פודיק - Foodik

רעיון לארוחת ערב בשרית

קובה סלק אדום

קובה סלק אדום
26/1/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
קובה סלק אדום דק במעטפת עם פטנט קליל + פטנט להקפאת הקובה, מתכון מדויק מנצח שאתם חייבים להכין לארוחת הצהריים או לשבת, מובטח לכם עונג צרוף בחך! שווה במיוחד! בשר עם בהרט, סלרי מעט שומן והרבה טעם! קובה סלק מתכון מנצח שכדאי להכיר, כנסו!
כניסה למתכון 68547 צפיות

מתכון כשר לעוף מטוגן כמו של KFC

מתכון כשר לעוף מטוגן כמו של KFC
10/7/2020 45 דקות בינוני
מתכון לעוף מטוגן כשר אמריקאי בסגנון של KFC טעים במיוחד! לא מסובך בכלל ואפילו קל להכנה! 3 שכבות של ציפוי למרקם קריספי טעים במיוחד, כנסו עכשיו וצפו במתכון המלא!
כניסה למתכון 23668 צפיות

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים
12/3/2023 5 שעות ו-20 דקות בינוני
צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים או צלי כתף בקר בשר מספר 5 ברוטב הכי טעים בעולם! מנה חגיגית לערב שבת או לחג, ללא גלוטן, הבשר רך נימוח ומתפרק בפה, אתם תכינו את המתכון שלי ולא תרצו להפסיק להכין אותו לעולם, באחריות! קלי קלות וסופר מרשים וטעים.
כניסה למתכון 21105 צפיות

כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי

כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי
23/9/2022 30 דקות בינוני
כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי כמו של יומנגס עם חמאת בוטנים JIF האמריקאית שהגיעה לישראל! הטעם? מטורף! המרקם? משגע! ממכר? מאוד! ארוחת צהריים בשרית לכם או לילדים או למי שיש לו מאנץ' לילי משוגע! כנסו עכשיו.
כניסה למתכון 14299 צפיות

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
30/5/2021 שעתיים בינוני
חובבי בשר? אוהבים שווארמה? אוהבים פרגיות? זה המתכון המושלם בשבילכם! שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט מיוחד לקבלת שווארמה גבוהה ויפה שתעשה "הצגה" על השולחן! מתאימה לחגים ומתאימה לקרניבורים אמיתיים! שווארמה ביתית קלה ומהירה להכנה, כנסו!
כניסה למתכון 8746 צפיות

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי
20/6/2022 שעה ו-25 דקות בינוני
פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי עם טעמים בועטים חזקים פיקנטיים חריפים מתקתקים עם רוטב סמיך שיבוא לכם כמו כפפה עם אורז לבן - ארוחת צהריים בשרית סופר טעימה מנה מנצחת לאוהבי הסגנון ההודי - באמת שזה כ"כ טעים שהכנתי את זה 3 פעמים השבוע!
כניסה למתכון 8232 צפיות

קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים

קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים
11/7/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים - מנה עיקרית בשרית - ארוחת צהריים בשרית טעימה שלא תשכחו! לאוהבי אוכל מתקתק קבלו מנה שתעיף אתכם לשמיים! קציצות בשר אווריריות טעימות ולא דחוסות בשיטה של פעם: עם פרוסות לחם סחוטות במים, טיגון מכל צד ורוטב חלומי! שווה להכין לשבת או לארוחת צהריים.
כניסה למתכון 7796 צפיות

פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד

פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד
4/10/2021 שעה ו-50 דקות בינוני
פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד - ארוחת צהריים בשרית מושלמת לכם / לכל המשפחה! קלי קלות, פטרוזיליה, בהרט, גזר, שורש פטרוזיליה, גמבות ועוד דברים טובים בסיר אחד! טעמים טובים וארוחה מזינה במיוחד, תנסו להכין וספרו לי איך יצא
כניסה למתכון 3821 צפיות

קוביות חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק

קוביות חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק
30/5/2021 55 דקות קל
רעיון נפלא לארוחת צהריים מהירה טעימה וקלה - קוביות חזה עוף ברוטב צ'ילי מתוק - מתכון קל טעים שניתן להגיש בצורה יפה לילדים או לאורחים, לכל אוהבי המתוק מדובר במנה עם מתיקות וכמובן אחלה מקור לחלבון. עקבו אחר ההוראות ויצא לכם מושלם!
כניסה למתכון 3265 צפיות

