פודיק - Foodik

תבלין גריל עוף

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 9859 צפיות

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
30/5/2021 שעתיים בינוני
חובבי בשר? אוהבים שווארמה? אוהבים פרגיות? זה המתכון המושלם בשבילכם! שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט מיוחד לקבלת שווארמה גבוהה ויפה שתעשה "הצגה" על השולחן! מתאימה לחגים ומתאימה לקרניבורים אמיתיים! שווארמה ביתית קלה ומהירה להכנה, כנסו!
כניסה למתכון 8593 צפיות

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי
20/6/2022 שעה ו-25 דקות בינוני
פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי עם טעמים בועטים חזקים פיקנטיים חריפים מתקתקים עם רוטב סמיך שיבוא לכם כמו כפפה עם אורז לבן - ארוחת צהריים בשרית סופר טעימה מנה מנצחת לאוהבי הסגנון ההודי - באמת שזה כ"כ טעים שהכנתי את זה 3 פעמים השבוע!
כניסה למתכון 7829 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5426 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 2819 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1391 צפיות

בצלים ממולאים צמחוני בטעם בשרי

בצלים ממולאים צמחוני בטעם בשרי
25/9/2023 שעתיים ו-15 דקות בינוני
בצלים ממולאים צמחונים בטעם בשרי מתכון פרווה מטורף שאתם חייבים להכין בבית! טבעוני צמחוני מה שבא כלם! אין פה טיפת בשר ומצד שני זה מרגיש ממש בשרי שזה מגניב לאללה, תנסו להכין וספרו לי מה דעתכם, הבצלים יתמוססו לכם בפה בביס אחד מושלם עם האורז העגול והתבלינים.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1246 צפיות

כדורי שניצל בטעם שווארמה

כדורי שניצל בטעם שווארמה
28/5/2023 20 דקות קל
כדורי שניצל בטעם שווארמה קריספי ממכר טעים וקל להכנה! תוך 10 דקות עבודה תוכלו להכין מתכון סופר טעים לכם או לילדים! לא לשכוח את הטחינה, העמבה או הקטשופ והמיונז כי אתם הולכים להתמכר לכדורי הבשר האלו.. חבל על הזמן..
כניסה למתכון 1180 צפיות

שווארמה בכיכר לחם

שווארמה בכיכר לחם
13/7/2023 שעה ו-50 דקות בינוני
שווארמה בכיכר לחם שאי אפשר לסרב לה! שווארמה פרגיות עם פיסטוקים גרוסים והרבה טעם ועסיסיות וכל זה נכנס לתוך כיכר לחם שהכנסתי לתנור והפך למעט קריספי! חומוס חריף שיפקה בצל עם סומק ועוד ים דברים טעימים נתנו לי את הביס המושלם!
כניסה למתכון 560 צפיות

מקלובה שווארמה בשר ואורז

מקלובה שווארמה בשר ואורז
12/1/2024 שעתיים ו-20 דקות בינוני
מקלובה שווארמה עם בשר אורז כרובית אפויה והמון טעם! עם בצל מקורמל, פטרוזיליה קצוצה, תיבול חזק וקצת סבלנות אתם תוציאו למשפחה או לאורחים ארוחה מרשימה יפה וסופר טעימה שהם לא ישכחו הרבה הרבה זמן, כדאי לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 270 צפיות

צ'יפס 4 טעמים

צ'יפס 4 טעמים
27/1/2024 10 דקות קל
צ'יפס 4 טעמים שחובה לנסות להכין בבית, טעם שווארמה, טעם זעתר, גרידת לימון וחריף, ההכנה? פשוטה, הילדים יהיו מבסוטים וכמובן שגם אתם אם אתם בקטע של לגוון את הצ'יפס שבא לכם עם השניצל או לצד הארוחה, נכון שצ'יפס ומלח זה טעים אבל לגוון מדי פעם זה תמיד כיף.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 91 צפיות

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם
25/2/2024 שעה קל
כורבית שלמה אפויה בתנור עם פירורי לחם והכל בטעם בשרי אבל פרווה! מנת פתיחה מעולה שכדאי להכין לפני שאוכלים על האש או לפני שאוכלים ארוחה טובה, עם טחינה ירוקה שכל ביס ביחד עם האפייה ופירורי הלחם יהיה לכם גן עדן צרוף בפה! כדאי לנסות!
כניסה למתכון 64 צפיות

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה
13/3/2024 50 דקות קל
פוטטוס בטעם שווארמה נשמע לכם טוב? זה גם פרווה וזה גם סופר טעים ויכול לבוא לכם לצד ארוחה או כתוספת להמבורגר שלכם, ואפילו כתוספת לעל האש שאתם מתכננים עם המשפחה או החברים, פשוט שווה להכין את המתכון הקל הזה!
כניסה למתכון 61 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il