פודיק - Foodik

ארוחת צהריים בתנור

דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי

דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי
7/8/2022 30 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי ממכר ומשגע עם מיונז סוכר חום ועוד דברים טובים! הדג יוצא עסיסי וסופר טעים לאוהבי דגים מתוקים בתנור - מתאים ל ארוחת צהריים לשבת או לארוחה לקידוש או כסתם ארוחת צהריים באמצע השבוע, הטעמים ממכרים ואפשר לשלב את הדג הזה עם אורז לבן.
כניסה למתכון 82446 צפיות

אסאדו בבירה ודבש בתנור

אסאדו בבירה ודבש בתנור
10/7/2021 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אסאדו בבירה ודבש בתנור עם כוכבי אניס, גזרים, בצל סגול ועוד דברים טובים! ארוחה בשרית חגיגית טעימה שתעשדה שואו על השולחן, העצמות מתפרקות מהבשר, הטעם מתוק ואפקט טעם הבירה גם מורגש, תכינו וספרו איך יצא לכם.
כניסה למתכון 18920 צפיות

עוף בתנור עם סילאן גזרים צבעוניים ובצלים

עוף בתנור עם סילאן גזרים צבעוניים ובצלים
25/10/2021 שעתיים קל
עוף בתנור עם סילאן גזרים צבעוניים ובצלים - ארוחת צהריים בשרית מושלמת! מתכון לעוף בתנור בסילאן הכי טעים בעולם! מתאים לארוחת שישי או למי שרוצה ארוחת ערב בשרית חגיגית טעימה עם גזרים טעימים ובצל שמתקרמל מהאפייה, שווה במיוחד!
כניסה למתכון 14165 צפיות

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש
9/6/2022 35 דקות קל
חזה עוף בחרדל ודבש וקצת לימון (חזה עוף פטם) - עסיסי טעים מתקתק שלא תפסיקו לאכול! מרינדה טעימה מתקתקה חמצמצה סופר טעימה, כל התשובות לשאלות על איך להכין חזה עוף עסיסי בתנור בתוך המתכון הזה, כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 13274 צפיות

עוף בתנור בלימון ודבש

עוף בתנור בלימון ודבש
27/10/2020 שעה ו-55 דקות בינוני
ארוחת הצהריים המושלמת - עוף בתנור בלימון ודבש, הכי טעים זה לאכול את העוף כשהוא קצת קריספי מלמעלה ושיש טעמים טובים, תפוחי האדמה המלווים אותו הופכים לרכים וטעימים, שווה וטעים במיוחד!
כניסה למתכון 10444 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 10122 צפיות

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
30/5/2021 שעתיים בינוני
חובבי בשר? אוהבים שווארמה? אוהבים פרגיות? זה המתכון המושלם בשבילכם! שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט מיוחד לקבלת שווארמה גבוהה ויפה שתעשה "הצגה" על השולחן! מתאימה לחגים ומתאימה לקרניבורים אמיתיים! שווארמה ביתית קלה ומהירה להכנה, כנסו!
כניסה למתכון 8776 צפיות

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור
20/7/2021 45 דקות קל
שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור - מתכון קל מ-5 מרכיבים בלבד! כל שעליכם לעשות הוא לערבב את התבלינים, לסדר בתבנית אינגליש קייק, להכניס בתנור ויאללה יש לכם אחלה שווארמה לחיטוב, בלי שומנים ובלי באלגן, אבל אם בא לכם לחטוא זה בסדר קחו פיתה ותכינסו הכל לבפנים, בתיאבון :)
כניסה למתכון 8249 צפיות

עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת

עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת
6/2/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
עוף בתנור בצ'ילי ודבש עם אורז וירקות בתבנית אחת - ארוחת צהריים בשרית קלה להכנה שמתאימה לכל יום / לארוחת ערב בשרית / ליום שישי / שבת - שווה לנסות להכין בבית למי שאוהב טעמים מתוקים! טעים במיוחד!
כניסה למתכון 7685 צפיות

חזה עוף בתנור דיאטטי עם בהרט

חזה עוף בתנור דיאטטי עם בהרט
7/8/2021 50 דקות קל
חזה עוף בתנור בריא דיאטטי תוך 5 דקות עבודה עם בהרט, מרק עוף ועוד תבלינים טובים! מתאים למי שמחפש רעיון לחזה עוף טעים לארוחת צהריים, לאכול עם אורז בצד ולהנות מאחלה ארוחה לחיטוב - כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 6887 צפיות

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה
20/7/2023 35 דקות קל
סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה בטעמי חרדל לימון שום ודבש טעים בטירוף מנה מרשימה דג סלמון גדול שלם בתנור שתוכלו להכין בקלי קלות גם מרשים גם טעים וגם יספיק למספר רב של סועדים, פשוט להכין ולקצור מחמאות! כנסו.
כניסה למתכון 5259 צפיות

