פודיק - Foodik

רעיון לחזה עוף טעים

חזה עוף בשום ודבש

חזה עוף בשום ודבש
11/8/2022 12 דקות קל
חזה עוף בשום ודבש לארוחת צהריים בשרית - מטורף! החזה עוף מתקרמל במחבת עם הדבש והסויה ואתם תקבלו גלייז משוגע, טעם יוצא דופן ואם תיתנו ביס עם אורז לבן... וואו כמה שאתם תהנו! ארוחת צהריים מושלמת במיוחד! תנסו וספרו לי כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
כניסה למתכון 24363 צפיות

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש
9/6/2022 35 דקות קל
חזה עוף בחרדל ודבש וקצת לימון (חזה עוף פטם) - עסיסי טעים מתקתק שלא תפסיקו לאכול! מרינדה טעימה מתקתקה חמצמצה סופר טעימה, כל התשובות לשאלות על איך להכין חזה עוף עסיסי בתנור בתוך המתכון הזה, כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 12870 צפיות

חזה עוף בסויה ודבש בתנור

חזה עוף בסויה ודבש בתנור
22/7/2021 40 דקות קל
רעיון לחזה עוף טעים לארוחת צהריים - חזה עוף בסויה ודבש בתנור - תוך מספר דקות תוכלו להכין לכם מרינדה סופר טעימה שתגוון לכם את ארוחת הצהריים או ארוחת הערב, עקבו אחר ההוראות וספרו לי איך יצא לכם.
כניסה למתכון 9649 צפיות

סלט עוף ועדשים שחורות

סלט עוף ועדשים שחורות
22/1/2023 35 דקות קל
סלט עוף עם עדשים שחורות מפוצץ בחלבון מושלם למי שמחפש להכין ארוחת צהריים בריאה לחיטוב בחדר כושר או למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא - עדשים שחורות בלוגה, גזר, כרוב סגול לבן והטעם? וואו! ממכר, תאמינו לי שמדובר במנה מושלמת!
כניסה למתכון 1389 צפיות

ראפ עוף כמו בדיינר אמריקאי

ראפ עוף כמו בדיינר אמריקאי
19/6/2022 20 דקות קל
ראפ עוף כמו בדיינר אמריקאי - מתכון נפלא בשרי לארוחת צהריים טעימה ומיוחדת עם מתבל סויה (כשר) שיקפיץ לכם את הטורטייה גבוה! יהפוך לכם אותה לעסיסים טעימה ומושלמת! ממליץ לכם לנסות בחום רב! ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 1178 צפיות

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה
23/11/2023 שעה ו-10 דקות קל
כדורי שניצל ביסלי בצל עם פירה פרווה ובצל מטוגן - ביס אחד מהכל ביחד? שלמות! חובה עליכם לנסות להכין בבית ולתת לילדים לאכול, אתם לא מבינים כמה שזה טעות וכמה שפשוט להכין את זה, וגם טריק איך לקבל פירה חלק במיוחד! כנסו.
כניסה למתכון 230 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il