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד
25/9/2021 שעה ו-5 דקות בינוני
פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד - מתכון קל עם אורגנו טרי, טימין טרי, אורז בסמטי ועוד דברים טובים וכל זה בסיר אחד! ארוחת צהריים בשרית טעימה במיוחד שאפשר להכין בקלי קלות ולהתענג עליה - לכל אוהבי הטעמים של החמוץ מתוק שווה להכין!
כניסה למתכון 3218 צפיות

שניצל ממולא פירה של אייל שני

שניצל ממולא פירה של אייל שני
18/6/2023 40 דקות קל
שניצל ממולא פירה כמו של אייל שני שלא תרצו להפסיק לאכול! פירה רך טעים ומלטף עם שניצל קריספי טעים השילוב המושלם ובקלי קלות! הילדים וגם אתם תעופו על זה ברמות קשות! תנסו להכין בבית וספרו לי איך יצא, באמת שזה קל!
כניסה למתכון 3097 צפיות

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש
4/9/2022 שעה ו-45 דקות קל
עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש - מנה עיקרית בשרית ל ארוחת צהריים טעימה במיוחד לכל אוהבי האוכל המתוק קבלו מנה מנחמת סופר טעימה וקלה להכנה, רק לשים את הכל בתבנית לסדר יפה ולשלוח לתנור, כל ההוראות בפנים, מושלם ל שבת המלכה , כנסו.
כניסה למתכון 2973 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 2954 צפיות

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
10/5/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
צ'ילי קון קרנה עם המוצרים הנפלאים של טעם הטבע, שעועית שחורה, שעועית אדומה ועם פלפל צ'ילי חריף שיעיף אתכם למעלה! מדובר בתבשיל מקסיקני מטורף עם בשר טחון ותיבול משגע שאפשר לאכול עם אורז לבן או בתוך טורטייה, בתוך המתכון כתבתי גם מתכון קליל לסלט תירס מקסיקני קליל, תנסו!
כניסה למתכון 2673 צפיות

שקשוקה מרגז חריפה

שקשוקה מרגז חריפה
5/7/2022 35 דקות בינוני
שקשוקה מרגז חריפה יכולה להיות דבר סופר טעים עם טחינה בצל, חלה טרייה גבינות זיתים - אחלה בראנץ' או אחלה ארוחת צהריים! אתם חייבים לנסות את המתכון שלי, הוספתי קצת סילאן שמשנה את הטעמים ונותן איזון ומתיקות קלה וטעימה!
כניסה למתכון 1851 צפיות

תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז

תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז
21/9/2022 4 שעות ו-20 דקות בינוני
תבשיל אסאדו פסטה איטלקי ברוטב בולונז מסורתי - דמיינו בשר אסאדו משובח שמתבשל ברוטב בולונז איטלקי כ-4 שעות ואח"כ אתם מפרקים אותו לתוך פסטה מבושלת, יוצקים מהרוטב העשיר ואוכלים את המנה המנחמת הזו. לא חלום? אסאדו מפורק ברוטב בולונז עם פסטה ארוחת צהריים מרשימה טעימה ומיוחדת!
כניסה למתכון 1772 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1549 צפיות

סלט עוף ועדשים שחורות

סלט עוף ועדשים שחורות
22/1/2023 35 דקות קל
סלט עוף עם עדשים שחורות מפוצץ בחלבון מושלם למי שמחפש להכין ארוחת צהריים בריאה לחיטוב בחדר כושר או למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא - עדשים שחורות בלוגה, גזר, כרוב סגול לבן והטעם? וואו! ממכר, תאמינו לי שמדובר במנה מושלמת!
כניסה למתכון 1422 צפיות

שניצל ביסלי שווארמה

שניצל ביסלי שווארמה
21/6/2022 20 דקות קל
היחיד מסוגו במדינה! שניצל ביסלי שווארמה + טחינה שווארמאית - יבוא לכם כמו כפפה לארוחת צהריים / לשישי בצהריים עם החלה שלפני השבת, תאמינו לי דבר כזה לא טעמתם! טעמי השווארמה מתמזגים עם השניצל הישראלי האהוב שכולנו אוהבים, חובה להכין!
כניסה למתכון 1314 צפיות

