פודיק - Foodik

ארוחת ערב להכנה

שעועית ירוקה כמו של אייל שני

שעועית ירוקה כמו של אייל שני
6/8/2023 6 דקות קל
שעועית ירוקה כמו של אייל שני שמכינים תוך 5 דקות עבודה! יוצאת קריספית טעימה מלוחה חמצמצה ועם טעם של שום, לא תרצו להפסיק לנשנש אותה! שווה לנסות להכין בבית כמו שכתבתי ויצא לכם מושלם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 15807 צפיות

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור
20/7/2021 45 דקות קל
שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור - מתכון קל מ-5 מרכיבים בלבד! כל שעליכם לעשות הוא לערבב את התבלינים, לסדר בתבנית אינגליש קייק, להכניס בתנור ויאללה יש לכם אחלה שווארמה לחיטוב, בלי שומנים ובלי באלגן, אבל אם בא לכם לחטוא זה בסדר קחו פיתה ותכינסו הכל לבפנים, בתיאבון :)
כניסה למתכון 8037 צפיות

פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן

פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן
26/4/2023 28 דקות קל
פיצה חלבון מבצק טונה ללא גלוטן שווה לנסות להכין בבית לשומרי משקל או למי שנמצא באורח חיים בריא או בחיטוב כדאי לכם לנסות, זה גם טעים וגם בריא ואל תדאגו אם אתם לא מערבבים גבינה וטונה חפשו למעלה פיצה טחינה ותמצאו עוד פיצה עם בסיס אחר לבצק ללא גלוטן תהנו!
כניסה למתכון 7712 צפיות

זיווה דפי אורז ללא גלוטן

זיווה דפי אורז ללא גלוטן
2/5/2023 30 דקות קל
זיווה דפי אורז ללא גלוטן עם גבינות רזות מופחת שומן שווה ומומלץ למתאמנים בחדר כושר שמחפשים מתכונים לחיטוב! נסו להכין בבית זה קל טעים ומזין במיוחד, יש לי גם באתר מתכוני דפי אורז נוספים שפרסמתי בתוך עמוד המתכון הזה.
כניסה למתכון 5726 צפיות

סלט פסטה פסטו קר

סלט פסטה פסטו קר
4/7/2023 10 דקות קל
סלט פסטה פסטו קר עם עגבניות שרי צנוברים קלויים ועוד דברים טובים, טעים בקטע אחר ואם אתם רוצים לשדרג אותו עוד אתם יכולים להוסיף זיתי קלמטה - באמת סלט פסטה קר פשוט קליל ומשגע מושלם לארוחת בוקר וגם לארוחת ערב.
כניסה למתכון 5716 צפיות

מאפה 12 האלים

מאפה 12 האלים
28/4/2023 40 דקות קל
מאפה 12 האלים / מאפה שנים עשר האלים מאפה קריספי ממכר טעים כמו במסעדת גרקו בתל אביב עם גבינת טוב טעם של טרה, טעם חלומי משחק של מלוח ומתוק בפה, וההכנה? קלי קלות עם בצק פילו מופחת שומן, תשמעו לי שזה טעים ברמות קשות, תנסו!
כניסה למתכון 4624 צפיות

פיצה חלבון קוטג'

פיצה חלבון קוטג'
4/10/2023 22 דקות קל
אם אתם בתהליך חיטוב או דיאטה או רוצים חלבון למסת שריר זה המתכון השווה עבורכם! פיצה חלבון קוטג' מבצק קוטג' עם ים של חלבון! וכ-215 קלוריות לפיצה אישית אחת! שווה לנסות להכין בבית, זה קל טעים ומהיר והילדים יעופו על זה!
כניסה למתכון 4562 צפיות

ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן

ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן
1/3/2023 15 דקות קל
יאבלולו שמבלולו! ג'חנון דפי אורז ללא גלוטן במחבת בקלי קלות! אם אתם רוצים רעיון לארוחת ערב קלה מהירה תוך 10 דקות עבודה קבלו מתכון משגע לג'חנון דפי אורז מופחת שומן (נכון שהרגיל טעים יותר אבל זה סוגר אחלה פינה ודי דומה!) בקלי קלות!
כניסה למתכון 3762 צפיות

