פודיק - Foodik

אוסף 6 מתכוני נוטלה קלים להכנה בבית

שתפו:
עודכן ב- 10 בפברואר 2021
4258 צפיות
אלו שבאמת אוהבים נוטלה לא מחליפים אותה בעד שום ממרח שוקולד אחר. הם מרגישים מיד בהבדל כאשר מוגש להם ממרח אחר של אגוזים וקקאו ונהנים מכל המוצרים הנלווים של נוטלה. אם גם אתם לא מסוגלים להשלים הכנת כריך נוטלה מבלי ללקק את הסכין בהנאה – אוסף המתכונים הבא יספק לכם כמה רגעים של אושר.

אתר פודיק מעניק לממרח האיטלקי הנפלא את מעמד הכבוד שהוא ראוי לו. כל מתכוני הנוטלה באתר קלים להכנה, מתאימים גם לבשלנים מתחילים ומשמרים את הטעם האהוב של הממרח. קינוחי נוטלה מתאימים למבוגרים וילדים כאחד. עוגת נוטלה משני מרכיבים תהיה סיומת נהדרת לארוחה משפחתית וגם כעוגה מהירה להכנה כאשר האורחים כבר בדרך. אם אתם אוהבים נוטלה אז הגיע הזמן שתתחילו ליהנות מהטעם הנפלא גם בקינוחים.

סקרנים לטעום מתכוני נוטלה? תוכלו למצוא כאן מידע על 6 מתכוני נוטלה קלילים ולהתחיל לזלול. אלו מתכונים עם נוטלה שמצליחים בכל פעם וגורמים לאורחים ללקק את האצבעות. אף אחד לא יאמין שהכנתם את העוגה המדהימה הזו בפחות מ-10 דקות.

עוגת שוקולד נוטלה חמה תוך דקה אחת בלבד

מתכונים עם נוטלה יהיו פשוטים להכנה היות והם מתבססים על הטעם המאוזן של הממרח. אתם לא צריכים לדאוג בעצמכם לאיזון של הטעמים אלא רק לדעת איך לשמור על הטעם הטוב של הנוטלה וליצור מרקם של עוגה. אם אין לכם סבלנות או הרבה זמן להקדיש לבישול ואפייה – המתכון הזה בדיוק בשבילכם. את העוגה הטעימה הזו אפשר להכין בהפסקת הפרסומות במהלך צפייה בתכנית טלוויזיה. אם מתחשק לכם משהו מתוק, אל תסתפקו בפרוסת לחם עם נוטלה כשאפשר להכין בתוך דקה עוגה מדהימה.

כל מה שצריך בשביל להכין את העוגה הנפלאה הזו זה מיקרוגל, מעט קמח תופח, מעט קקאו, מעט סוכר (רק כף אחת), מעט שמן (גם כאן רק כף אחת), חלב, ממרח נוטלה. הכמויות מספיקות להכנת עוגה אישית אחת בתוך ספל. ההכנה פשוטה מאוד והתוצאה טעימה ומרשימה, אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן למתכון המלא באתר foodik.

מתכון לעוגת נוטלה בכוס

מתכון כנאפה נוטלה – טעים, מרשים ומאוד פשוט

עוגות ועוגיות תמצאו בכל אתר שמציע מתכוני נוטלה אך המתכון הבא הוא משהו מיוחד. באותם רגעים בהם מתחשק לכם להרשים את האורחים ולקבל הרבה מחמאות, תבחרו להכין כנאפה נוטלה. אף אחד לא צריך לדעת שזה מתכון מאוד פשוט. ההכנה לא דורשת ניסיון במטבח כך שגם ילדים יכולים לעזור ואף להכין את הקינוח הזה בעצמם. מתכוני נוטלה מהירים יעניקו לכם הרבה מחמאות מהאורחים, אם אין לכם הרבה זמן ואתם זקוקים לקינוח מיוחד – אל תהססו ותכינו כנאפה נוטלה.

בשביל להכין את הכנאפה אתם צריכים רק 4 מרכיבים : שערות קדאיף, גבינת ריקוטה, חמאה, ממרח שוקולד נוטלה. אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן ולא תאמינו כמה זה פשוט. המתכון מתאים לארוחות עם חברים, ארוחות משפחתיות, שולחן יום הולדת, עוגה ליום גיבוש, קינוח לארוחת חג וגם כפינוק לעצמכם. שילוב נהדר בין טעמים נפלאים של כנאפה לבין הטעם האהוב של נוטלה.

מתכון לכנאפה נוטלה אתר פודיק

כדורי שוקולד נוטלה 7 ציפויים – מתכון פשוט במראה של מסעדת יוקרה!

מתכונים מהירים עם שוקולד נוטלה שמים לרוב דגש בעיקר על הטעם. המתכון הזה גם טעים וגם נראה כמו קינוח של מסעדת יוקרה. כדורי שוקולד הם אחד הקינוחים האהובים ביותר. אתר פודיק הופך את המתכון הבסיסי לכדורי שוקולד למתכון משופר וטעים להפליא. את המתכון הזה אתם תאמצו באופן קבוע ולא תפסיקו להכין אותו (אם תפסיקו החברים והמשפחה ידרשו שתחזרו להכין להם את כדורי השוקולד הטעימים בעולם!).