דג סלמון בתנור ברוטב סויה

דג סלמון בתנור ברוטב סויה
6/10/2022 30 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב סויה מתקתק טעים מושלם לשבת או לארוחת צהריים בכל ימות השבוע! עם סוכר חום, שום, רוטב סויה מעט מים זמן זית ומעט לימון תקבלו מרינדה מתקתקה סופר טעימה בה תוכלו להשרות את הדג שלכם, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם! אין על דג בתנור.
כניסה למתכון 5204 צפיות

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש
20/4/2023 45 דקות קל
כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש - מתכון ממכר שלא תרצו להפסיק לאכול! מתאים ל יום העצמאות לשבת או לסתם ארוחת צהריים תאמינו לי שזה קל ושווה תוכלו להכין עם הילדים או לילדים ואפילו לעצמכם! שווה בטירוף! ספרו לי בתגובה איך יצא לכם כאן או באינסטגרם!
כניסה למתכון 3665 צפיות

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש
4/9/2022 שעה ו-45 דקות קל
עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש - מנה עיקרית בשרית ל ארוחת צהריים טעימה במיוחד לכל אוהבי האוכל המתוק קבלו מנה מנחמת סופר טעימה וקלה להכנה, רק לשים את הכל בתבנית לסדר יפה ולשלוח לתנור, כל ההוראות בפנים, מושלם ל שבת המלכה , כנסו.
כניסה למתכון 3040 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 3021 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1577 צפיות

חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה

חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה
24/10/2022 שעה ו-5 דקות בינוני
חזה עוף בעשבי תיבול וטחינה ירוקה - ארוחת צהריים מושלמת קלה להכנה ובריאה! כוסברה, פטרוזיליה, בצל ירוק עשבי תיבול טעימים לימון, טחינה ירוקה משוגעת! טעים וקל להכנה! הכנסתי את כל החתיכות לתנור ואח"כ צרבתי על מחבת, תנסו! (אפשר רק לצרוב על מחבת)
כניסה למתכון 1562 צפיות

חמין מקרוני ועוף

חמין מקרוני ועוף
12/12/2023 8 שעות ו-20 דקות בינוני
חמין מקרוני עם עוף ספגטי עבה והרבה טעם! בצלים מקורמלים שום בישול ארוך בתנור וטעמים חזקים, מנה שווה לשבת המלכה או לארוחת הצהריים שאתם חייבים להכין! זה אולי נראה מורכב אבל זה מאוד קל והעבודה פה לא מסובכת בכלל! תנסו!
כניסה למתכון 1504 צפיות

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי
15/9/2023 55 דקות קל
דג שלם בתנור עם אנטיפסטי או בשמו השני - דג אמנון ישראלי טרי עם ירקות בתנור הדג יוצא עסיסי רך ומתמוסס בפה, הירקות? חבל על הזמן! כל זה ברוטב של תפוז וסילאן, טעמים מנצחים מתכון טעים וקל להכנה, הכל בתבנית אחת - ולתנור.
כניסה למתכון 636 צפיות

קציצות עוף אפויות בתנור

קציצות עוף אפויות בתנור
10/2/2024 54 דקות בינוני
קציצות עוף אפויות בתנור מפוצצות בחלבון עם בטטה בצל מטוגן סלרי ועוד דברים טובים! במסה יש גם 3 ביצים שקושרות את הקציצות ומוסיפות עוד חלבון למנה! שווה להכין! עם תרסיס שמן ולתנור! אחלה מקור לחלבון למי שמתאמן בחדר כושר ולמי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא
כניסה למתכון 608 צפיות

מקלובה שווארמה בשר ואורז

מקלובה שווארמה בשר ואורז
12/1/2024 שעתיים ו-20 דקות בינוני
מקלובה שווארמה עם בשר אורז כרובית אפויה והמון טעם! עם בצל מקורמל, פטרוזיליה קצוצה, תיבול חזק וקצת סבלנות אתם תוציאו למשפחה או לאורחים ארוחה מרשימה יפה וסופר טעימה שהם לא ישכחו הרבה הרבה זמן, כדאי לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 353 צפיות

עוף בתנור בישבש חמוץ

עוף בתנור בישבש חמוץ
20/12/2023 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בישבש מפוצץ בטעם חמוץ טעים וממכר עם קולורבי שומר גזר תפוחי אדמה קטנים והכל בתבנית אחת ולתנור, מסוג המתכונים שתכינו בקלי קלות ולא תרצו להפסיק לאכול מהם! מושלם לשבת המלכה או לארוחת צהריים באמצע השבוע.
כניסה למתכון 170 צפיות

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים
16/4/2024 שעתיים ו-20 דקות קשה
עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים עם בצל מקורמל מפוצצת בטעם כזאת שיושבת בתנור ויוצאת עסיסית עם חציל רך נימוח ונמס בפה, הצנוברים מביאים טיהפ קראנצ'יות, פשוט מנה עיקרית מהממת על שולחן החג או על שולחן השבת, חובה להכין!
כניסה למתכון 110 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 69 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il