פודיק - Foodik

חלב שיבולת שועל

כדורי שוקולד פרווה פתי בר

כדורי שוקולד פרווה פתי בר
18/10/2022 10 דקות קל
כדורי שוקולד פרווה עם ביסקוויטים פתי בר טעים שווה קינוח לשבת או קינוח פרווה לאמצע השבוע שתוכלו להכין בקלי קלות עם הילדים! קינוח קל מהיר להכנה שלא צריך להתאמץ בשבילו הרבה! ללא מיקסר, ללא תנור, פשוט לעבוד עם הידיים להתלכלך וגם לטעום בסוף מהאצבעות עם הילדים! שווה.
כניסה למתכון 35778 צפיות

ציפוי שוקולד פרווה לעוגה

ציפוי שוקולד פרווה לעוגה
2/1/2022 15 דקות קל
ציפוי שוקולד לעוגה פרווה - איך להכין גנאש שוקולד פרווה ללא תוספת סוכר שיהיה טעים בעל טעם עשיר מלא ועמוק? כל התשובות לשאלות נמצאות בתוך המתכון! ישנו גם סרטון וידאו קצר של פחות מדקה, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 17438 צפיות

עוגת פאדג׳ שוקולד חלבון

עוגת פאדג׳ שוקולד חלבון
11/2/2023 45 דקות קל
עוגת פאדג' שוקולד חלבון ללא תוספת סוכר עם ים חלבון והרבה טעם! פאדג'ית כזאת טעימה שאני מבטיח לכם שתרצו להכין שוב ושוב ללא הפסקה! עוגה טעימה וממכרת, ללא מיקסר בלי עבדוה מסובכת, פשוט לעקוב אחר ההוראות ולהנות מאחלה של עוגה שגם בריאה וגם טעימה!
כניסה למתכון 7516 צפיות

בראוניז חלבון 40 גרם חלבון במיקרוגל

בראוניז חלבון 40 גרם חלבון במיקרוגל
2/11/2021 7 דקות קל
בראוניז חלבון 40 גרם חלבון במיקרוגל - מתכון קל עם המון חלבון למתאמנים בחדר כושר שרוצים להנות מקינוח מתוק אך ללא תוספת סוכר יחסית בריא וטעים ששווה לנסות להכין בבית! אם הכנתם תייגו אותי באינסטגרם ואני אעלה אתכם לסטורי.
כניסה למתכון 6087 צפיות

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה

עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה
1/12/2021 שעה בינוני
עוגת שוקולד ליום הולדת טבעונית פרווה ללא ביצים ללא תוספת סוכר והכי חשוב ללא מיקסר ועבודה קשה! פשוט לשים הכל בקערה, להעביר לתבנית ולהנות מעוגה סופר טעימה עם ציפוי שוקולד פרווה / גנאש שוקולד פרווה טעים ועשיר - עוגת יום הולדת חגיגית מושלמת!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4786 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2527 צפיות

עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מצרכים
7/11/2022 20 דקות קל
עוגת שוקולד ושיבולת שועל מ-3 מרכיבים פרווה טבעונית טעימה קלה להכנה כל אחד יכול להכין בקלי קלות והכי חשוב - ללא תוספת סוכר! תשתמשו בשוקולד מריר איכותי 60% קקאו ואל תוסיפו טיפת סוכר (כמובן שיכולים אם בא לכם), קינוח פרווה לסוף שבוע שחייב לנסות להכין!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1946 צפיות

עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה

עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה
7/9/2023 55 דקות קל
עוגת לוטוס בחושה עם קרם פרווה מושלמת לסוף השבוע או לחג הקרוב, ההכנה פשוטה והתוצאה? מרשימה במיוחד! חובה עליכם לנסות להכין בבית, תוכלו להכין ביחד עם הילדים או לפנק אותם והם יחשבו שהבאתם להם את הקינוח מקונדיטוריה. כנסו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1182 צפיות

לאפה שיבולת שועל 3 מרכיבים

לאפה שיבולת שועל 3 מרכיבים
6/4/2024 10 דקות קל
לאפה שיבולת שועל מ-3 מצרכים בלבד שאפשר להכין תוך כמה דקות עבודה, בלאפה יש כ-7 גרם חלבון שזה מדהים ואפשר למלא בה מה שתרצו! אני עשיתי ערבוב של טונה עם עוד כמה דברים טובים ועשיתי לי אחלה לאפת חלבון, כנסו וצפו ברעיון!
כניסה למתכון 137 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il