פודיק - Foodik

מנות עיקריות בשריות לפסח

חזה עוף בשום ודבש

חזה עוף בשום ודבש
11/8/2022 12 דקות קל
חזה עוף בשום ודבש לארוחת צהריים בשרית - מטורף! החזה עוף מתקרמל במחבת עם הדבש והסויה ואתם תקבלו גלייז משוגע, טעם יוצא דופן ואם תיתנו ביס עם אורז לבן... וואו כמה שאתם תהנו! ארוחת צהריים מושלמת במיוחד! תנסו וספרו לי כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
כניסה למתכון 25686 צפיות

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים
12/3/2023 5 שעות ו-20 דקות בינוני
צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים או צלי כתף בקר בשר מספר 5 ברוטב הכי טעים בעולם! מנה חגיגית לערב שבת או לחג, ללא גלוטן, הבשר רך נימוח ומתפרק בפה, אתם תכינו את המתכון שלי ולא תרצו להפסיק להכין אותו לעולם, באחריות! קלי קלות וסופר מרשים וטעים.
כניסה למתכון 22419 צפיות

חמין מרוקאי עם אסאדו

חמין מרוקאי עם אסאדו
5/1/2023 14 שעות ו-20 דקות בינוני
חמין מרוקאי או סחינה או צ'ולנט או דפינה, תקראו לו איך שבא לכם מה שבטוח שהמתכון הזה יבוא לכם כמו כפפה לשבת בצהריים או לארוחת צהריים, ההכנה מהירה במיוחד, הבישול? איטי במעלות נמוכות בתנור או על פלטה, הטעם? אי אפשר להפסיק לאכול! תנסו ותיצמדו למתכון.
כניסה למתכון 21408 צפיות

מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות

מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות
11/10/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
מרק לקוסקוס צהוב עם ירקות / מרק ירקות צהוב לקוסקוס הכי טעים שיש והכי קל להכנה! עקבו אחר ההוראות ויהיה לכם תבשיל נפלא לארוחת צהריים או לשבת לאוהבי מאכלי בית טעימים בסגנון הזה, אוכל מבושל טעים ומפנק! ישנו מתכון איך להכין קוסקוס במיקרוגל תוך 10 דקות עבודה באתר!
כניסה למתכון 18788 צפיות

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש
9/6/2022 35 דקות קל
חזה עוף בחרדל ודבש וקצת לימון (חזה עוף פטם) - עסיסי טעים מתקתק שלא תפסיקו לאכול! מרינדה טעימה מתקתקה חמצמצה סופר טעימה, כל התשובות לשאלות על איך להכין חזה עוף עסיסי בתנור בתוך המתכון הזה, כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 13251 צפיות

בריסקט חזה בקר במעשנה

בריסקט חזה בקר במעשנה
30/8/2020 12 שעות ו-10 דקות בינוני
אתם מגדירים את עצמכם כקרניבורים / אוהבי בשר? יש לכם מעשנה / מעשנת בשר בבית? המתכון הזה בשבילכם! בריסקט - חזה בקר במעשנה בעישון של כ-12 שעות, שווה כל רגע וכל המתנה, בשר רך כמו חמאה, מתכון טעים וסופר קליל, שימו לב להוראות ושיהיה בהצלחה!
כניסה למתכון 12599 צפיות

עוף בתנור בלימון ודבש

עוף בתנור בלימון ודבש
27/10/2020 שעה ו-55 דקות בינוני
ארוחת הצהריים המושלמת - עוף בתנור בלימון ודבש, הכי טעים זה לאכול את העוף כשהוא קצת קריספי מלמעלה ושיש טעמים טובים, תפוחי האדמה המלווים אותו הופכים לרכים וטעימים, שווה וטעים במיוחד!
כניסה למתכון 10427 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 10103 צפיות

בצלים ממולאים עם בשר ואורז

בצלים ממולאים עם בשר ואורז
22/8/2023 שעתיים ו-30 דקות בינוני
בצלים ממולאים עם בשר אורז צנוברים מתקתקים שלא תרצו להפסיק לאכול! בכל ביס יתפוצצו לכם טעמים משוגעים בפה! החמוץ של הלימון, המתוק של הדבש, עונג צרוף לחך שאתם חייבים לנסות להכין בבית בהקדם!
כניסה למתכון 9968 צפיות

תבשיל כבש לשבת של אמא

תבשיל כבש לשבת של אמא
13/10/2022 4 שעות ו-35 דקות בינוני
תבשיל כבש לשבת של אמא - שוק כבש או שוק טלה יהיו פה נפלאים! טעמים חזקים עם הרבה שום, בישול איטי ארוך ובשר שמתפרק מהעצם, יש יותר טוב מזה? לא! ואפילו אפשר להשתמש בציר שנשאר לנו ולתבל איתו אורז או מנות של קציצות ותבשילים אחרים, שווה במיוחד!
כניסה למתכון 9690 צפיות

