פודיק - Foodik

סלטים ליום העצמאות

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק
13/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק או בטעם בשרי עם תבלין לסטייק וכמובן שאפשר להחליף לתבלין לעל האש, תבלין לקציצות, תבלין לפרגיות או כל תבלין אחר שתאהבו, סה"כ חותכים כרוב לבן לסטייקים מתבלים ולתנור! כנסו למתכון.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 12310 צפיות

סלט טאבולה

סלט טאבולה
29/9/2022 30 דקות קל
סלט טאבולה או סלט טבולה תקראו לו איך שבא לכם - מרענן - טעים חמוץ וממכר! לא תפסיקו לאכול אותו! סלט לשבת שיהפוך לקבוע על השולחן! אפשר לשלב אותו כמגוון הסלטים בארוחות הצהריים או כסלט לארוחת בוקר! כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 8289 צפיות

סלט עגבניות חריף על האש

סלט עגבניות חריף על האש
30/5/2021 30 דקות קל
אוהבים אוכל חריף וטעים? אוהבים סלטים? זה המתכון המושלם בשבילכם! סלט עגבניות חריף על האש! מתכון קל ליום העצמאות או יום שישי שיוסיף לכם לארוחה הרבה! שום, עגבניות, פלפל חריף, שמן זית מלח פלפל ויש לכם סלט על האש הכי טעים בעולם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 7948 צפיות

סלט משוואיה

סלט משוואיה
18/8/2022 45 דקות קל
סלט משוואיה / סלט משוויה לשבת המלכה - סלט ירקות צלויים שרופים סופר טעים שיעשה לכם שואו כיף וטעים על שולחן השבת! גם חריף גם עוקצני וגם מתקתק בזכות הבצלים שהתקרמלו - כיף של טעמים בפה! תכינו וספרו לי איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3942 צפיות

פלפלים קלויים מוחמצים

פלפלים קלויים מוחמצים
9/11/2022 35 דקות קל
פלפלים קלויים מוחמצים סופר טעימים שיבואו לכם פצצה על שולחן השבת, רעיון לסלט לשבת המלכה - אז אל תחמיצו ותיכנסו למתכון שלי בהקדם, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם! אה - זה גם פרווה וגם טבעוניי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2400 צפיות

בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים

בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים
23/6/2022 35 דקות קל
"פילה" בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים קלויים - מתכון נפלא למנה ראשונה פרווה / סלט על שולחן השבת, אין כמו לגוון ולהכין מגוון רחב של סלטים לשבת המלכה, ממליץ מאוד למי שאוהב את הטעמים האלו להכין ולתת ביס אחד מהכל, אתם תהנו, תקשיבו לי.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1522 צפיות

כרובית בתנור ביסלי בצל

כרובית בתנור ביסלי בצל
20/9/2022 40 דקות בינוני
כרובית בתנור בציפוי ביסלי בצל עם טחינת בצל טעימה במיוחד! טעים, קריספי, ממכר ושווה במיוחד! אם אתם במאנץ' ואם בא לכם לאכול משהו טעים ואתם אוהבים כרובית אני מבטיח לכם שאתם לא תפסיקו לנשנש את המתכון הזה! שווה במיוחד! כנסו.
כניסה למתכון 891 צפיות

כרובית מטוגנת ביסלי פלאפל

כרובית מטוגנת ביסלי פלאפל
28/7/2022 25 דקות קל
כרובית מטוגנת בטעם ביסלי פלאפל עם טחינה ירוקה שאין דברים כאלה! מושחת טעים ישראלי שווה קריספי! אתם חייבים לנסות להכין בבית! גם פרווה וגם מתאים כ- סלט לשבת - סלט מיוחד על שולחן השבת שכל אחד יוכל לחטוף ולאכול עם כל המשפחה, שווה שווה שווה! אני אומר לכם!
כניסה למתכון 841 צפיות

טבעות חציל קריספיות

טבעות חציל קריספיות
2/7/2023 שעה ו-10 דקות קל
חצילים מטוגנים בסגנון אחר - טבעות חציל קריספיות + מיני חצילים מטוגנים תוך 10 דקות עבודה! אפשר לצפות בציפוי כפול ואפשר לעשות בשיטה הרגילה, אפשר לקלף את הקליפה ואפשר שלא, הטעם? משוגע! חובה עליכם לנסות! החציל פשוט נמס בפה והקריספ בחוץ משוגע
כניסה למתכון 793 צפיות

קציצות עוף ומשוויה על האש

קציצות עוף ומשוויה על האש
24/2/2024 35 דקות בינוני
קציצות עוף ופרגית + משוויה על המנגל מתכון מנצח בקלי קלות, הקציצות ללא פירורי לחם ללא גלוטן ויסגרו לכם פינה אם אתם בקטע של מקור לחלבון, המשוויה תבוא לכם כמו כפפה בביס עם הקציצה וטחינה מלמעלה, פשוט חלום! תנסו!
כניסה למתכון 87 צפיות

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם
25/2/2024 שעה קל
כורבית שלמה אפויה בתנור עם פירורי לחם והכל בטעם בשרי אבל פרווה! מנת פתיחה מעולה שכדאי להכין לפני שאוכלים על האש או לפני שאוכלים ארוחה טובה, עם טחינה ירוקה שכל ביס ביחד עם האפייה ופירורי הלחם יהיה לכם גן עדן צרוף בפה! כדאי לנסות!
כניסה למתכון 65 צפיות

חמוצים אסייתים

חמוצים אסייתים
12/3/2024 10 דקות קל
חמוצים אסייתים בקלי קלות תוך 5 דקות עבודה, להכין את התחמיץ לפי המתכון להוסיף את כל הירקות החתוכים לצנצנת גדולה, לשפוך את התחמיץ עד הסוף לחכות קצת שיתקרר ולהכניס למקרר. תוך יום יומיים תקבלו חמוצים אסייתים פשוט ממכרים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 49 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il