כדורי שניצל בטעם שווארמה

כדורי שניצל בטעם שווארמה
28/5/2023 20 דקות קל
כדורי שניצל בטעם שווארמה קריספי ממכר טעים וקל להכנה! תוך 10 דקות עבודה תוכלו להכין מתכון סופר טעים לכם או לילדים! לא לשכוח את הטחינה, העמבה או הקטשופ והמיונז כי אתם הולכים להתמכר לכדורי הבשר האלו.. חבל על הזמן..
כניסה למתכון 1223 צפיות

קובה במיה עירקית

קובה במיה עירקית
4/11/2023 3 שעות קשה
קובה במיה עירקית מושלמת מתכון מעולה טעים לקובה במיה בצבע כתום יפה ובקלי קלות! עם במיה קפואה, ציר בקר איכותי וטעמים מנצחים, כזה שלא תרצו להפסיק לאכול! מנה מנחמת שכיף לאכול במיוחד בחורף.
כניסה למתכון 1106 צפיות

פסטה אדומה ושניצל קריספי

פסטה אדומה ושניצל קריספי
23/10/2023 20 דקות קל
פסטה אדומה ושניצל קריספי שלא תרצו להפסיק לאכול! מנה עיקרית מושלמת לילדים לארוחת הצהריים! פסטה אדומה פרווה בטעם של פעם לצד שניצל קריספי - שני אלו במתכון וסרטון אחד, מהרו להכין לילדים ואפילו לכם!
כניסה למתכון 892 צפיות

עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש

עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש
12/9/2022 20 דקות בינוני
עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש - מתכון קל בטוסטר לחיצה חכם של חברת נורמנדה שנפתח לפלנצ'ה עליה צליתי את הבצל השום ופלפל הצ'ילי האדום וכמובן את בשר הרוסטביף עם הרטבים הנפלאים, ארוחת צהריים ממכרת שאתם חייבים לנסות להכין למי שאוהב טעם בועט!
כניסה למתכון 628 צפיות

ביף בורגיניון צרפתי

ביף בורגיניון צרפתי
1/2/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
ביף בורגיניון צרפתי כמו במסעדות עם טעם מעט מעושן והכל בבישול איטי ארוך שיעניק לכם לבשר אקסטרה טעם ורכות משוגעת. אל תדאגו האלכוהול שביין מתאדה בבישול הארוך ככה שתצטרכו לחכות ולטעום לקראת הסוף את התבשיל המנחם החורפי המדהים הזה.
כניסה למתכון 336 צפיות

כריך אסאדו בשר מפורק

כריך אסאדו בשר מפורק
16/2/2024 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אם אתם קרניבורים המתכון הבא בול בשבילכם! כריך אסאדו עם בשר מפורק, איולי בטטה ושום עם מעט סרירצ'ה אמאלה אתם לא מבינים בכלל איזה ביס נדיר, תנסו להכין בבית בהול!
כניסה למתכון 186 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 164 צפיות

קובה מרוקאי

קובה מרוקאי
27/3/2024 שעתיים ו-30 דקות קשה
קובה מרוקאי מתכון מנצח הכלאה של 2 תרבויות במתכון אחד, הקובה האהוב עם כל הטעמים של הדג המרוקאי שכולנו אוהבים לאכול בשבת המלכה, אתם לא מבינים איזה ביס מחכה לכם, לשים על אורז לבן ולהתענג. תפתחו קצת את הראש ותנסו את ההמצאה החדשה שלי!
כניסה למתכון 149 צפיות

גיוזה בשר בקר מתכון

גיוזה בשר בקר מתכון
24/3/2024 שעה ו-5 דקות בינוני
גיוזה בשר בקר שאי אפשר להפסיק לאכול, ג'וסי בפנים, מעט עבודה אך לא מסובך להכנה, דורש מעט מיומנות קיפול בצק שרוכשים עם הזמן, שווה לנסות להכין בבית, אפשר לאדות בסיר אידוי ואפשר לטגן במחבת ולסגור שהאדים יבשלו את הגיוזה - כיסוני בשר טעימים :)
כניסה למתכון 85 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 65 צפיות

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים
16/4/2024 שעתיים ו-20 דקות קשה
עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים עם בצל מקורמל מפוצצת בטעם כזאת שיושבת בתנור ויוצאת עסיסית עם חציל רך נימוח ונמס בפה, הצנוברים מביאים טיהפ קראנצ'יות, פשוט מנה עיקרית מהממת על שולחן החג או על שולחן השבת, חובה להכין!
כניסה למתכון 58 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il