פודיק - Foodik

ארוחת בוקר ליום שבת

קובנה תימנית מתקתקה של סבתא שושנה זל

קובנה תימנית מתקתקה של סבתא שושנה זל
10/9/2021 9 שעות בינוני
קובנה תימנית מתקתקה של סבתא שושנה ז"ל - מתכון קל טעים ושווה ליום שבת בבוקר! עם סחוג ירוק תימני אסלי אורגינל, רסק עגבניות, גבינת שמנת וביצה קשה תקבלו ביס חלומי! שווה לנסות! מאכל תימני מסורתי מיוחד שעובר כבר דורות במשפחה, כנסו!
כניסה למתכון 8470 צפיות

לאפה טחינה במחבת ללא גלוטן

לאפה טחינה במחבת ללא גלוטן
11/9/2022 10 דקות קל
לאפה טחינה במחבת עם תוספות מדליקות - רעיון לארוחת בוקר ללא גלוטן או למי שמחפש משהו דל בקלוריות ומלא בחלבון! תחשבו שאת הלאפה אתם יכולים לאכול עם סלמון מעושן, ביצה קשה, גבינת שמנת 5% שומן ולקבל אחלה ארוחת בוקר!
כניסה למתכון 7171 צפיות

סלט פסטה פסטו קר

סלט פסטה פסטו קר
4/7/2023 10 דקות קל
סלט פסטה פסטו קר עם עגבניות שרי צנוברים קלויים ועוד דברים טובים, טעים בקטע אחר ואם אתם רוצים לשדרג אותו עוד אתם יכולים להוסיף זיתי קלמטה - באמת סלט פסטה קר פשוט קליל ומשגע מושלם לארוחת בוקר וגם לארוחת ערב.
כניסה למתכון 6259 צפיות

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן

לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן
19/4/2023 27 דקות קל
לחמניות גבינה חלבון זיתים ללא גלוטן כשר לפסח טעים ממכר ושווה! מושלם ל אירוח בופה חלבי או סתם ל ארוחת ערב באמצע השבוע עם הילדים או אפילו לכם תוכלו להכין את הלחמניות ולהתענג עליהן בבוקר! שווה, קל, מהיר, טוסו להכין את לחמניות הגבינה האלו!
כניסה למתכון 3640 צפיות

סלט חצילים באבא גנוש

סלט חצילים באבא גנוש
13/6/2022 שעה ו-10 דקות קל
סלט חצילים באבא גנוש עם סוד קטן שישדרג לכם אותו! הסלט הטורקי הידוע טעים בועט שחייב לנגב איתו את החלה בערב שבת, צפו בתהליך ההכנה - מחכה לכם גם שיטה מגניבה לריקון החצילים - שווה במיוחד!
כניסה למתכון 3599 צפיות

בלינצ'ס חלבון שוקולד

בלינצ'ס חלבון שוקולד
30/3/2023 25 דקות קל
בלינצ'ס חלבון במילוי קרם חלבון שוקולד ללא תוספת סוכר! מושלם למי שנמצא בתהליך חיטוב גם מופחת שומן גם מופחת סוכר בהחלט קינוח שיותר בריא מהמקור, אחלה מקור לחלבון תוכלו להכין לארוחת בוקר או לארוחת הערב. תהליך ההכנה קל במיוחד!
כניסה למתכון 3450 צפיות

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח

מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח
15/3/2023 10 דקות קל
מלאווח דפי אורז ללא גלוטן כשר לפסח פרווה עם חלב סויה או חלב שיבולת שועל בקלי קלות! אפשר להכין מגולגלאווח ללא גלוטן ופחות משמין מהרגיל! למי שבחיטוב ורוצה לשמור על הגזרה תכינו את זה ואתם תודו לי! אחלה ארוחת בוקר לפסח!
כניסה למתכון 2602 צפיות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות

בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות
18/3/2023 שעה קל
בורקס דפי אורז חלבון עם גבינות ללא גלוטן כשר לפסח! למי שאוהב מדובר בבורקס דפי אורז חלבון עם גבינות פטריות ובצל מטוגנים, הטעם? יוצא דופן! הערכים? מעולים! כשר לפסח אפשר להכין לארוחת הבוקר או לארוחת הערב בקלי קלות!
כניסה למתכון 2279 צפיות

כדורי גבינה ותירס קריספיים מטוגנים

כדורי גבינה ותירס קריספיים מטוגנים
20/6/2022 שעה ו-20 דקות בינוני
כדורי גבינה ותירס קריספיים מטוגנים עם גבינת טוב טעם של חברת טרה חבל לכם על הזמן טעם גן עדן כל כדורי קריספי מתפוצץ בפה ומפוצץ בטעם, נכון שזה קלאסי ל חג שבועות אבל אפשר לאכול את כדורי הגבינה האלו בכל יום שבוע! אחלה בראנץ' או ארוחת בוקר - תהנו וספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 2092 צפיות

ג'חנון תימני אסלי מתכון

ג'חנון תימני אסלי מתכון
28/11/2023 12 שעות ו-50 דקות בינוני
ג'חנון תימני אסלי מתכון מוצלח ג'חנון עסיסי טעים מנצח של סבתא שושנה זכרונה לברכה, תנסו להכין לשבת המלכה ומבטיח לכם שיצא לכם ג'חנון חוויה! יש באתר גם מתכון לסחוג ירוק תימני של סבתא וכל הקישורים נמצאים בפנים, כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1960 צפיות

סלט ג'חנון

סלט ג'חנון
4/7/2022 5 דקות קל
צורת הגשה אחרת לג'חנון של שבת בבוקר - סלט ג'חנון מעוצב במקום לאכול את החתיכה הרסק והגבינה בצד - סלט מעוצב יפה שיעשה לכם שואו על השולחן, צפו במתכון ובסרטון תכינו וספרו לי מה האורחים / המשפחה אמרו לכם.
כניסה למתכון 1131 צפיות

פנקייקים עבים אווריריים

פנקייקים עבים אווריריים
29/5/2023 15 דקות קל
פנקייק עבה או מתכון לפנקייק אוורירי מושלם תוך 10 דקות עבודה עם גנאש שוקולד פררו רושה אתם לא מבינים כמה שזה טעים, ומה שמיוחד פה זה שכדי לקבל את הצורה העבה של הפנקייקים השתמשתי במחבת הפנקייקם העבים של מגנוס שיש עליה גם הנחה דרכי! ספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 852 צפיות

קובנה תימנית אסלית פרווה

קובנה תימנית אסלית פרווה
8/2/2024 שעתיים ו-40 דקות בינוני
קובנה תימנית אסלית פרווה לשבת המלכה של סבתא שושנה ז"ל בצורת פרחים או שושנים טעימה ברמות מרקם נפלא וקראסט משובח מבחוץ, אתם חייבים לנסות להכין, באמת שזה בכלל לא מסובך ויוצא פשוט נפלא לפי ההוראות שלי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 370 צפיות

חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה

חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה
1/4/2024 5 דקות קל
איך להכין חמאת כמהין ביתית בדקה עבודה טריק שווה שחובה להכין ולהכין בבית, אתם לא מבינים כמה טעים ושווה זה יוצא ואפשר להוסיף את זה פשוט לכל מאכל שרוצים, לפסטה, על צנים או טוסט, פשוט נפלא!
כניסה למתכון 45 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il