פודיק - Foodik

עוגות ללא מיקסר

עוגת גבינה בייגלה מלוח

עוגת גבינה בייגלה מלוח
30/5/2021 20 דקות קל
עוגת גבינה בייגלה מלוח - מתכון קל לעוגת גבינה ללא ג'לטין, עוגה קרה, עוגת גבינה מרשימה, עוגת גבינה מיוחדת ומקורית עם רוטב בייגלה מלוח של גולדה! חובה לנסות להכין בבית, עוגת בייגלה מיוחדת שתעשה שואו בשולחן ותהיה עונג צרוף לחך שלכם! ספרו בתגובה איך יצאה לכם!
כניסה למתכון 15774 צפיות

עוגת פאדג׳ שוקולד חלבון

עוגת פאדג׳ שוקולד חלבון
11/2/2023 45 דקות קל
עוגת פאדג' שוקולד חלבון ללא תוספת סוכר עם ים חלבון והרבה טעם! פאדג'ית כזאת טעימה שאני מבטיח לכם שתרצו להכין שוב ושוב ללא הפסקה! עוגה טעימה וממכרת, ללא מיקסר בלי עבדוה מסובכת, פשוט לעקוב אחר ההוראות ולהנות מאחלה של עוגה שגם בריאה וגם טעימה!
כניסה למתכון 7107 צפיות

עוגת חלבון בננה ושוקולד צ'יפס

עוגת חלבון בננה ושוקולד צ'יפס
5/12/2021 55 דקות קל
עוגת חלבון בננה ושוקולד צ'יפס ללא תוספת סוכר - מתכון קל ששווה להכין בבית! חותכים ל-8 ונהנים מחתיכות טעימות עם הערך הבא: כ-175 קלוריות לחתיכה וכ-11.5 גרם חלבון לחתיכה, טעים ושווה עם הקפה של הבוקר, מומלץ לנסות למי שמתאמן בחדר כושר
כניסה למתכון 5462 צפיות

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה
1/12/2021 שעה בינוני
עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה ללא ביצים ללא תוספת סוכר והכי חשוב ללא מיקסר ועבודה קשה! פשוט לשים הכל בקערה, להעביר לתבנית ולהנות מעוגה סופר טעימה עם ציפוי שוקולד פרווה / גנאש שוקולד פרווה טעים ועשיר - עוגת יום הולדת חגיגית מושלמת!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4702 צפיות

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה

עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה
19/9/2022 שעה בינוני
עוגת דבש בחושה פרווה לראש השנה ללא מיקסר בקלי קלות! עם אבקת סוכר ודבורים מבצק סוכר שיעשו לכם אחלה שואו על השולחן! תבנית קוגלהוף עם צורה יפה (מסיליקון-מומלץ!) שתיתן לעוגה נפח יפה גבוה ומיוחד. תכינו וספרו לי איך יצא - אין על עוגה פרווה עוגה אוורירית וטעימה.
כניסה למתכון 4684 צפיות

עוגת גזר בחושה ללא סוכר

עוגת גזר בחושה ללא סוכר
29/9/2021 שעה קל
עוגת גזר בחושה ללא סוכר - מתכון קל מהיר וטעים להפליא! עוגה בחושה בריאה שמכינים בבית תוך כמה דקות עבודה בלי מאמצים מיוחדים, ללא מיקסר וללא מעבד מזון! רק לערבב ביד, להעביר לתבנית להכניס לתנור והופ קבלו עוגה בריאה ללא סוכר כלל וכלל! לאוהבי עוגות גזר
כניסה למתכון 4642 צפיות

עוגת פירות יבשים בחושה ללא תוספת סוכר

עוגת פירות יבשים בחושה ללא תוספת סוכר
27/1/2022 55 דקות קל
עוגת פירות יבשים בחושה ללא תוספת סוכר - מתכון קל וטעים שאפשר להכין לסוף השבוע או לאמצע השבוע - מתאימה במיוחד לחובבי הפירות היבשים! אם הכנתם את העוגה ספרו לי בתגובה איך יצאה לכם ושתפו אותי אם נתקלתם בבעיה. אני נמצא גם באינסטגרם :)
כניסה למתכון 3871 צפיות

עוגת גבינה חלבון לוטוס

עוגת גבינה חלבון לוטוס
20/3/2023 שעתיים ו-15 דקות קל
עוגת גבינה חלבון לוטוס ללא תוספת סוכר עוגה קרה סופר שווה למי שנמצא ב חיטוב ורוצה לשמור על מסת שריר, אחלה עוגה קרמית עשירה סופר טעימה שבקלוריות שלה הרבה יותר שווה כמובן מהעוגה הרגילה שבד"כ מפוצצת בסוכר ובאחוזי שומן גבוהים. נסו להכין ותהנו.
כניסה למתכון 2607 צפיות

עוגת שוקולד במיקרוגל 10 דקות

עוגת שוקולד במיקרוגל 10 דקות
11/6/2023 20 דקות קל
עוגת שוקולד במיקרוגל תוך 10 דקות! קינוח פרווה לילדים שתוכלו להכין בקלי קלות בבית עם גנאש שוקולד פרווה עם שמנת צמחית שבקלות ניתן להחליף לקרם קוקוס. פשוט לשים את כל המצרכים בקערה לערבב היטב להעביר לתבנית פיירקס ולשלוח למיקרוגל ל-10 דקות!
כניסה למתכון 2405 צפיות

עוגת גבינה מילקה קרה ללא אפייה

עוגת גבינה מילקה קרה ללא אפייה
30/5/2021 שעתיים ו-20 דקות קל
אם אתם אוהבים עוגות גבינה, מילקה וחיים קלים זו העוגה שמשלבת את שלושתם! עוגת גבינה קרה ללא אפייה ללא מיקסר ללא ג'לטין טעימה במיוחד מתאימה לחג שבועות או לסוף השבוע! עוגת גבינה קלה להכנה עם ביסקוויטים פתיבר ושוקולד מילקה! טעים טעים!
כניסה למתכון 2203 צפיות

עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מצרכים
7/11/2022 20 דקות קל
עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מרכיבים פרווה טבעונית טעימה קלה להכנה כל אחד יכול להכין בקלי קלות והכי חשוב - ללא תוספת סוכר! תשתמשו בשוקולד מריר איכותי 60% קקאו ואל תוסיפו טיפת סוכר (כמובן שיכולים אם בא לכם), קינוח פרווה לסוף שבוע שחייב לנסות להכין!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1901 צפיות

עוגת גבינה באסקית נוטלה ללא גלוטן

עוגת גבינה באסקית נוטלה ללא גלוטן
29/1/2023 45 דקות בינוני
עוגת גבינה באסקית נוטלה ללא גלוטן עם מרקם קרמי עשיר והטעם? ממכר! מהרו להכין את העוגה הקלה והטעימה בעולם! כן, יש לה מעין מראה שרוף אבל תאמינו לי שזו אחת מהעוגות היותר טעימות שתאכלו בחיים שלכם, היא קלה להכנה ומאוד מרשימה בטעמה ובנימוחות שלה!
כניסה למתכון 1087 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il