פודיק - Foodik

בישול בסיר אחד

חמין מרוקאי עם אסאדו

חמין מרוקאי עם אסאדו
5/1/2023 14 שעות ו-20 דקות בינוני
חמין מרוקאי או סחינה או צ'ולנט או דפינה, תקראו לו איך שבא לכם מה שבטוח שהמתכון הזה יבוא לכם כמו כפפה לשבת בצהריים או לארוחת צהריים, ההכנה מהירה במיוחד, הבישול? איטי במעלות נמוכות בתנור או על פלטה, הטעם? אי אפשר להפסיק לאכול! תנסו ותיצמדו למתכון.
כניסה למתכון 20948 צפיות

פתיתים ונקניקיות בסיר אחד

פתיתים ונקניקיות בסיר אחד
9/7/2023 20 דקות קל
פתיתים ונקניקיות בסיר אחד ברוטב עגבניות שמכינים תוך 10 דקות - ארוחת צהריים בשרית שהילדים יעופו עליה וגם אתם! טעים מנחם כזה שאי אפשר להפסיק לאכול ברגע שזה חם! הפתיתים ישתו את הרוטב העשיר והנקניקיות הצרובות יהיו כל כך טעימות.. שווה לנסות!
כניסה למתכון 20419 צפיות

מרק שורבה טריפוליטאי חריף

מרק שורבה טריפוליטאי חריף
2/2/2023 28 דקות קל
מרק שורבה טריפוליטאי חריף / מרק שארבה חריף כמו של סבתא טריפוליטאית! מנחם טעים ושווה לימי החורף הקרים, מהרו להכין בקלי קלות ותהנו מאחלה של מרק פסטה, לא לשכוח לסחוט מיץ לימון מלמעלה בסוף ולספר לי בתגובה איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 19784 צפיות

טבית חמין עיראקי

טבית חמין עיראקי
10/2/2023 12 שעות ו-20 דקות בינוני
טבית עיראקי / תבית חמין עיראקי בקלי קלות עם עוף ואסאדו (לא חובה להוסיף אסאדו), עם סיר הקדירה האובלי 5 ליטרים של מגנוס, תקבלו אחרי לילה שלם בתנור תבשיל משגע (אפשר על הפלטה), כנסו צפו באופן ההכנה וספרו לי איך יצא לכם בתגובה.
כניסה למתכון 10167 צפיות

תבשיל כבש לשבת של אמא

תבשיל כבש לשבת של אמא
13/10/2022 4 שעות ו-35 דקות בינוני
תבשיל כבש לשבת של אמא - שוק כבש או שוק טלה יהיו פה נפלאים! טעמים חזקים עם הרבה שום, בישול איטי ארוך ובשר שמתפרק מהעצם, יש יותר טוב מזה? לא! ואפילו אפשר להשתמש בציר שנשאר לנו ולתבל איתו אורז או מנות של קציצות ותבשילים אחרים, שווה במיוחד!
כניסה למתכון 8085 צפיות

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי

פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי
20/6/2022 שעה ו-25 דקות בינוני
פרגיות ופלפלים אדומים בחלב קוקוס וקארי עם טעמים בועטים חזקים פיקנטיים חריפים מתקתקים עם רוטב סמיך שיבוא לכם כמו כפפה עם אורז לבן - ארוחת צהריים בשרית סופר טעימה מנה מנצחת לאוהבי הסגנון ההודי - באמת שזה כ"כ טעים שהכנתי את זה 3 פעמים השבוע!
כניסה למתכון 7827 צפיות

קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים

קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים
11/7/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
קציצות בשר עם בטטות ובצלים מקורמלים - מנה עיקרית בשרית - ארוחת צהריים בשרית טעימה שלא תשכחו! לאוהבי אוכל מתקתק קבלו מנה שתעיף אתכם לשמיים! קציצות בשר אווריריות טעימות ולא דחוסות בשיטה של פעם: עם פרוסות לחם סחוטות במים, טיגון מכל צד ורוטב חלומי! שווה להכין לשבת או לארוחת צהריים.
כניסה למתכון 7520 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5426 צפיות

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים
30/3/2023 6 שעות בינוני
תבשיל אסאדו ביין אדום וסילאן עם ערמונים תפוחי אדמה גזרים והרבה בצל מקורמל! הטעם? גן עדן! המלצה שלי: לקחת בסיום הבישול את הבשר ולפורר בקערה, להוסיף מהרוטב ומהבצלים המקורמלים ולאכול עם מצה או חלה או ג'בטה או מה שתרצו, פשוט וואו!
כניסה למתכון 4176 צפיות

