פודיק - Foodik

חטיף קינדר קאנטרי ביתי

דרגו את המתכון: 
3 אהבו
143 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
חטיף קינדר קאנטרי ביתי
מנות
6
קושי:
קל
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
5 דקות
זמן כולל
25 דקות

חטיף קינדר קאנטרי ביתי 5 מרכיבים בלבד שכל אחד יכול להכין בבית בקלי קלות! מדובר במתכון סופר שווה שאפשר להכין עם הילדים, להתלכלך קצת עם השוקולד ללקק את האצבעות, גם אחלה פעילות וגם יוצא בסוף קינוח מרשים במיוחד, חטיף שכן - הוא יכול להיות "משמין" אבל אם אוכלים קצת ושומרים על המאזן הקלורי אז הכל בסדר, תתפנקו, מגיע לכם! יש לי באתר עוד קינוחי קינדר טעימים במיוחד וכמובן עוד כל מיני מתכוני קינוחים שווים ממש! עקבו אחריי באינסטגרם לעוד מתכונים שווים.

שיטת בישול:   מקרר, מיקרוגל
כשרות:   חלבי
6 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • מצרכים לתבנית אינגליש קייק אחת
4 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • ממיסים את אצבעות שוקולד הקינדר בפולסים של 30 שניות במיקרוגל עד להמסה מוחלטת מערבבים היטב ויוצקים לתבנית אינגליש קייק, מסובבים אותה לכל כיוון כדי שהשוקולד יגיע לכל דפנות התבנית ובסיום מכניסים למקרר שהשוקולד יתמצק בחזרה!

  • לקערה נפרדת מוסיפים 4 חפיסות שוקולד לבן איכותי (400 גרם) וממיסים גם כן בפולסים של 30 שניות עד שהוא נוזלי לגמרי, מוסיפים 250 גרם ממרח חלב אגוזי לוז (בצנצנת יש 300 גרם אז זה כמעט צנצנת שלמה, או ש.. 5 כפות גדושות) ומערבבים עד שהצבע אחיד. מוסיפים 2 כוסות בנפח 250 מ"ל של פצפוצי אורז (60 גרם במשקל) ומערבבים היטב את כל התערובת.

  • מוציאים את תבנית האנגליש קייק עם השוקולד שהתקרר מהמקרר ויוצקים עליו חצי מהתערובת, מיישרים, מסדרים 3 קינדר קאנטרי לאורך ועליהם יוצקים את החצי השני של התערובת, מסדרים עוד 2 קינדר קאנטרי בכל שורה (סה"כ 6 יחידות) ואם צריך משלימים קצת בקצה, לוחצים טיפה.

  • מכסים בניילון נצמד מכניסים למקרר למספר שעות או לילה נותנים לתערובת להתמצק היטב, בסיום הופכים וחותכים, בתיאבון!

הערות
  • אפשר להשתמש בסוג שוקולד לבן שאוהבים ורצוי שוקולד איכותי!

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה
תגיות:
# קינוחים מהירים # מתכונים פשוטים # כשר לפסח # קינוחים לאורחים # חג שבועות # קינוחים לשבת # מתכונים לשבועות # קינוחים לארוחת ערב # קינוחים לחגים # מהירים # ילדים # קינוחים וממתקים # מתוקים # קינוחים לשבועות # קינוחים פשוטים # ללא מיקסר # מתוק # קינוחים מתוקים # קינוח # 5 מצרכים # 5 מרכיבים # שחיתות # קינוחים זריזים # מתוקים לשבת # קינוחים 10 דקות # מתכונים זריזים # ללא ביצים # רעיונות לקינוחים קלים # רעיון לקינוח מהיר # קינוחים לאירועים # קינוחים לראש השנה # קינוחים לארוחת בוקר # קינדר # אצבעות קינדר # שוקולד קינדר # קינוחים ללא ביצים # קינוחים ללא מיקסר # קינוח ללא ביצים # רעיון לקינוח קל # אצבעות שוקולד קינדר # כשלפ # קינוחים לילדים לפסח # קינוחים ללא גלוטן # יאבלולו שמבלולו # ממרח חלב עם אגוזי לוז # קינדר קאנטרי # אפייה עם ילדים # שוקולד # קינוחים מושחתים # מתכונים ב 10 דקות # מתכונים ב 5 דקות # קינוח פשוט # מתכונים עד 5 מצרכים # שוקולד לבן # שבועות # קינוחים לילדים # פסח

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il