פודיק - Foodik

תוספת טעימה לארוחת צהריים

אורז אדום אחד אחד

אורז אדום אחד אחד
13/6/2022 30 דקות קל
אורז אדום אחד אחד הכי טעים בעולם! תוספת מעולה לארוחת צהריים בקלי קלות, אם אתם אוהבים אורז אדום אתם חייבים להכין את האורז הזה, תוך כמה דקות עבודה ותהליך בישול קצר תקבלו תוספת שתשלים לכם כל ארוחה! אז והיא גם פרווה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 32532 צפיות

אורז מלא ארוך עם ירקות

אורז מלא ארוך עם ירקות
16/7/2021 שעה ו-20 דקות קל
אורז מלא ארוך עם ירקות - אפונה, גזר, גמבה אדמה, גמבה צהובה, בצל לבן, תוספת בריאה לארוחת צהריים - תוספת קלה להכנה! 2 ורבע כוסות מים חמים על כל כוס אורז, תיבול עדין, ותקבלו מנה טעימה טעימה! תכינו וספרו לי בתגובה איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 9634 צפיות

תהדיג אורז פרסי אחד אחד

תהדיג אורז פרסי אחד אחד
15/6/2023 שעה קל
תהדיג אורז פרסי אחד אחד או תהדיג או תאדיק תקראו לזה איך שבא לכם - עוגת אורז פרסי אחד אחד שתוכלו להכין בקלי קלות! אורז עם תפוחי אדמה קריספיים מלמעלה מנה יפה כתוספת לשבת המלכה שמכינים צ'יק צ'ק! כנסו וצפו באופן ההכנה.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3772 צפיות

כרוב שלם בתנור

כרוב שלם בתנור
28/7/2022 3 שעות ו-10 דקות קל
כרוב בתנור / כרוב שלם בתנור נמס בפה עם דבש, צ'ילי מתוק ועוד דברים טובים - אחרי 3 שעות תוציאו את הכרוב ותקבלו מנה טבעונית מנה סופר טעימה שתוכל להוות כתוספת לצד כל ארוחה - ארוחת צהריים ערב או סתם כנשנוש מעולה למי שמנסה לשמור על המשקל ורוצה משהו לא משמין, כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3390 צפיות

צ'יפס מתנפח

צ'יפס מתנפח
8/5/2023 20 דקות קל
צ'יפס מתנפח כמו בפלאפליות טעים ממכר וקל להכנה! תוך 5 דקות ויש לכם תוספת לארוחת צהריים פרווה סופר טעימה וממכרת! לא לשכוח את הקטשופ והמיונז, שווה לנסות בבית, בלי עבודה מיותרת, עקבו אחר ההוראות וספרו לי איך יצא לכם כאן או באינסטגרם.
כניסה למתכון 2882 צפיות

צי׳פס קריספי כמו של בורגראנץ׳

צי׳פס קריספי כמו של בורגראנץ׳
3/7/2022 שעה קל
צי׳פס קריספי כמו של בורגראנץ׳ - השיטה המדויקת לצ'יפס סופר טעים כמו ברשת המוכרת והאהובה - איך ליצור צורת זיגזג מגניבה ואיך להגיע לקריספיות המירבית - פיצוח הסוד נמצא בתוך עמוד המתכון, כנסו תכינו וספרו לי איך יצא!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1617 צפיות

צ'יפס בטטה קריספי מוקרם

צ'יפס בטטה קריספי מוקרם
30/6/2022 שעה ו-10 דקות בינוני
צ'יפס בטטה קריספי מוקרם מתובל עם תערובת גבינות טעימה מושחתת ומפנקת למי שרוצה להרים צ'יט או מי שבמאנץ' לילי מלחיץ - זה המתכון המתאים עבורו! כנסו צפו באופן ההכנה והמצרכים ותכינו בבית, ספרו איך יצא לכם בתגובה.
כניסה למתכון 1322 צפיות

צ'יפס כדורים 3 מצרכים

צ'יפס כדורים 3 מצרכים
30/9/2023 40 דקות קל
כדורי צ'יפס 3 מצרכים פרווה ללא גלוטן שאתם חייבים להכין בבית לכם ולילדים, אחלה תוספת לארוחת הצהריים או למי שסתם במאנץ', וגם אחלה תוספת להמבורגר, בקיצור מנה שהילדים יתעלפו עליה. היצמדו להוראות ובקלי קלות תכינו את אחד הדברים השווים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 764 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il