פירה בטטה פרווה

פירה בטטה פרווה
14/2/2023 שעה ו-2 דקות קל
פירה בטטה פרווה טבעוני קל להכנה - תוספת לארוחת צהריים לחובבי הבטטה! אפשר להכין את זה לשבת או לארוחת צהריים לכל יום בשבוע, זה קל להכנה, זה מהיר, וזה פרווה למי שרגיש ללקטוז או מחפש משהו פרווה או לקהל הטבעוני, תהנו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3973 צפיות

פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד

פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד
4/10/2021 שעה ו-50 דקות בינוני
פרגיות פתיתים וירקות שורש בסיר אחד - ארוחת צהריים בשרית מושלמת לכם / לכל המשפחה! קלי קלות, פטרוזיליה, בהרט, גזר, שורש פטרוזיליה, גמבות ועוד דברים טובים בסיר אחד! טעמים טובים וארוחה מזינה במיוחד, תנסו להכין וספרו לי איך יצא
כניסה למתכון 3747 צפיות

מרק כתום סמיך פרווה

מרק כתום סמיך פרווה
23/11/2022 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק כתום סמיך פרווה לחורף - טעים בריא מזין והכי חשוב קל להכנה! כל שעליכם לעשות הוא לקצוץ את הירקות להוסיף תיבול מינימלי, לבשל, לרכך, לטחון, והופ יש לכם מרק טעים ומזין למנה ראשונה לארוחה! אפשר לשלב עם קרוטונים ופטרוזיליה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3565 צפיות

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד
25/9/2021 שעה ו-5 דקות בינוני
פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד - מתכון קל עם אורגנו טרי, טימין טרי, אורז בסמטי ועוד דברים טובים וכל זה בסיר אחד! ארוחת צהריים בשרית טעימה במיוחד שאפשר להכין בקלי קלות ולהתענג עליה - לכל אוהבי הטעמים של החמוץ מתוק שווה להכין!
כניסה למתכון 3144 צפיות

מרק סלק לקובה

מרק סלק לקובה
7/2/2023 שעה ו-25 דקות בינוני
מרק סלק לקובה אדום או קובה סגול מה שבא לכם, בעזרת המתכון הזה תקבלו צבע מדהים לקובה! המרק עשיר טעים ומפוצץ בטעם, יש בו עלי סלק (מנגולד) וגבעולי סלרי שיתנו טעם משוגע במיוחד! שווה לנסות להכין בבית! וכמובן שלמרק הזה מכניסים את הקובה אם רוצים שיהפוך אח"כ לאדום אדום!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2878 צפיות

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
10/5/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
צ'ילי קון קרנה עם המוצרים הנפלאים של טעם הטבע, שעועית שחורה, שעועית אדומה ועם פלפל צ'ילי חריף שיעיף אתכם למעלה! מדובר בתבשיל מקסיקני מטורף עם בשר טחון ותיבול משגע שאפשר לאכול עם אורז לבן או בתוך טורטייה, בתוך המתכון כתבתי גם מתכון קליל לסלט תירס מקסיקני קליל, תנסו!
כניסה למתכון 2566 צפיות

פסטה שמנת פטריות וערמונים

פסטה שמנת פטריות וערמונים
24/5/2023 30 דקות בינוני
פסטה שמנת פטריות וערמונים בסיר אחד עם רוטב קרמי עשיר כזה שלא תרצו להפסיק לאכול! נסו להכין בבית ולא תצטערו! מכירים את זה שיש רטבים כאלה "בלי כוח" מה שנקרא? דלילים? אז לא! כאן הרוטב עמוק שווה וקרמי, כזה שעוטף את הפסטה טוב טוב! שווה לנסות.
כניסה למתכון 1732 צפיות

עלי גפן ממולאים צמחוניים

עלי גפן ממולאים צמחוניים
27/8/2023 שעתיים בינוני
עלי גפן ממולאים צמחוניים פרווה עם אורז עגול שמיר עגבניית מגי בצל מטוגן ועוד דברים טובים! טעמים שיתפוצצו לכם בפה, חמוצים מתוקים, גן עדן של ממש! מנה צמחונית שתוכלו להגיש כמנה ראשונה על השולחן או כתוספת למנה עיקרית, שווה לטעום!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1554 צפיות

מרק אפונה עשיר פרווה

מרק אפונה עשיר פרווה
7/1/2023 שעה ו-35 דקות קל
מרק אפונה עשיר פרווה קל להכנה תוך 10 דקות עבודה, עשיר בטעמים עם כרישה, בצל גזר שורש פטרוזיליה ועוד דברים טובים! ירוק יפה, טעים, באמת שווה לנסות להכין בבית מושלם כמנה ראשונה או לארוחת צהריים אפשר להכין אותו קדימה לכל השבוע (מתכון לסיר גדול!).
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1176 צפיות

