פודיק - Foodik

קינוח לארוחת בוקר

פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל

פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל
27/9/2021 15 דקות קל
פרנץ' טוסט בייגלה מלוח מגולגל - מתכון קל תוך 10 דקות עבודה! רוטב בייגלה מלוח של גולדה, פרוסות לחם לבן ועוד כמה מצרכים יתנו לכם קינוח מהיר קל מושלם וטעים! פרנץ' טוסט לילדים או לארוחת בוקר מושחתת, לשבת בבוקר או סתם אם בא לכם לסגור פינה של מתוק!
כניסה למתכון 1415 צפיות

פרנץ' טוסט לוטוס מגולגל

פרנץ' טוסט לוטוס מגולגל
23/9/2021 15 דקות קל
פרנץ' טוסט לוטוס מגולגל - קינוח מהיר קל לילדים שאפשר להכין תוך 10 דקות עבודה! לכל אוהבי הלוטוס והקינוחים המושחתים הבאתי לכם מתכון מושלם! חובה לנסות בבית ולכתוב לי איך יצא, עקבו אחריי באינסטגרם המתכונים עולים לשם קודם!
כניסה למתכון 1407 צפיות

עוגת גבינה קינדר

עוגת גבינה קינדר
18/5/2023 3 שעות ו-25 דקות בינוני
עוגת גבינה קינדר מושלמת לשבועות ללא ג'לטין ללא סיבוכים מיותרים! עם ביסקוויטים פתיבר שוקו וקינדר שוקו בונס אמאלה ואבאלה איזו עוגה מיוחדת אתם לא מאמינים אפילו. מתכון קליל ומהיר שחובה על כל שולחן. מושלם גם לסוף השבוע!
כניסה למתכון 1102 צפיות

פנקייקים עבים אווריריים

פנקייקים עבים אווריריים
29/5/2023 15 דקות קל
פנקייק עבה או מתכון לפנקייק אוורירי מושלם תוך 10 דקות עבודה עם גנאש שוקולד פררו רושה אתם לא מבינים כמה שזה טעים, ומה שמיוחד פה זה שכדי לקבל את הצורה העבה של הפנקייקים השתמשתי במחבת הפנקייקם העבים של מגנוס שיש עליה גם הנחה דרכי! ספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 847 צפיות

מגולגלות אלפחורס פרווה

מגולגלות אלפחורס פרווה
21/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
מגולגלות אלפחורס פרווה עם ריבת חלב פרווה וברור שאפשר להמיר לגרסה חלבית, אתם לא מבינים כמה שזה טעים וממכר אתם חייבים לנסות להכין בבית! נימוח ומתמוסס בפה, תנסו! ואם לא בא לכם ריבת חלב אפשר לשים איזה מילוי שבא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 316 צפיות

בקלאווה טורקית בצק פילו

בקלאווה טורקית בצק פילו
5/2/2024 שעה ו-25 דקות בינוני
בקלאווה טורקית ביתית מבצק פילו מתכון מנצח ולא מסובך שתוכלו להכין בבית כקינוח מתוק וטעים להפליא. שמתי פיסטוק אגוזי מלך אגוזי לוז ו-2 תרמילי הל לניחוח נוסף, כנסו ותנסו זה לא מסובך!
כניסה למתכון 289 צפיות

רוזלך נוטלה וחלווה

רוזלך נוטלה וחלווה
21/12/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
רוזלך נוטלה וחלווה כמו של לנדוור שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! בצק שוקו, הכנה לא מסורבלת והטעם? גן עדן! ביס מושלם וחובת ההכנה עליכם! תנסו להכין וספרו לי איך יצא לכם.
כניסה למתכון 230 צפיות

גביניות שמרים של פעם

גביניות שמרים של פעם
2/1/2024 שעה ו-25 דקות בינוני
גביניות שמרים של פעם עם מעט גרידת לימון בשביל הארומה, בצק פריך שנמס בפה והרבה טעם, אני אישית חולה על הגביניות האלו ויכול לאכול כמה כאלה בכיף על הבוקר עם הקפה, וגם בערב כמובן.. אין מניעה.. :) מי שאוהב כדאי שיכנס ויכין.
כניסה למתכון 184 צפיות

קינוח כוסות פירות יער ופתיבר

קינוח כוסות פירות יער ופתיבר
11/2/2024 7 דקות קל
קינוח כוסות עם פירות יער פתיבר ושמנת מתוקה טעים קל חמצמץ מתקתק, קינוח קל עם שכבות וטקסטורות, שווה לנסות להכין בבית, זה טעים ברמות וקל להכנה ויבוא לכם כמו כפפה לסיום הארוחה. תוכלו להכין ביחד עם הילדים.
כניסה למתכון 154 צפיות

עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח

עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח
13/4/2024 3 שעות ו-20 דקות בינוני
עוגת קרמבו קינדר כשרה לפסח עם עוגיות פפושדו כשרות לפסח, ממרח קינדר / ממרח חלב אגוזי לוז כשר לפסח, אחת העוגות המטורפות שאפשר גם להכין ביום רגיל ולא רק בפסח - עם ביסקוויטים פתיבר, ולמי שרוצה ללא גלוטן שישתמש בפתיבר ללא גלוטן, מטורף!
כניסה למתכון 70 צפיות

לחם קופים קינמון וסוכר

לחם קופים קינמון וסוכר
20/3/2024 שעה ו-45 דקות בינוני
לחם קופים עם קינמון וסוכר מגיע מהמטבח האמריקאי והוא סופר טעים! בצק עם חמאה סוכר קינמון ורוטב קרמל ביתי שמכינים בקלי קלות מסוכר ועוד כמה דברים טובים, אתם פשוט חייבים לנסות להכין בבית ולקחת לכם כל פעם חתיכה קטנה מלחם הקופים הממכר הזה! קינוח מרשים במיוחד!
כניסה למתכון 47 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il