פודיק - Foodik

ארוחת בוקר מעוצבת

סלט ארטישוק אה לה רומנה ולאבנה

סלט ארטישוק אה לה רומנה ולאבנה
4/11/2021 25 דקות קל
סלט ארטישוק אה לה רומנה ולאבנה - מתכון קל - ארוחת בוקר חלבית קלה עם ארטישוקים, עגבניות שרי צבעוניות, גבינת לאבנה, אגוזי מלך ועוד דברים טובים, תכינו, צלחתו ותהנו מארוחת בוקר יפה ומיוחדת, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם
כניסה למתכון 7086 צפיות

סלט פסטה פסטו קר

סלט פסטה פסטו קר
4/7/2023 10 דקות קל
סלט פסטה פסטו קר עם עגבניות שרי צנוברים קלויים ועוד דברים טובים, טעים בקטע אחר ואם אתם רוצים לשדרג אותו עוד אתם יכולים להוסיף זיתי קלמטה - באמת סלט פסטה קר פשוט קליל ומשגע מושלם לארוחת בוקר וגם לארוחת ערב.
כניסה למתכון 6145 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2508 צפיות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות
18/3/2023 שעה קל
בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות ללא גלוטן כשר לפסח! למי שאוהב מדובר בבורקס דפי אורז חלבון עם גבינות פטריות ובצל מטוגנים, הטעם? יוצא דופן! הערכים? מעולים! כשר לפסח אפשר להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב בקלי קלות!
כניסה למתכון 2208 צפיות

עוגת פנקייק חלבון שוקולד

עוגת פנקייק חלבון שוקולד
28/9/2022 25 דקות קל
עוגת פנקייק חלבון שוקולד ללא אבקת חלבון ללא תוספת סוכר! עוגה זוגית כ-86 גרם חלבון לכל העוגה עם מעדני מולר וחלב מועשר של חברת טרה - שווה במיוחד! החלב מועשר בויטמינים ונחשב לאיכותי במיוחד! מתאים למי שרוצה מסת שריר!
כניסה למתכון 1792 צפיות

סלט קרעי מוצרלה ותלתלי גזרים

סלט קרעי מוצרלה ותלתלי גזרים
14/8/2021 15 דקות קל
סלט קרעי מוצרלה ותלתלי גזרים על יוגורט עם פלפל ירוק חריף, נבטים, בלסמי מצומצם, מלח פלפל ושמן זית! ארוחת בוקר מהירה קלה וטעימה שאפשר לנשנש בכל מצב נתון. לאכול עם חתיכת לחם טרייה טובה ותהיה לכם אחלה ארוחה! מתאים גם לחג שבועות
כניסה למתכון 1534 צפיות

סלט גבינת מאנורי

סלט גבינת מאנורי
18/9/2023 15 דקות קל
סלט גבינת מאנורי עשיר צבעוני יפה ומושקע שתוכלו להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב שלכם, הטעמים פשוט יתחברו נפלא עם התאנים המתוקות, הגבינה עצמה מטורפת בטעם! לקחת חתיכת לחם טרייה ולאכול עם הגבינה הצזיקי והירקות, יאסו - תהנו!
כניסה למתכון 153 צפיות

פיצה דרוזית בטאבון

פיצה דרוזית בטאבון
10/1/2024 24 שעות ו-2 דקות בינוני
במקום פיתה דרוזית הכנתי פיצה דרוזית עם גבינת מוצרלה גרנה פדנו גבינת לאבנה סלט טבולה ועוד דברים טובים שאתם חייבים להכין בבית, נכון אולי מעט מורכב אבל משהו מיוחד וטעים ברמה אחרת! חובה לנסות, כנסו ותכינו למי שיש טאבון ביתי.
כניסה למתכון 87 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il