חריימה טריפוליטאי מסורתי

חריימה טריפוליטאי מסורתי
24/6/2023 25 דקות קל
חריימה טריפוליטאי אסלי אורגינל תוך 10 דקות עבודה עם דג ברמונדי טעים טרי ורך שכולם ילקקו את האצבעות אחרי שיאכלו ממנו! לא לשכוח לקחת את החלה ולנגב את הרוטב הטעים! עם קימל טחון, כמון ועוד מספר קטן של מרכיבים תקבלו מנה מסורתית משגעת! חריימה פיקנטי לא חריף מדיי
כניסה למתכון 924 צפיות

פסטה בולונז בסיר אחד

פסטה בולונז בסיר אחד
8/11/2023 35 דקות קל
פסטה בולונז בסיר אחד שהילדים ואתם לא תרצו להפסיק לאכול! הכל קל מהיר פשוט ובלי סיבוכים ומיותרים וכמובן הכי חשוב- בלי ללכלך הרבה כלים! אחלה ארוחת צהריים תסגור לכם את הפינה במהירות הבזק!
כניסה למתכון 573 צפיות

פתיתים צהובים עם נקניקיות

פתיתים צהובים עם נקניקיות
28/10/2023 25 דקות קל
פתיתים צהובים עם נקניקיות בסיר אחד, נקניקיות שחתוכות לקוביות, בצל לבן, כורכום, תבלין שווארמה ומעט בהרט, טעמים טובים צבע יפה ואחלה ארוחת צהריים לילדים במהירות הבזק, למי שאין כוח לעבוד יותר מדיי קשה, כנסו.
כניסה למתכון 398 צפיות

ביף בורגיניון צרפתי

ביף בורגיניון צרפתי
1/2/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
ביף בורגיניון צרפתי כמו במסעדות עם טעם מעט מעושן והכל בבישול איטי ארוך שיעניק לכם לבשר אקסטרה טעם ורכות משוגעת. אל תדאגו האלכוהול שביין מתאדה בבישול הארוך ככה שתצטרכו לחכות ולטעום לקראת הסוף את התבשיל המנחם החורפי המדהים הזה.
כניסה למתכון 310 צפיות

קציצות בשר לימוניות חמוסטה

קציצות בשר לימוניות חמוסטה
20/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
קציצות בשר לימוניות ברוטב חמוסטה שאי אפשר להפסיק לאכול! טעם לימוני משגע, פשוט לשים על אורז לבן ולאכול, מנה עיקרית לשבת המלכה או לסתם יום לארוחת הצהריים המשפחתית, תהנו, זה מנחם וטעים!
כניסה למתכון 299 צפיות

מרק תירס תאילנדי

מרק תירס תאילנדי
26/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק תירס תאילנדי עם קארי אדום בסגנון של ג'פניקה שאתם חייבים להכין בבית לימי החורף הקרים או סתם אם בא לכם להתפנק על מרק טעים, המרק מפוצץ בטעם, עשיר בחלבון, יש בו חלב קוקוס והוא פשוט טעים ברמות קשות. תנסו!
כניסה למתכון 278 צפיות

דג מוסר ים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים

דג מוסר ים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים
20/9/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
דג מוסר ים בחלב קוקוס חמאת בוטנים צ'ילי מתוק והרבה טעם! מנה מיוחדת שאין אחד שישאר אדיש אליה בשולחן תשמעו לי! כל שעליכם לעשות הוא להכין את הרוטב, לבדוק את הטעם ולאזן טעמים לפי טעמכם האישי ולהכניס את הדגים למספר דקות בישול וזהו!
כניסה למתכון 187 צפיות

כריך אסאדו בשר מפורק

כריך אסאדו בשר מפורק
16/2/2024 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אם אתם קרניבורים המתכון הבא בול בשבילכם! כריך אסאדו עם בשר מפורק, איולי בטטה ושום עם מעט סרירצ'ה אמאלה אתם לא מבינים בכלל איזה ביס נדיר, תנסו להכין בבית בהול!
כניסה למתכון 127 צפיות

קציצות פרגית לימוניות

קציצות פרגית לימוניות
22/3/2024 שעתיים בינוני
קציצות פרגית לימוניות עם גרגירי חומוס ועלי מנגולד שאי אפשר להפסיק לאכול, מנה עיקרית בשרית מנחמת לשבת המלכה או לארוחת צהריים במהלך השבוע, אם בא לכם סיר יפה זה הסיר שאתם חייבים להכין, נראה קצת מסובך אבל תאמינו לי שזה לא מסובך כמו שזה נראה!
כניסה למתכון 44 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il