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
30/5/2021 שעתיים בינוני
חובבי בשר? אוהבים שווארמה? אוהבים פרגיות? זה המתכון המושלם בשבילכם! שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט מיוחד לקבלת שווארמה גבוהה ויפה שתעשה "הצגה" על השולחן! מתאימה לחגים ומתאימה לקרניבורים אמיתיים! שווארמה ביתית קלה ומהירה להכנה, כנסו!
כניסה למתכון 8759 צפיות

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור
20/7/2021 45 דקות קל
שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור - מתכון קל מ-5 מרכיבים בלבד! כל שעליכם לעשות הוא לערבב את התבלינים, לסדר בתבנית אינגליש קייק, להכניס בתנור ויאללה יש לכם אחלה שווארמה לחיטוב, בלי שומנים ובלי באלגן, אבל אם בא לכם לחטוא זה בסדר קחו פיתה ותכינסו הכל לבפנים, בתיאבון :)
כניסה למתכון 8229 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5772 צפיות

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים
30/3/2023 6 שעות בינוני
תבשיל אסאדו ביין אדום וסילאן עם ערמונים תפוחי אדמה גזרים והרבה בצל מקורמל! הטעם? גן עדן! המלצה שלי: לקחת בסיום הבישול את הבשר ולפורר בקערה, להוסיף מהרוטב ומהבצלים המקורמלים ולאכול עם מצה או חלה או ג'בטה או מה שתרצו, פשוט וואו!
כניסה למתכון 4689 צפיות

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן
8/4/2023 45 דקות בינוני
נאגטס כמו של מקדונלדס ללא גלוטן כשר לפסח קריספי טעים וממכר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק לאכול! תוכלו להכין איתם בחג וגם להנות מאחלה ארוחת צהריים בשרית טעימה ומפנקת! לא לשכוח קטשופ ומיונז בצד, האמינו לי שמדובר במתכון סופר שווה!
כניסה למתכון 4111 צפיות

מרק שעועית עם בשר בקר

מרק שעועית עם בשר בקר
8/12/2021 3 שעות ו-30 דקות בינוני
מרק שעועית עם בשר בקר מח עצם וירקות טעימים - מרק עשיר טעים במיוחד שכדאי להכין ומהר! החורף כבר כאן ואיתו הוא מביא את החשקים לאכול אוכל מנחם וטעים, אז הנה לכם מתכון נפלא למרק שעועית עשיר עם טעמים עמוקים, בשר בקר, מח עצם ועוד, כנסו!
כניסה למתכון 3942 צפיות

מרק קניידלך לפסח

מרק קניידלך לפסח
5/4/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק קניידלך לפסח - קניידלך בתוך מרק עוף טעים עשיר ומלא עם גזר תפוח אדמה סלרי ופטרוזיליה, הטעם? גן עדן? קשה להכין? ממש לא! בקלי קלות תוכלו להכין את מרק הקניידלך המושלם לשולחן החג! תהנו!
כניסה למתכון 3829 צפיות

מעורב ירושלמי

מעורב ירושלמי
4/8/2023 35 דקות בינוני
מעורב ירושלמי מנצח מהסרטים עם תבלין אחד בלבד! תבלין מעורב ירושלמי של תבליני מימון שמכיל בתוכו את כל מה שמעורב צריך! עם עוד כמה סודות קטנים ויצא לכם מעורב ירושלמי שכל ביס ממנו ישלח אתכם לגן עדן! תקשיבו לי.
כניסה למתכון 3447 צפיות

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש
4/9/2022 שעה ו-45 דקות קל
עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש - מנה עיקרית בשרית ל ארוחת צהריים טעימה במיוחד לכל אוהבי האוכל המתוק קבלו מנה מנחמת סופר טעימה וקלה להכנה, רק לשים את הכל בתבנית לסדר יפה ולשלוח לתנור, כל ההוראות בפנים, מושלם ל שבת המלכה , כנסו.
כניסה למתכון 3022 צפיות

מרק סלק לקובה

מרק סלק לקובה
7/2/2023 שעה ו-25 דקות בינוני
מרק סלק לקובה אדום או קובה סגול מה שבא לכם, בעזרת המתכון הזה תקבלו צבע מדהים לקובה! המרק עשיר טעים ומפוצץ בטעם, יש בו עלי סלק (מנגולד) וגבעולי סלרי שיתנו טעם משוגע במיוחד! שווה לנסות להכין בבית! וכמובן שלמרק הזה מכניסים את הקובה אם רוצים שיהפוך אח"כ לאדום אדום!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2964 צפיות

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
10/5/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
צ'ילי קון קרנה עם המוצרים הנפלאים של טעם הטבע, שעועית שחורה, שעועית אדומה ועם פלפל צ'ילי חריף שיעיף אתכם למעלה! מדובר בתבשיל מקסיקני מטורף עם בשר טחון ותיבול משגע שאפשר לאכול עם אורז לבן או בתוך טורטייה, בתוך המתכון כתבתי גם מתכון קליל לסלט תירס מקסיקני קליל, תנסו!
כניסה למתכון 2674 צפיות

