פודיק - Foodik

שמרים יבשים פעילים

חלה לשבת ללא ביצים

חלה לשבת ללא ביצים
15/12/2022 3 שעות ו-20 דקות בינוני
חלה לשבת ללא ביצים - חלת 4 רצועות אוורירית ורכה כמו ענן, כזאת שלא תרצו להפסיק לאכול ממנה! איך שיצאה חמה מהתנור חיסלתי כמעט חצי ממנה מרוב שהייתה טעימה, זה היה פשוט מטורף והכי חשוב שהיא ללא ביצים ומתאימה גם לקהל הטבעוני! אחת מה חלות לשבת השוות שתכינו, כנסו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 18063 צפיות

מתכון לפיתות יווניות במחבת

מתכון לפיתות יווניות במחבת
2/8/2020 שעה ו-10 דקות בינוני
אוהבים מאכלים מסורתיים? אוהבים מתכוני עדות? רוצים להנות מפיתות יווניות על המחבת ולנגב אותן עם צזיקי טוב או לאכול אותן עם אומלט או כל דבר אחר? כל שאתם צריכים הוא להיכנס למתכון שלנו לעקוב אחר ההוראות ולסמוך עלינו שיצאו לכם פיתות נפלאות!
כניסה למתכון 6269 צפיות

לחמניות יוגורט צזיקי

לחמניות יוגורט צזיקי
1/11/2020 3 שעות ו-15 דקות בינוני
לחמניות יווניות משגעות עם משקה יוגורט צזיקי - מתכון נפלא שפיתחנו לגולשי האתר שלנו, לחמניות יוגורט צזיקי אלו יכולות להתאים כתוספת לארוחת הבוקר או הערב שלכם עם החביתה, הסלט, הביצה הקשה או כל דבר אחר, טעים, רך, ומתאים לניגוב עם גבינות, יאמי יאמי חובה להכין!
כניסה למתכון 2769 צפיות

חלת דבש נתלשת לשבת

חלת דבש נתלשת לשבת
14/11/2022 שעתיים ו-50 דקות בינוני
חלת דבש נתלשת לשבת המלכה ללא ביצים בקלי קלות! בלי מאמצים מיותרים, מייצרים בצק חלק, מחלקים ל-3 כדורים (כל כדור לחלה אחת, סה"כ 3 חלות מכמות המצרכים), ואת כל אחד מהכדורים מחלקים לעוד כדורים ומניחים בתבנית, מתפיחים אופים בתנור ומברישים במים ודבש. כנסו ונסו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1168 צפיות

חלות אישיות לשבת ללא ביצים

חלות אישיות לשבת ללא ביצים
24/3/2023 3 שעות ו-37 דקות בינוני
חלות אישיות לשבת המלכה מתקתקות טעימות שוות - חלות ללא ביצים שאפשר להכין בקלי קלות! רק לעקוב אחר ההוראות, לבצע את התפחת הבצק כראוי ולקבל חלה אוורירית כמו ענן! שווה להכין לקידוש, תנסו וספרו לי איך יצא לכם! כמובן שאני זמין גם באינסטגרם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1041 צפיות

באנים עם אסאדו מפורק

באנים עם אסאדו מפורק
26/9/2023 6 שעות קשה
באנים עם אסאדו מפורק וטחינה ירוקה, מפוצצים בטעם, עם מחבת MY PAN של מגנוס שמשלבת כמה פעולות במחבת אחת: אידוי, בישול טיגון ועוד. אסאדו רך נימוח מפוצץ בטעם שאתם חייבים להכין בבית, אפשר לאכול אותו איך ועם מה שרוצים!
כניסה למתכון 641 צפיות

בצק פיצה מושלם וחלק

בצק פיצה מושלם וחלק
6/12/2023 4 שעות ו-40 דקות בינוני
בצק פיצה מושלם עם כמה התפחות והמלצות על 3 סוגי קמחים איטלקים שיעזרו לכם להכין את הפיצה המושלמת! חובה עליכם לנסות להכין בבית! תעשו בדיוק מה שעשיתי קנו קמח איכותי ותראו שתצא לכם פיצה מדהימה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 575 צפיות

רוזלך קינדר

רוזלך קינדר
21/11/2023 שעה ו-25 דקות בינוני
רוזלך קינדר משוגע שלא ראיתם כמותו במדינה! עם ממרח חלב אגוזי לוז שיתן לכם את הטעם של הקינדר, אצבעות קינדר קצוצות, קקאו הולנדי והרבה אהבה, אופים בתנור מספר דקות ומקבלים רוזלכים משוגעים שלא תרצו להפסיק לנשנש!
כניסה למתכון 355 צפיות

