פודיק - Foodik

חזה עוף טעים לארוחת צהריים

חזה עוף בשום ודבש

חזה עוף בשום ודבש
11/8/2022 12 דקות קל
חזה עוף בשום ודבש לארוחת צהריים בשרית - מטורף! החזה עוף מתקרמל במחבת עם הדבש והסויה ואתם תקבלו גלייז משוגע, טעם יוצא דופן ואם תיתנו ביס עם אורז לבן... וואו כמה שאתם תהנו! ארוחת צהריים מושלמת במיוחד! תנסו וספרו לי כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
כניסה למתכון 24400 צפיות

חזה עוף בסויה ודבש בתנור

חזה עוף בסויה ודבש בתנור
22/7/2021 40 דקות קל
רעיון לחזה עוף טעים לארוחת צהריים - חזה עוף בסויה ודבש בתנור - תוך מספר דקות תוכלו להכין לכם מרינדה סופר טעימה שתגוון לכם את ארוחת הצהריים או ארוחת הערב, עקבו אחר ההוראות וספרו לי איך יצא לכם.
כניסה למתכון 9657 צפיות

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן
8/4/2023 45 דקות בינוני
נאגטס כמו של מקדונלדס ללא גלוטן כשר לפסח קריספי טעים וממכר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק לאכול! תוכלו להכין איתם בחג וגם להנות מאחלה ארוחת צהריים בשרית טעימה ומפנקת! לא לשכוח קטשופ ומיונז בצד, האמינו לי שמדובר במתכון סופר שווה!
כניסה למתכון 3619 צפיות

שניצל ממולא פירה של אייל שני

שניצל ממולא פירה של אייל שני
18/6/2023 40 דקות קל
שניצל ממולא פירה כמו של אייל שני שלא תרצו להפסיק לאכול! פירה רך טעים ומלטף עם שניצל קריספי טעים השילוב המושלם ובקלי קלות! הילדים וגם אתם תעופו על זה ברמות קשות! תנסו להכין בבית וספרו לי איך יצא, באמת שזה קל!
כניסה למתכון 2871 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 2820 צפיות

שניצל אפוי בתנור ופירה קטוגנים

שניצל אפוי בתנור ופירה קטוגנים
19/7/2023 30 דקות קל
שומרים על אורח חיים בריא? מעולה! קבלו מתכון לשניצל אפוי בתנור עם פירה לבבות דקל דל פחמימה דל סוכרים ללא תוספת סוכר ללא גלוטן מתכון מושלם טעים ושווה למי שנמצא בדיאטת פליאו או שנמצא בתהליך תזונה קטוגנית - שווה לבדוק - עם המוצרים המדהימים של קיטו שף
כניסה למתכון 2288 צפיות

מקלות שניצל קריספיים מתובלים

מקלות שניצל קריספיים מתובלים
5/6/2023 20 דקות קל
מקלות שניצל קריספיים מתובלים שלא תרצו להפסיק לאכול באחריות! דקים, טעימים וממכרים - לא לשכוח לאכול עם קטשופ ומיונז, חבל לכם על הזמן כמה שזה טעם, במעט עבודה תקבלו אחלה מקלוני שניצלונים טעימים, כנסו וספרו לי איך יצא לכם בתגובה למטה!
כניסה למתכון 1885 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1391 צפיות

סלט עוף ועדשים שחורות

סלט עוף ועדשים שחורות
22/1/2023 35 דקות קל
סלט עוף עם עדשים שחורות מפוצץ בחלבון מושלם למי שמחפש להכין ארוחת צהריים בריאה לחיטוב בחדר כושר או למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא - עדשים שחורות בלוגה, גזר, כרוב סגול לבן והטעם? וואו! ממכר, תאמינו לי שמדובר במנה מושלמת!
כניסה למתכון 1389 צפיות

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה
23/11/2023 שעה ו-10 דקות קל
כדורי שניצל ביסלי בצל עם פירה פרווה ובצל מטוגן - ביס אחד מהכל ביחד? שלמות! חובה עליכם לנסות להכין בבית ולתת לילדים לאכול, אתם לא מבינים כמה שזה טעות וכמה שפשוט להכין את זה, וגם טריק איך לקבל פירה חלק במיוחד! כנסו.
כניסה למתכון 231 צפיות

פיתה שניצל עם חזה עוף

פיתה שניצל עם חזה עוף
2/3/2024 45 דקות בינוני
פיתה שניצל עם חזה עוף גוואקמולי סלסלת עגבניות חריפה ספייסי איולי של אוסם איולי שום של אוסם , פיתה מפוצצת בטעם כזאת שאי אפשר להפסיק לאכול, אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים, נסו להכין וספרו לי איך יצא לכם. מתאים לשישי בצהריים :)
כניסה למתכון 105 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il