פודיק - Foodik

גלידוניות קינדר מ-5 מרכיבים

דרגו את המתכון: 
14 אהבו
2186 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
גלידוניות קינדר מ-5 מרכיבים
מנות
5
קושי:
בינוני
זמן הכנה
30 דקות
זמן הקפאה
3 שעות
זמן כולל
4 שעות

אם חיפשתם מתכון מקורי לילדים ואם אתם סאקרים של קינדר - זהו המתכון המושלם בשבילכם! גלידוניות קינדר מיוחדות ומקוריות מ-5 מרכיבים בלבד! הטעם? גן עדן! בעזרת אופן ההכנה הפשוט שכתוב למטה תוכלו להעניק לחך שלכם עונג צרוף...... יש לי באתר גם מתכון לקסטה קינדר קארדס משוגעת שהטריפה את הרשת וכמובן גם מתכון לחיתוכיות קינדר מ-3 מרכיבים בלבד - לאוהבי הקינדר בלבד! כל המתכונים עולים קודם כל לעמוד האינסטגרם שלי - תעקבו אחריי ואם תרצו תירשמו לערוץ היוטיוב שלי כמנויים - תלחצו על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש.

6 / 0 מרכיבים
מרכיבים
6 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מקציפים גביע שמנת מתוקה 250 מ"ל להקצפה 32% שומן (קרה מהמקרר-חשוב!) לקצפת יציבה, אח"כ מוסיפים את החלב המרוכז ומקציפים ביחד

  • ממיסים בפולסים של 30 שניות חפיסת שוקולד אצבעות קינדר מערבבים עד שהשוקולד נוזלי ומוסיפים אליו 2 כפות מתערובת הקצפת - מערבבים וברגע שהכל התאחד מחזירים לתערובת הקצפת (פעולה זו בגדר חובה כדי להוריד את טמפרטורת השוקולד המומס - אם תוסיפו אותו לתערובת ישירות כשהוא רותח הוא ישבור את הקצפת ואת הנפח!) ומקציפים שוב הכל עד שמתקבלת תערובת שוקולדית, מוסיפים חטיף קינדר בואנו (2 אצבעות) שוברים עם הידיים ומערבבים הכל בעדינות.

  • מעבירים לתבנית עם נייר אפייה משטחים ומיישרים, מכסים בניילון נצמד ומעבירים למקפיא ללילה

  • לאחר מכן לציפוי: מניחים קערה על סיר קטן עם מים חמים (מחממים עם עוצמת חימום הכי נמוכה בגז) מוסיפים אליה 2 חפיסות שוקולד אצבעות קינדר 200 גרם + 16 קוביות שוקולד מריר וממיסים עד לקבלת מרקם אחיד, ברגע שהשוקולד נמס לגמרי מורידים את הקערה מהסיר ומניחים לשוקולד להצטנן אך לא להתקשות! (אסור לטבול את הגלידוניות כשהשוקולד רותח!)

  • בזמן שהשוקולד מצטנן מוציאים את התבנית מהמקפיא, טופחים עליה ומשחררים את פלטת הגלידה וחותכים לקוביות שרוצים, מחזירים לתבנית ומחזירים למקפיא לעוד כחצי שעה נוספת - אפילו יותר - רצוי לטבול אותן בשוקולד כשהן קפואות

  • טובלים את הגלידוניות בשוקולד שהצטנן לו בעזרת מזלג או קיסם מיוחד, מורידים "שוקולד עודף" ככל הניתן ומעבירים לתבנית או לכלי אחר ומחזירים למקפיא להתייצבות (זה בסדר אם לא יצא לכם הכי סימטרי בעולם...), אחרי שהתייצבו במקפיא עוד כחצי שעה-שעה אפשר לאכול, בתיאבון!

הערות
  • אל תטבלו את הגלידוניות בשוקולד רותח! חכו שיצטנן ויהיה פושר אך עדיין נוזלי!

  • לפני ציפוי הגלידוניות - אחרי החיתוך לקוביות - תחזירו למקפיא לעוד 30-60 דקות שיתייצבו!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il