פודיק - Foodik

תוספות למנה עיקרית

פוטטוס בתנור

פוטטוס בתנור
23/11/2021 55 דקות קל
פוטטוס בתנור הכי טעימים בעולם אתם יודעים איך מכינים? הנה לכם מתכון מהיר לפוטטוס מטריפים! פוטטוס אפויים בתנור עם מיונז פפריקה כורכום אבקת בצל ועוד דברים טובים, כנסו למתכון תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 10880 צפיות

מג'דרה עם עדשים שחורות

מג'דרה עם עדשים שחורות
1/1/2023 40 דקות בינוני
מתכון למג'דרה עם עדשים שחורות בצל מקורמל וטעם נפלא! האורז יוצא אחד אחד הטעם? אליפות! עם הכמון והבהרט תקבלו טעמים מצויינים! מג'דרה לארוחת צהריים לשבת או לכל יום בשבוע, פשוט כנסו תכינו וספרו לי איך יצאה לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 7415 צפיות

תפוחי אדמה מעוכים בתנור

תפוחי אדמה מעוכים בתנור
13/4/2022 שעה ו-15 דקות בינוני
תפוחי אדמה מעוכים בתנור , מרוחים בשמן זית, טימין, שום, טעמים טובים, קריספי מלוח טעים - שווה להכין בבית! תוספת לארוחה או למנה עיקרית מושלמת! תכינו וספרו לי בתגובה כאן או באינסטגרם שלי איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 7196 צפיות

תהדיג אורז פרסי אחד אחד

תהדיג אורז פרסי אחד אחד
15/6/2023 שעה קל
תהדיג אורז פרסי אחד אחד או תהדיג או תאדיק תקראו לזה איך שבא לכם - עוגת אורז פרסי אחד אחד שתוכלו להכין בקלי קלות! אורז עם תפוחי אדמה קריספיים מלמעלה מנה יפה כתוספת לשבת המלכה שמכינים צ'יק צ'ק! כנסו וצפו באופן ההכנה.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3853 צפיות

אורז טנזיה מרוקאית

אורז טנזיה מרוקאית
11/1/2023 45 דקות
אורז טנזיה מרוקאית סופר טעים ושווה שאפשר להכין לארוחת צהריים לשבת או לחגים, לכל מי שאוהב אוכל מתוק קבלו מתכון קל וטעים, פירות יבשים, סילאן, מקל קינמון, אורז מפוצץ בטעם שיבוא לכם כמו כפפה לארוחת השבת או לארוחת הצהריים ליד העוף או אפילו לאכול אותו ככה מהסיר!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1887 צפיות

טבעות חציל קריספיות

טבעות חציל קריספיות
2/7/2023 שעה ו-10 דקות קל
חצילים מטוגנים בסגנון אחר - טבעות חציל קריספיות + מיני חצילים מטוגנים תוך 10 דקות עבודה! אפשר לצפות בציפוי כפול ואפשר לעשות בשיטה הרגילה, אפשר לקלף את הקליפה ואפשר שלא, הטעם? משוגע! חובה עליכם לנסות! החציל פשוט נמס בפה והקריספ בחוץ משוגע
כניסה למתכון 814 צפיות

מרק טום יאם תאילנדי

מרק טום יאם תאילנדי
30/12/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק טום יאם תאילנדי עם דגים כמו בג'פניקה מפוצץ בטעם פיקנטי חריף שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו אם אתם כאלה שאוהבים אוכל תאילנדי וטעמים חזקים ובועטים זה המרק בול בשבילכם, כל ביס גן עדן ועם אטריות אורז והרבה ירקות, מאוד בריא!
כניסה למתכון 338 צפיות

אורז עגול עם עשבי תיבול

אורז עגול עם עשבי תיבול
17/12/2023 50 דקות קל
אורז עגול עם עשבי תיבול סטייל סטיקי רייס שיוצא קצת דביק טעים ושווה שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! עקבו אחר ההוראות ולא לשכוח מלח ופלפל :) ספרו בתגובה איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 209 צפיות

זיתים מבושלים ברוטב צהוב

זיתים מבושלים ברוטב צהוב
16/2/2024 25 דקות קל
זיתים מבושלים ברוטב צהוב - זיתים צהובים חריף פיקנטי טעים שווה לנסות להכין בבית ולשים על אורז לבן ואם אתם רוצים להפוך את זה לרוטב של קציצות תוכלו לעשות זאת בקלי קלות! נסו להכין בבית וספרו לי איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 193 צפיות

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה
13/3/2024 50 דקות קל
פוטטוס בטעם שווארמה נשמע לכם טוב? זה גם פרווה וזה גם סופר טעים ויכול לבוא לכם לצד ארוחה או כתוספת להמבורגר שלכם, ואפילו כתוספת לעל האש שאתם מתכננים עם המשפחה או החברים, פשוט שווה להכין את המתכון הקל הזה!
כניסה למתכון 89 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il