פודיק - Foodik

כדורי תפוחי אדמה וגבינות מטוגנים

דרגו את המתכון: 
13 אהבו
3443 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
כדורי תפוחי אדמה וגבינות מטוגנים
מנות
2
קושי:
קל
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
10 דקות
זמן כולל
30 דקות

אוהבים כדורי גבינה? אוהבים כדורי תפוחי אדמה? הכנו לכם מתכון מנצח! כדורי תפוחי אדמה (כדורי פירה - קרוקט) וגבינות מטוגנים פריכים קריספיים טעימים ברמות! עקבו אחר ההוראות ותכינו בבית, זה קל מאוד, כל מה שצריך הוא לעקוב אחר ההוראות! אם אתם חובבי מתכונים מטוגנים יש לנו רשימה של מתכונים מטוגנים שאתם חייבים לעבור עליה, בנוסף כדי להירשם כמנויים לערוץ היוטיוב שלנו לחצו כאן ותירשמו - אל תשכחו ללחוץ על הפעמון כדי לקבל את כל ההתראות, לרשותכם מתכון וידאו:

שיטת בישול:   בישול בסיר, טיגון
כשרות:   חלבי
16 / 0 מרכיבים
מרכיבים
9 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • יוצרים תערובת גבינות שמורכבת מגבינות מגורדות: פרמז'ן, צהובה 32%, גבינת פסטו ירוקה. לתערובת מוסיפים שמיר קצוץ ללא גבעולים, שן שום כתושה ומערבבים.

  • מבשלים 3 תפוחי אדמה לפירה (סיר עם מים חמים ומלח), כשהם רכים מוציאים החוצה ומועכים אותם, מוסיפים קוביית חמאה קטנה, קצת חלב, קצת מלח, מועכים ומערבבים שוב, תוסיפו כף קורנפלור וערבבו שוב.

  • לתערובת הפירה שפכו את תערובת הגבינות וערבבו היטב.

  • לקערה נפרדת שפכו פירורי לחם ותוסיפו 2 כפות עשבי תיבול, חצי כפית מלח ו-2 כפות פירורי תירס, ערבבו היטב.

  • חממו שמן לטיגון עמוק בסיר (שימו כמות נכבדת של שמן כדי שהכדורים יכוסו בשמן ולא יטוגנו כמו חביתה).

  • בנתיים צרו מתערובת הפירה וגבינות כדורים יפים, אפשר עם כף לשמירה על אחידות הגודל ואפשר עם היד.

  • לאחר שסיימתם שברו ביצים, ערבבו היטב (כמו שמערבבים לחביתה) ושימו בצלחת, שימו קמח בעוד צלחת נפרדת, ושימו את תערובת פירורי הלחם והתירס עם עשבי התיבול שמקודם עשינו בעוד צלחת נפרדת כך שיהיו לכם 3 צלחות אחת ליד השניה.

  • כעת כל שנותר הוא לקחת את כדורי הפירה (תפוחי האדמה) ולטפל בהם לפני הטיגון: קמחו כל כדור בקמח היטב, לאחר מכן טבלו בביצה וכסו כמו שצריך, לאחר מכן תכניסו לתערובת פירורי הלחם ופירורי התירס שהכנו מקודם, טבלו שוב בביצה כמו שצריך מכל הכיוונים וטבלו אחר כך שוב בתערובת פירורי הלחם והתירס (כדי שתיווצר שכבה עבה וקריספית), ככה תעשו כדור כדור וסדרו בצלחת מוכנה שתהיה לכם נוחה ליד הסיר עם השמן לטיגון.

  • כעת בדקו שהשמן אכן רותח: הכניסו חתיכת עירית לבפנים כמו שעשינו בסרטון ואם השמן חם, הכניסו בזהירות את כל כדורי הפירה לבפנים למספר דקות עד להזהבה, תוציאו לנייר סופג שיספוג את השמן ושיהיה בתיאבון.

הערות
  • * ניתן לשחק עם הגבינות ולשים איזה גבינות שאתם רוצים רק חשוב שיהיו שמנות (בעלות אחוז שומן גבוה) אם אתם רוצים שהגבינה תימתח לכם ותהיה נוזלית.

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il