פסטה אליו אה אוליו

פסטה אליו אה אוליו
20/10/2022 25 דקות קל
פסטה אליו אה אוליו - פסטה מהירה להכנה טעימה חריפה עוקצנית שיכולה להישאר פרווה ויכולה להיות גם חלבית במידה ותגרדו גבינת פרמז'ן איכותית מלמעלה, התהליך? קל ומהיר! יש כאלה שקוראים למנה הזו גם ספגטי אליו אה אוליו או ספגטי אליו אוליו - שווה לנסות להכין בבית לאוהבי החריף.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 2856 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2433 צפיות

סטייק כרובית של גורדון רמזי

סטייק כרובית של גורדון רמזי
3/10/2022 25 דקות קל
סטייק כרובית של גורדון רמזי - מתכון קל של השף המפורסם, תוך כמה דקות עבודה תקבלו סטייק כרובית מטורף טעים וממכר על הצלחת, גם יפה וגם טעים! עם שילוב טעמים סופר מעניין עם החומץ, החרדל, הסוכר החום וכל שאר המרכיבים, תנסו בבית!
כניסה למתכון 2252 צפיות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות
18/3/2023 שעה קל
בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות ללא גלוטן כשר לפסח! למי שאוהב מדובר בבורקס דפי אורז חלבון עם גבינות פטריות ובצל מטוגנים, הטעם? יוצא דופן! הערכים? מעולים! כשר לפסח אפשר להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב בקלי קלות!
כניסה למתכון 2129 צפיות

פסטה שמנת פטריות וערמונים

פסטה שמנת פטריות וערמונים
24/5/2023 30 דקות בינוני
פסטה שמנת פטריות וערמונים בסיר אחד עם רוטב קרמי עשיר כזה שלא תרצו להפסיק לאכול! נסו להכין בבית ולא תצטערו! מכירים את זה שיש רטבים כאלה "בלי כוח" מה שנקרא? דלילים? אז לא! כאן הרוטב עמוק שווה וקרמי, כזה שעוטף את הפסטה טוב טוב! שווה לנסות.
כניסה למתכון 1737 צפיות

בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל

בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל
18/1/2023 שעה בינוני
בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל - למי שמחפש בורקס דיאטטי מבצק פילו קבלו מתכון מושלם קריספי טעים קטלני לארוחת ערב אחרי אימון או סתם למי שרוצה ארוחת ערב חלבית טעימה תוך 10 דקות עבודה, עם קוטג', יוגורט פרו חלבון ועוד דברים טובים, כנסו!
כניסה למתכון 1661 צפיות

כרוב סגול צלוי בתנור

כרוב סגול צלוי בתנור
20/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
כרוב סגול צלוי בתנור על מצע של יוגורט עם טחינה ודבש, מעט קשיו קלוי ופטרוזיליה, ביס אחד ואתם בעננים! מתאים כרעיון לארוחת בוקר או ארוחת ערב חלבית קלילה, טעים במיוחד, קל להכנה וגם יפה על השולחן! אם חיפשתם רעיונות ל מנות ראשונות חלביות זו יכולה להיות אחלה מנת פתיחה עבורכם!
כניסה למתכון 1335 צפיות

לחמניות קוטג' חלבון זיתים

לחמניות קוטג' חלבון זיתים
19/10/2023 45 דקות קל
לחמניות קוטג' חלבון זיתים עם כ-95 גרם חלבון לכל הלחמניות! שווה במיוחד, אחלה מקור לחלבון, מופחת שומן, גבינות רזות, לאכול עם סלט וביצה קשה ויש לכם אחלה ארוחת ערב או ארוחת בוקר, מה צריך יותר מזה? כלום! ויש גם קישור בפנים לגרסה ללא גלוטן!
כניסה למתכון 1179 צפיות

אצ'רולי חצ'פורי חלבון מופחת שומן

אצ'רולי חצ'פורי חלבון מופחת שומן
6/10/2023 32 דקות קל
אצ'רולי חצ'פורי חלבון מופחת שומן להבדיל מרגיל בלי שום חמאה, עם קוטג', גבינות רזות, וטעם ממכר! כן זה טעים זה אחלה עם סלט טוב ליד והילדים שלכם יעופו על זה, וגם אם אתם בחיטוב תוכלו להנות מזה לעומת האצ'רולי חצ'פורי הרגיל שהוא עתיר בשומן וקלוריות...
כניסה למתכון 417 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il