הסוד של הטעם הנפלא והמראה היוקרתי הוא הציפוי של כדורי השוקולד. בתוך מספר דקות תצליחו להכין 7 ציפויים לכדורי השוקולד. האורחים שלכם יופתעו מהמראה הצבעוני ויהיו בטוחים שאתם ביליתם את על היום במטבח או קניתם את הקינוח בקונדיטוריה נחשבת. שבעת הציפויים של כדורי השוקולד הם: עוגיות אוריאו, אגוזי לוז, קקאו, בוטנים, אגוזי מלך, פיסטוק, קוקוס. מתכון מעולה לכל מי שאוהב כדורי שוקולד, אוהב נוטלה ואוהב דברים טעימים. הרכיבים הדרושים למתכון הם: שוקולד מריר, שמנת מתוקה, חמאה, ממרח נוטלה וכל שבעת הציפויים. ההכנה פשוטה מאוד! מתכון מהיר עם שוקולד נוטלה. אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן

מתכון לכדורי נוטלה 7 ציפויים שונים

עוגיות נוטלה מ-2 מרכיבים בלבד

אם אתם מחפשים מתכונים מהירים עם שוקולד נוטלה – אתם צריכים להכיר את אתר פודיק. האתר הזה יגרום לכם להתאהב בנוטלה ולגלות עולם שלם של מתכוני נוטלה מהירים ופשוטים. לפני שהכרתי את האתר לא העליתי על דעתי שאפשר להכין עוגיות מ-2 מרכיבים ובטח שלא חשבתי שהעוגיות תהיינה גם כל כך טעימות.

זה המתכון הכי פשוט בעולם לעוגיות והכי טעים לילדים ומבוגרים שאוהבים נוטלה. כל מה שצריך בשביל להכין את העוגיות עוד היום זה צנצנת של נוטלה וקמח. אין כאן צורך במיקסר יקר או שימוש בכלים רבים. אתם תסיימו את ההכנה עם קערה אחת לשטיפה בכיור. אתם תספיקו לאפות את העוגיות גם כשהאורחים כבר בדרך. מתכוני נוטלה עם דגש על המתכון הזה מצוינים בעבור ילדים. אם אתם מחפשים מתכון קל שהילדים יוכלו להכין בעצמם (בהשגחה) – הגעתם למקום הנכון! אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן

מתכון לעוגיות נוטלה מ-2 רכיבים בלבד

עוגת נוטלה מ-2 מרכיבים בלבד

המתכון הזה הוא אחד האהובים עליי. לפני שגיליתי אותו לא העזתי לאפות עוגות. היום מכינים אצלי בבית באופן קבוע את העוגה הזו יחד עם מתכוני נוטלה מהירים נוספים מאתר פודיק. השימוש בנוטלה מבטיח טעם נפלא גם בלי הקצפה מדויקת של ביצים ובלי מדידה קפדנית של חומרים עם משקל מטבח. כל מה שצריך בשביל העוגה הנפלאה הזו זה ממרח נוטלה וביצים. אתם יכולים להכין את העוגה הזו ממש עכשיו.

העוגה מאוד פשוטה להכנה אך כדאי לצפות בסרטון בשביל להבין איך בדיוק מערבבים את החומרים ואיך מקשטים את העוגה עם אבקת סוכר. חשוב לציין שזאת לא העוגה הכי יפה בעולם אך היא ללא כל ספק פשוטה וטעימה. אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן

מתכון לעוגת נוטלה מ-2 מרכיבים בלבד

ממרח נוטלה ביתי – המתכון המושלם!

ידעתם שאפשר להכין בבית ממרח נוטלה? בלי להתאמץ יותר מדי תצליחו להכין בעצמכם ממרח בטעם זהה לזה של הנוטלה. אתר פודיק פיצח את הסוד של המתכון כך שכולנו יכולים עכשיו ליהנות ממנו. הכנה עצמית של הממרח תאפשר לכם לאזן את הטעמים על פי העדפה אישית שלכם. בפעמים הראשונות תכינו את בממרח בדיוק לפי המתכון וכאשר תצברו ניסיון תוכלו כבר להרשות לעצמם להוסיף יותר או פחות סוכר בהתאם להעדפה אישית.

בשביל להכין נוטלה ביתית (הממרח הביתי יכול לשמש בסיס להכנת מתכוני נוטלה) צריך שוקולד חלב, אגוזי לוז קלויים, שמן קנולה, אבקת קקאו, תמצית וניל, סוכר. שימו לב שצריך לטחון את כל הרכיבים במעבד מזון. המתכון הזה סוגר את הרשימה ונותן לכם את היכולת להכין בעצמכם ממרח נוטלה. אם תרצו לדעת מהו אופן ההכנה המדויק לחצו כאן

מתכון קל לממרח נוטלה ביתי

אם קראתם את הכתבה הזו סביר להניח שאתם חובבי מתוק! באתר פודיק תוכלו למצוא אוסף של 5 מתכוני אוראו קלים וסופר טעימים להכנה בבית, כנסו ותהנו :)

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il