קל
מחפשים מתכון לארוחת בוקר מהירה מזינה טעימה ומתוקה? אוהבים דייסות שיבולת שועל? כנסו למתכון הבא! דייסת שיבולת שועל עם קקאו, סילאן, חלב שקדים, שוקולד מריר ותפוח ירוק, טעים טעים טעים! צפו במתכון רשום, תכינו בבית ומבטיחים לכם שאתם תתענגו על הדייסה הזו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 6324 צפיות

סלט פסטה פסטו קר

סלט פסטה פסטו קר
4/7/2023 10 דקות קל
סלט פסטה פסטו קר עם עגבניות שרי צנוברים קלויים ועוד דברים טובים, טעים בקטע אחר ואם אתם רוצים לשדרג אותו עוד אתם יכולים להוסיף זיתי קלמטה - באמת סלט פסטה קר פשוט קליל ומשגע מושלם לארוחת בוקר וגם לארוחת ערב.
כניסה למתכון 6189 צפיות

דייסת שיבולת שועל עם בננה

דייסת שיבולת שועל עם בננה
6/10/2020 15 דקות קל
לטבעוניים, לאוהבי אורח חיים בריא ולאלה שרוצים להנות ממשהו מתוק לא משמין מדיי - המנה הזו בשבילכם! דייסת שיבולת שועל עם בננה, קצת קינמון, זרעי צ'יה, אגוזי מלך, שקדים, וסירופ מייפל, טעים טעים בריא מזין ומלא בסיבים תזונתיים! שווה לנסות בבית, תגיבו ותספרו לנו איך יצא :)
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 6132 צפיות

ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון

ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון
7/1/2021 15 דקות קל
ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון - מתכון קל ונפלא למקושקשת העסיסית שמגישים בבופה בחדר האוכל של בתי המלון, איך להכין מה לשים ומה לעשות כל השלבים נמצאים במתכון הזה, אחלה רעיון לארוחת בוקר טעימה ומפנקת שתסגור לכם את הפינה, תהנו.
כניסה למתכון 5202 צפיות

שקשוקה ירוקה פרווה ללא שמנת לבישול

שקשוקה ירוקה פרווה ללא שמנת לבישול
2/11/2020 35 דקות קל
מתכון משובח לשקשוקה ירוקה ללא שמנת לבישול / לא חלבית / שקשוקה ירוקה פרווה! כרישה, עלי מנגולד, עלי קייל, עלי תרד טורקי ועוד ירוקים נפלאים בתוך שקשוקה אחת! חגיגה ירוקה בפה! ארוחת בוקר / ערב מושלמת במיוחד ומתאימה לאוהבי אורח החיים הבריא.
כניסה למתכון 3774 צפיות

סלט חצילים באבא גנוש

סלט חצילים באבא גנוש
13/6/2022 שעה ו-10 דקות קל
סלט חצילים באבא גנוש עם סוד קטן שישדרג לכם אותו! הסלט הטורקי הידוע טעים בועט שחייב לנגב איתו את החלה בערב שבת, צפו בתהליך ההכנה - מחכה לכם גם שיטה מגניבה לריקון החצילים - שווה במיוחד!
כניסה למתכון 3544 צפיות

קרפצ'יו חציל וכדורי לאבנה

קרפצ'יו חציל וכדורי לאבנה
1/7/2021 50 דקות קל
קרפצ'יו חציל וכדורי לאבנה - מנה ראשונה חלבית קרה קלה, יפה, מרשימה וטעימה, הכנה תוך 10 דקות עבודה, מנה מעוצבת פשוטה ויפה, כדורי הלאבנה פרוסים על קרפצ'יו החציל והטעמים משתלבים נפלא! תכינו וספרו לי בתגובה איך יצאה לכם המנה, תהנו!
כניסה למתכון 3492 צפיות

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן
19/4/2023 27 דקות קל
לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן כשר לפסח טעים ממכר ושווה! מושלם ל אירוח בופה חלבי או סתם ל ארוחת ערב באמצע השבוע עם הילדים או אפילו לכם תוכלו להכין את הלחמניות ולהתענג עליהן בבוקר! שווה, קל, מהיר, טוסו להכין את לחמניות הגבינה האלו!
כניסה למתכון 3456 צפיות

בלינצ'ס חלבון שוקולד

בלינצ'ס חלבון שוקולד
30/3/2023 25 דקות קל
בלינצ'ס חלבון במילוי קרם חלבון שוקולד ללא תוספת סוכר! מושלם למי שנמצא בתהליך חיטוב גם מופחת שומן גם מופחת סוכר בהחלט קינוח שיותר בריא מהמקור, אחלה מקור לחלבון תוכלו להכין לארוחת בוקר או לארוחת הערב. תהליך ההכנה קל במיוחד!
כניסה למתכון 3428 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2527 צפיות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות
18/3/2023 שעה קל
בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות ללא גלוטן כשר לפסח! למי שאוהב מדובר בבורקס דפי אורז חלבון עם גבינות פטריות ובצל מטוגנים, הטעם? יוצא דופן! הערכים? מעולים! כשר לפסח אפשר להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב בקלי קלות!
כניסה למתכון 2215 צפיות

עוגת פנקייק חלבון שוקולד

עוגת פנקייק חלבון שוקולד
28/9/2022 25 דקות קל
עוגת פנקייק חלבון שוקולד ללא אבקת חלבון ללא תוספת סוכר! עוגה זוגית כ-86 גרם חלבון לכל העוגה עם מעדני מולר וחלב מועשר של חברת טרה - שווה במיוחד! החלב מועשר בויטמינים ונחשב לאיכותי במיוחד! מתאים למי שרוצה מסת שריר!
כניסה למתכון 1795 צפיות

סביצ'ה דג סלמון אבוקדו בורגר סטייל

סביצ'ה דג סלמון אבוקדו בורגר סטייל
2/8/2022 5 דקות קל
סביצ'ה סלמון אבוקדו בורגר סטייל - טרטר / סביצ'ה סלמון עם טעמים טובים ואבוקדו שחתוך ממולא ונראה כמו המבורגר - מיוחד טעים ומרשים כ מנה ראשונה או לארוחת בוקר או לארוחת ערב, כמובן שאפשר לפרק ולשים על צנים קריספי ולתת ביס טוב, אוהבים דגים נאים תהנו.
כניסה למתכון 536 צפיות

סלט גבינת מאנורי

סלט גבינת מאנורי
18/9/2023 15 דקות קל
סלט גבינת מאנורי עשיר צבעוני יפה ומושקע שתוכלו להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב שלכם, הטעמים פשוט יתחברו נפלא עם התאנים המתוקות, הגבינה עצמה מטורפת בטעם! לקחת חתיכת לחם טרייה ולאכול עם הגבינה הצזיקי והירקות, יאסו - תהנו!
כניסה למתכון 153 צפיות

חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה

חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה
1/4/2024 5 דקות קל
איך להכין חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה טריק שווה שחובה להכין ולהכין בבית, אתם לא מבינים כמה טעים ושווה זה יוצא ואפשר להוסיף את זה פשוט לכל מאכל שרוצים, לפסטה, על צנים או טוסט, פשוט נפלא!
כניסה למתכון 41 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il