פודיק - Foodik

סלטים למנה ראשונה

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק
13/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק או בטעם בשרי עם תבלין לסטייק וכמובן שאפשר להחליף לתבלין לעל האש, תבלין לקציצות, תבלין לפרגיות או כל תבלין אחר שתאהבו, סה"כ חותכים כרוב לבן לסטייקים מתבלים ולתנור! כנסו למתכון.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 12305 צפיות

ירקות מוחמצים ביתיים צבעוניים

ירקות מוחמצים ביתיים צבעוניים
25/9/2022 20 דקות קל
ירקות מוחמצים ביתיים צבעוניים או ירקות כבושים צבעוניים תקראו לזה איך שבא לכם מה שכן אני יכול להבטיח שאחרי ביס מהירק שבצנצנת לא תרצו להפסיק לנשנש! זה גם בריא, גם יכול לבוא כ סלט לשבת על השולחן מתוך מבחר ה סלטים לשבת כך ששווה להכין בבית! סלט מהיר לשבת!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 10433 צפיות

סלט סלק מבושל

סלט סלק מבושל
30/5/2021 שעה ו-40 דקות קל
סלט סלק מבושל טעים שמתאים ליום שישי, שבת, או כל ארוחה שרק תרצו! סלט סלק טעים עם תיבול שכל אחד יכול להכין בקלי קלות! או לבשל את הסלקים (רצוי) או להשתמש בסלקים מוכנים מהסופר. ספרו בתגובה איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4362 צפיות

סטייק כרובית של גורדון רמזי

סטייק כרובית של גורדון רמזי
3/10/2022 25 דקות קל
סטייק כרובית של גורדון רמזי - מתכון קל של השף המפורסם, תוך כמה דקות עבודה תקבלו סטייק כרובית מטורף טעים וממכר על הצלחת, גם יפה וגם טעים! עם שילוב טעמים סופר מעניין עם החומץ, החרדל, הסוכר החום וכל שאר המרכיבים, תנסו בבית!
כניסה למתכון 2251 צפיות

כרוב סגול צלוי בתנור

כרוב סגול צלוי בתנור
20/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
כרוב סגול צלוי בתנור על מצע של יוגורט עם טחינה ודבש, מעט קשיו קלוי ופטרוזיליה, ביס אחד ואתם בעננים! מתאים כרעיון לארוחת בוקר או ארוחת ערב חלבית קלילה, טעים במיוחד, קל להכנה וגם יפה על השולחן! אם חיפשתם רעיונות ל מנות ראשונות חלביות זו יכולה להיות אחלה מנת פתיחה עבורכם!
כניסה למתכון 1334 צפיות

סלט בוראטה סגול

סלט בוראטה סגול
29/10/2022 שעה ו-40 דקות קל
סלט בוראטה סגול עם סלק אפוי בתנור על מלח, בצל סגול, צנוניות, אגוזי מלך ועוד דברים טובים, סלט לארוחת בוקר מיוחדת טעימה מגוונת וצבעונית - כזו שכל ביס ממנה - חלום! נסו בבית וספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 1265 צפיות

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם
25/2/2024 שעה קל
כורבית שלמה אפויה בתנור עם פירורי לחם והכל בטעם בשרי אבל פרווה! מנת פתיחה מעולה שכדאי להכין לפני שאוכלים על האש או לפני שאוכלים ארוחה טובה, עם טחינה ירוקה שכל ביס ביחד עם האפייה ופירורי הלחם יהיה לכם גן עדן צרוף בפה! כדאי לנסות!
כניסה למתכון 65 צפיות

חמוצים אסייתים

חמוצים אסייתים
12/3/2024 10 דקות קל
חמוצים אסייתים בקלי קלות תוך 5 דקות עבודה, להכין את התחמיץ לפי המתכון להוסיף את כל הירקות החתוכים לצנצנת גדולה, לשפוך את התחמיץ עד הסוף לחכות קצת שיתקרר ולהכניס למקרר. תוך יום יומיים תקבלו חמוצים אסייתים פשוט ממכרים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 48 צפיות

סלט כרובית טחינה וגרגירי חומוס

סלט כרובית טחינה וגרגירי חומוס
28/3/2024 50 דקות קל
סלט כרובית טחינה גרגירי חומוס ועגבניות מגי מנצח מושלם לשבת המלכה, כזה שאפשר לשים על השולחן ושכל אחד יהנה מביס ממנו. אפשר להוסיף לו גם צנוברים קלויים והוא יהיה עוד יותר מדהים ממה שהוא. פשוט שווה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 24 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il