פיצה כמהין עם בצק פוליש

פיצה כמהין עם בצק פוליש
9/1/2024 24 שעות ו-5 דקות קשה
פיצה כמהין עם בצק פוליש או בצק מקדים תקראו לו איך שבא לכם, פיצה אוורירית במיוחד עם קמח נובולה וטעם יוצא דופן שאסור לכם לא לנסות בבית במידה ויש לכם טאבון זה יצא לכם נפלא וכמובן שאפשר להכניס את זה לתנור גם ויצא נפלא!
כניסה למתכון 351 צפיות

קובנה תימנית אסלית פרווה

קובנה תימנית אסלית פרווה
8/2/2024 שעתיים ו-40 דקות בינוני
קובנה תימנית אסלית פרווה לשבת המלכה של סבתא שושנה ז"ל בצורת פרחים או שושנים טעימה ברמות מרקם נפלא וקראסט משובח מבחוץ, אתם חייבים לנסות להכין, באמת שזה בכלל לא מסובך ויוצא פשוט נפלא לפי ההוראות שלי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 326 צפיות

רוזלך נוטלה וחלווה

רוזלך נוטלה וחלווה
21/12/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
רוזלך נוטלה וחלווה כמו של לנדוור שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! בצק שוקו, הכנה לא מסורבלת והטעם? גן עדן! ביס מושלם וחובת ההכנה עליכם! תנסו להכין וספרו לי איך יצא לכם.
כניסה למתכון 207 צפיות

פיתות בתנור מחבת וטאבון

פיתות בתנור מחבת וטאבון
26/12/2023 שעה ו-5 דקות בינוני
פיתות בתנור בטאבון וגם על המחבת - באיזו דרך אתם הייתם מכינים את הפיתה שלכם? מתכון מעולה וקליל שבזכותו תכינו פיתות טעימות שלא תרצו להפסיק לאכול מהן ברגע שיצאו מהאפייה, שווה לנסות! אה וזה גם טבעוני!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 197 צפיות

פיצה פסטו

פיצה פסטו
13/1/2024 24 שעות ו-2 דקות בינוני
פיצה פסטו היא דבר נפלא ואם מכינים את הבצק כמו שצריך אז בכלל הביס? מושלם! מתכון לפיצה פסטו מושלמת וטעימה להפליא שאתם חייבים אבל חייבים לנסות להכין בבית!
כניסה למתכון 124 צפיות

פיצה שמנת מקורמל ובטטה

פיצה שמנת מקורמל ובטטה
23/1/2024 24 שעות ו-2 דקות קשה
פיצה ברוטב שמנת בצל מקורמל ובטטה שלא תרצו להפסיק לאכול, הטעם? מטורף! ההכנה? אומנם קצת מורכבת אך זה מתאים למי שחובב פיצה ורוצה להוציא פיצה כמו במסעדות הכי נחשבות! רוטב מפוצץ בטעם מתקתק טעים וקוביות בטטה אפויות, פשוט חלום!
כניסה למתכון 114 צפיות

פיצה דרוזית בטאבון

פיצה דרוזית בטאבון
10/1/2024 24 שעות ו-2 דקות בינוני
במקום פיתה דרוזית הכנתי פיצה דרוזית עם גבינת מוצרלה גרנה פדנו גבינת לאבנה סלט טבולה ועוד דברים טובים שאתם חייבים להכין בבית, נכון אולי מעט מורכב אבל משהו מיוחד וטעים ברמה אחרת! חובה לנסות, כנסו ותכינו למי שיש טאבון ביתי.
כניסה למתכון 79 צפיות

לחם קופים קינמון וסוכר

לחם קופים קינמון וסוכר
20/3/2024 שעה ו-45 דקות בינוני
לחם קופים עם קינמון וסוכר מגיע מהמטבח האמריקאי והוא סופר טעים! בצק עם חמאה סוכר קינמון ורוטב קרמל ביתי שמכינים בקלי קלות מסוכר ועוד כמה דברים טובים, אתם פשוט חייבים לנסות להכין בבית ולקחת לכם כל פעם חתיכה קטנה מלחם הקופים הממכר הזה! קינוח מרשים במיוחד!
כניסה למתכון 34 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il