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח
22/4/2022 שעתיים בינוני
קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח - מתכון כשר לפסח שיכול להיות גם מתאים לכל ימות השנה - קציצות חריפות ברוטב מטבוחה מרוקאית אמיתית שאפשר לנגב עם המצה הרטובה או סתם לאכול עם הכפית, שווה להכין לערב החג או לארוחת צהריים
כניסה למתכון 1752 צפיות

חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה

חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה
24/10/2022 שעה ו-5 דקות בינוני
חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה - ארוחת צהריים מושלמת קלה להכנה ובריאה! כוסברה, פטרוזיליה, בצל ירוק עשבי תיבול טעימים לימון, טחינה ירוקה משוגעת! טעים וקל להכנה! הכנסתי את כל החתיכות לתנור ואח"כ צרבתי על מחבת, תנסו! (אפשר רק לצרוב על מחבת)
כניסה למתכון 1561 צפיות

אסאדו בבירה ברביקיו ודבש

אסאדו בבירה ברביקיו ודבש
10/1/2023 6 שעות ו-15 דקות בינוני
אסאדו בבירה ברביקיו ודבש - בירה כהה Leffe, פטריות, בצלים וטעם אחד מתקתק מנצח! אסאדו מתפרק ונימוח שאפשר לשים בבאן או לאכול כמובן בצלחת עם הפטריות הטעימות, אפשר ורצוי למזוג על אורז לבן ואפשר להשתמש בציר אח"כ לעוד תבשילים, עם סיר ברזל יצוק של מגנוס.
כניסה למתכון 1554 צפיות

פלפלים ממולאים בבשר ואורז

פלפלים ממולאים בבשר ואורז
31/8/2023 שעה ו-40 דקות בינוני
פלפלים ממולאים בבשר ואורז עסיסיים מפוצצים בטעם ולא יבשים, עם שמיר מעט קינמון בהרט ועוד דברים טובים, כל ביס - חגיגה בפה! מושלם לכל אלו שאוהבים מאכלים מבושלים טעימים שרק משתבחים ככל שעוברים הימים והאוכל קצת עומד במקרר, כנסו!
כניסה למתכון 1522 צפיות

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית

תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית
13/9/2023 4 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל אסאדו עם בצלים ושעועית צהובה וירוקה בבישול ארוך שיתפרק לכם בפה עם מח עצם והמון טעם! עם המוצרים המעולים של סנפרוסט שיהפכו את החיים לקלים (בצלים חתוכים, שעועיות חלוטות). כנסו וצפו במתכון.
כניסה למתכון 812 צפיות

מקלובה שווארמה בשר ואורז

מקלובה שווארמה בשר ואורז
12/1/2024 שעתיים ו-20 דקות בינוני
מקלובה שווארמה עם בשר אורז כרובית אפויה והמון טעם! עם בצל מקורמל, פטרוזיליה קצוצה, תיבול חזק וקצת סבלנות אתם תוציאו למשפחה או לאורחים ארוחה מרשימה יפה וסופר טעימה שהם לא ישכחו הרבה הרבה זמן, כדאי לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 348 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 168 צפיות

קציצות עוף ומשוויה על האש

קציצות עוף ומשוויה על האש
24/2/2024 35 דקות בינוני
קציצות עוף ופרגית + משוויה על המנגל מתכון מנצח בקלי קלות, הקציצות ללא פירורי לחם ללא גלוטן ויסגרו לכם פינה אם אתם בקטע של מקור לחלבון, המשוויה תבוא לכם כמו כפפה בביס עם הקציצה וטחינה מלמעלה, פשוט חלום! תנסו!
כניסה למתכון 146 צפיות

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים
16/4/2024 שעתיים ו-20 דקות קשה
עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים עם בצל מקורמל מפוצצת בטעם כזאת שיושבת בתנור ויוצאת עסיסית עם חציל רך נימוח ונמס בפה, הצנוברים מביאים טיהפ קראנצ'יות, פשוט מנה עיקרית מהממת על שולחן החג או על שולחן השבת, חובה להכין!
כניסה למתכון 89 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 67 צפיות

שוק טלה עם בצלים ממולאים ותפוחי אדמה

שוק טלה עם בצלים ממולאים ותפוחי אדמה
22/4/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
שוק טלה או רבע שוק טלה בתנור עם תפוחי אדמה בצלים ממולאים באורז עגול עם התיבול של אמא שלי אתי זו מנה מנצחת לכל ערב חג או לערב השבת - לא מסובך בכלל וטעים בקטע אחר! אתם חייבים להכין בהקדם האפשרי!
כניסה למתכון 13 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il