פודיק - Foodik

ארוחת צהריים כשרה לפסח

אורז אדום אחד אחד

אורז אדום אחד אחד
13/6/2022 30 דקות קל
אורז אדום אחד אחד הכי טעים בעולם! תוספת מעולה לארוחת צהריים בקלי קלות, אם אתם אוהבים אורז אדום אתם חייבים להכין את האורז הזה, תוך כמה דקות עבודה ותהליך בישול קצר תקבלו תוספת שתשלים לכם כל ארוחה! אז והיא גם פרווה!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 31206 צפיות

חזה עוף בשום ודבש

חזה עוף בשום ודבש
11/8/2022 12 דקות קל
חזה עוף בשום ודבש לארוחת צהריים בשרית - מטורף! החזה עוף מתקרמל במחבת עם הדבש והסויה ואתם תקבלו גלייז משוגע, טעם יוצא דופן ואם תיתנו ביס עם אורז לבן... וואו כמה שאתם תהנו! ארוחת צהריים מושלמת במיוחד! תנסו וספרו לי כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
כניסה למתכון 24456 צפיות

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים

צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים
12/3/2023 5 שעות ו-20 דקות בינוני
צלי בקר ברוטב פטריות וערמונים או צלי כתף בקר בשר מספר 5 ברוטב הכי טעים בעולם! מנה חגיגית לערב שבת או לחג, ללא גלוטן, הבשר רך נימוח ומתפרק בפה, אתם תכינו את המתכון שלי ולא תרצו להפסיק להכין אותו לעולם, באחריות! קלי קלות וסופר מרשים וטעים.
כניסה למתכון 19396 צפיות

דג סלמון בתנור ברוטב סויה

דג סלמון בתנור ברוטב סויה
6/10/2022 30 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב סויה מתקתק טעים מושלם לשבת או לארוחת צהריים בכל ימות השבוע! עם סוכר חום, שום, רוטב סויה מעט מים זמן זית ומעט לימון תקבלו מרינדה מתקתקה סופר טעימה בה תוכלו להשרות את הדג שלכם, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם! אין על דג בתנור.
כניסה למתכון 4900 צפיות

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה
20/7/2023 35 דקות קל
סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה בטעמי חרדל לימון שום ודבש טעים בטירוף מנה מרשימה דג סלמון גדול שלם בתנור שתוכלו להכין בקלי קלות גם מרשים גם טעים וגם יספיק למספר רב של סועדים, פשוט להכין ולקצור מחמאות! כנסו.
כניסה למתכון 4499 צפיות

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים
30/3/2023 6 שעות בינוני
תבשיל אסאדו ביין אדום וסילאן עם ערמונים תפוחי אדמה גזרים והרבה בצל מקורמל! הטעם? גן עדן! המלצה שלי: לקחת בסיום הבישול את הבשר ולפורר בקערה, להוסיף מהרוטב ומהבצלים המקורמלים ולאכול עם מצה או חלה או ג'בטה או מה שתרצו, פשוט וואו!
כניסה למתכון 4202 צפיות

פירה בטטה פרווה

פירה בטטה פרווה
14/2/2023 שעה ו-2 דקות קל
פירה בטטה פרווה טבעוני קל להכנה - תוספת לארוחת צהריים לחובבי הבטטה! אפשר להכין את זה לשבת או לארוחת צהריים לכל יום בשבוע, זה קל להכנה, זה מהיר, וזה פרווה למי שרגיש ללקטוז או מחפש משהו פרווה או לקהל הטבעוני, תהנו!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3984 צפיות

מרק תירס קרמי לחורף

מרק תירס קרמי לחורף
28/11/2022 35 דקות קל
מרק תירס קרמי סמיך עשיר וסופר טעים ללא גלוטן טבעוני פרווה קלי קלות תוך 10 דקות עבודה וכ-25 דקות בישול תקבלו מרק תירס עם קרם קוקוס שלא תוכלו להפסיק לאכול! חם טעים ושווה לחורף הבא עלינו לטובה, כנסו תנסו וספרו לי איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3690 צפיות

