פודיק - Foodik

ארוחה קלילה לבוקר

ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון

ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון
7/1/2021 15 דקות קל
ביצה מקושקשת כמו בבתי מלון - מתכון קל ונפלא למקושקשת העסיסית שמגישים בבופה בחדר האוכל של בתי המלון, איך להכין מה לשים ומה לעשות כל השלבים נמצאים במתכון הזה, אחלה רעיון לארוחת בוקר טעימה ומפנקת שתסגור לכם את הפינה, תהנו.
כניסה למתכון 5145 צפיות

פיצה חלבון קוטג'

פיצה חלבון קוטג'
4/10/2023 22 דקות קל
אם אתם בתהליך חיטוב או דיאטה או רוצים חלבון למסת שריר זה המתכון השווה עבורכם! פיצה חלבון קוטג' מבצק קוטג' עם ים של חלבון! וכ-215 קלוריות לפיצה אישית אחת! שווה לנסות להכין בבית, זה קל טעים ומהיר והילדים יעופו על זה!
כניסה למתכון 4563 צפיות

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן
19/4/2023 27 דקות קל
לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן כשר לפסח טעים ממכר ושווה! מושלם ל אירוח בופה חלבי או סתם ל ארוחת ערב באמצע השבוע עם הילדים או אפילו לכם תוכלו להכין את הלחמניות ולהתענג עליהן בבוקר! שווה, קל, מהיר, טוסו להכין את לחמניות הגבינה האלו!
כניסה למתכון 3264 צפיות

קוקו סבזי חביתת ירק פרסית

קוקו סבזי חביתת ירק פרסית
4/3/2021 22 דקות קל
מתכון לחביתת ירק פרסית בשם קוקו סבזי (אפשר לומר גם פשטידת ירק פרסית) - עקבו אחר ההוראות ותהנו מרעיון לארוחת ערב / ארוחת בוקר מושלמת! קלי קלות! בצל לבן, פטרוזיליה, שמיר, קמח כוסמין מלא אורגני, ביצים קצת סבלנות ויש לכם ארוחה מופלאה!
כניסה למתכון 2935 צפיות

פולנטה בצנצנת

פולנטה בצנצנת
10/1/2023 20 דקות קל
פולנטה בצנצנת כמו במחניודה של אסף גרניט - עם תירס, שמן כמהין, גבינת פרמז'ן ועוד דברים טובים והכל בצנצנת אחת, שווה לנסות להכין בבית! אחלה מנה חלבית ראשונה שתפתח לכם את הארוחה, שווה שווה שווה! באמת טעים במיוחד.
כניסה למתכון 1239 צפיות

אייס קפה קוביות חלב קפואות

אייס קפה קוביות חלב קפואות
29/2/2024 3 שעות ו-5 דקות קל
אייס קפה קוביות חלב קפואות קוריאני עם הקצפה כזה שיבוא לכם כמו כפפה לארוחת הבוקר לצד החביתה או הארוחה, שווה לנסות, קלי קלות!
כניסה למתכון 62 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il