פודיק - Foodik

בשר בקר טחון

קובה סלק אדום

קובה סלק אדום
26/1/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
קובה סלק אדום דק במעטפת עם פטנט קליל + פטנט להקפאת הקובה, מתכון מדויק מנצח שאתם חייבים להכין לארוחת הצהריים או לשבת, מובטח לכם עונג צרוף בחך! שווה במיוחד! בשר עם בהרט, סלרי מעט שומן והרבה טעם! קובה סלק מתכון מנצח שכדאי להכיר, כנסו!
כניסה למתכון 68678 צפיות

בצלים ממולאים עם בשר ואורז

בצלים ממולאים עם בשר ואורז
22/8/2023 שעתיים ו-30 דקות בינוני
בצלים ממולאים עם בשר אורז צנוברים מתקתקים שלא תרצו להפסיק לאכול! בכל ביס יתפוצצו לכם טעמים משוגעים בפה! החמוץ של הלימון, המתוק של הדבש, עונג צרוף לחך שאתם חייבים לנסות להכין בבית בהקדם!
כניסה למתכון 10074 צפיות

המבורגר ביתי עסיסי מושלם

המבורגר ביתי עסיסי מושלם
14/6/2021 שעה ו-10 דקות קל
מתכון מנצח - המבורגר ביתי מושלם טעים עסיסי וקל להכנה! תוך 10 דקות עבודה תוכלו להנות מהמבורגר כמו במסעדות! עקבו אחר ההוראות ותוכלו להנות מאחלה ארוחת צהריים / ארוחת ערב טעימה במיוחד! תוסיפו טבעות בצל בצד, קטשופ, מיונז, חסה בצל סגול ותהנו מאחלה מנה!
כניסה למתכון 6853 צפיות

קציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון

קציצות בקר ברוטב עגבניות וקינמון
30/7/2020 שעה ו-15 דקות בינוני
מנה חורפית מנחמת טעימה ברמות! (כמובן שאפשר לאכול גם בקיץ:) )- קציצות בשר בקר ברוטב עגבניות משובח וקינמון, פשוט ללקק את האצבעות! אפשר לשלב את תבשיל הבשר הזה בצהריים, בערב, לשבת הקרובה או לכל זמן שתרצו, פשוט כנסו ותהנו ממתכון רשום מסודר ומתכון וידאו כיפי :)
כניסה למתכון 4146 צפיות

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
10/5/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
צ'ילי קון קרנה עם המוצרים הנפלאים של טעם הטבע, שעועית שחורה, שעועית אדומה ועם פלפל צ'ילי חריף שיעיף אתכם למעלה! מדובר בתבשיל מקסיקני מטורף עם בשר טחון ותיבול משגע שאפשר לאכול עם אורז לבן או בתוך טורטייה, בתוך המתכון כתבתי גם מתכון קליל לסלט תירס מקסיקני קליל, תנסו!
כניסה למתכון 2678 צפיות

עראיס מתכון 4 דרכים

עראיס מתכון 4 דרכים
24/2/2024 40 דקות בינוני
עראיס מתכון ב-4 דרכי בישול תנור מחבת מנגל וטוסטר. את המתכון הקדשתי לחטוף אלכס לובנוס שנמצא בשבי בעזה כבר למעלה מ-140 יום! אומרים שהוא אוהב לאכול בשר איכותי ושהוא איש הגריל הכי טוב בעולם, לכן המנה הזו מוקדשת לו, ובאמת שהמתכון הזה יצא נפלא, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 312 צפיות

קובה מרוקאי

קובה מרוקאי
27/3/2024 שעתיים ו-30 דקות קשה
קובה מרוקאי מתכון מנצח הכלאה של 2 תרבויות במתכון אחד, הקובה האהוב עם כל הטעמים של הדג המרוקאי שכולנו אוהבים לאכול בשבת המלכה, אתם לא מבינים איזה ביס מחכה לכם, לשים על אורז לבן ולהתענג. תפתחו קצת את הראש ותנסו את ההמצאה החדשה שלי!
כניסה למתכון 155 צפיות

מפרום ללא גלוטן

מפרום ללא גלוטן
15/3/2024 שעתיים קשה
מפרום ללא גלוטן מושלם טריפוליטאי טעים כזה שיתאים לרגישים לגלוטן, וכן אפשר בקלות להמיר אותו לגרסה הרגילה אם מחליפים את פרוסת הלחם לל"ג לפרוסת לחם רגילה ואת הקמח תמי ללא גלוטן לקמח רגיל, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 153 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il