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן
8/4/2023 45 דקות בינוני
נאגטס כמו של מקדונלדס ללא גלוטן כשר לפסח קריספי טעים וממכר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק לאכול! תוכלו להכין איתם בחג וגם להנות מאחלה ארוחת צהריים בשרית טעימה ומפנקת! לא לשכוח קטשופ ומיונז בצד, האמינו לי שמדובר במתכון סופר שווה!
כניסה למתכון 3627 צפיות

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש
20/4/2023 45 דקות קל
כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש - מתכון ממכר שלא תרצו להפסיק לאכול! מתאים ל יום העצמאות לשבת או לסתם ארוחת צהריים תאמינו לי שזה קל ושווה תוכלו להכין עם הילדים או לילדים ואפילו לעצמכם! שווה בטירוף! ספרו לי בתגובה איך יצא לכם כאן או באינסטגרם!
כניסה למתכון 3409 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 2824 צפיות

מרק קניידלך לפסח

מרק קניידלך לפסח
5/4/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק קניידלך לפסח - קניידלך בתוך מרק עוף טעים עשיר ומלא עם גזר תפוח אדמה סלרי ופטרוזיליה, הטעם? גן עדן? קשה להכין? ממש לא! בקלי קלות תוכלו להכין את מרק הקניידלך המושלם לשולחן החג! תהנו!
כניסה למתכון 1856 צפיות

שניצל ביסלי גריל כשר לפסח

שניצל ביסלי גריל כשר לפסח
15/4/2022 25 דקות קל
מתכון לשניצל ביסלי גריל כשר לפסח קריספי דק טעים והכי חשוב - ממכר! שווה לנסות להכין בבית! לא לשכוח לטגן בשמן עמוק ורותח ולהמליח את הפירורים עד לרמה הרצויה, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם!
כניסה למתכון 1626 צפיות

עלי גפן ממולאים צמחוניים

עלי גפן ממולאים צמחוניים
27/8/2023 שעתיים בינוני
עלי גפן ממולאים צמחוניים פרווה עם אורז עגול שמיר עגבניית מגי בצל מטוגן ועוד דברים טובים! טעמים שיתפוצצו לכם בפה, חמוצים מתוקים, גן עדן של ממש! מנה צמחונית שתוכלו להגיש כמנה ראשונה על השולחן או כתוספת למנה עיקרית, שווה לטעום!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1586 צפיות

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח
22/4/2022 שעתיים בינוני
קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח - מתכון כשר לפסח שיכול להיות גם מתאים לכל ימות השנה - קציצות חריפות ברוטב מטבוחה מרוקאית אמיתית שאפשר לנגב עם המצה הרטובה או סתם לאכול עם הכפית, שווה להכין לערב החג או לארוחת צהריים
כניסה למתכון 1487 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1396 צפיות

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי
15/9/2023 55 דקות קל
דג שלם בתנור עם אנטיפסטי או בשמו השני - דג אמנון ישראלי טרי עם ירקות בתנור הדג יוצא עסיסי רך ומתמוסס בפה, הירקות? חבל על הזמן! כל זה ברוטב של תפוז וסילאן, טעמים מנצחים מתכון טעים וקל להכנה, הכל בתבנית אחת - ולתנור.
כניסה למתכון 548 צפיות

חזה עוף במנגל ואורז אחד אחד

חזה עוף במנגל ואורז אחד אחד
10/1/2024 32 דקות קל
חזה עוף במנגל ואורז בסמטי אחד אחד, חזה עוף בטעם מזרחי עם תיבול סודי פשוט ומנצח שאני מכין לי כמעט כל יום לארוחת צהריים מרוב שהוא טעים. כנסו וצפו בתיבול ובדרך הכנה.
כניסה למתכון 155 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 140 צפיות

מפרום ללא גלוטן

מפרום ללא גלוטן
15/3/2024 שעתיים קשה
מפרום ללא גלוטן מושלם טריפוליטאי טעים כזה שיתאים לרגישים לגלוטן, וכן אפשר בקלות להמיר אותו לגרסה הרגילה אם מחליפים את פרוסת הלחם לל"ג לפרוסת לחם רגילה ואת הקמח תמי ללא גלוטן לקמח רגיל, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 57 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il