פודיק - Foodik

ארוחות צהריים בריאות

סלט חזה עוף בריא לחיטוב וארוחת צהריים

סלט חזה עוף בריא לחיטוב וארוחת צהריים
30/5/2021 40 דקות קל
סלט חזה עוף טעים בריא וקל להכנה - רעיון לארוחת צהריים / ארוחת ערב קלה ומהירה למי שרוצה קצת אורח חיים בריא ולא לאכול משהו משמין מדיי, סלט נפלא עם פטריות, עגבניה, מלפפונים, חסה, פלפל ירוק חריף ועוד, כנסו תכינו וספרו בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 27702 צפיות

מרק שורבה טריפוליטאי חריף

מרק שורבה טריפוליטאי חריף
2/2/2023 28 דקות קל
מרק שורבה טריפוליטאי חריף / מרק שארבה חריף כמו של סבתא טריפוליטאית! מנחם טעים ושווה לימי החורף הקרים, מהרו להכין בקלי קלות ותהנו מאחלה של מרק פסטה, לא לשכוח לסחוט מיץ לימון מלמעלה בסוף ולספר לי בתגובה איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 20270 צפיות

שעועית ירוקה כמו של אייל שני

שעועית ירוקה כמו של אייל שני
6/8/2023 6 דקות קל
שעועית ירוקה כמו של אייל שני שמכינים תוך 5 דקות עבודה! יוצאת קריספית טעימה מלוחה חמצמצה ועם טעם של שום, לא תרצו להפסיק לנשנש אותה! שווה לנסות להכין בבית כמו שכתבתי ויצא לכם מושלם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 17080 צפיות

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור
20/7/2021 45 דקות קל
שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור - מתכון קל מ-5 מרכיבים בלבד! כל שעליכם לעשות הוא לערבב את התבלינים, לסדר בתבנית אינגליש קייק, להכניס בתנור ויאללה יש לכם אחלה שווארמה לחיטוב, בלי שומנים ובלי באלגן, אבל אם בא לכם לחטוא זה בסדר קחו פיתה ותכינסו הכל לבפנים, בתיאבון :)
כניסה למתכון 8193 צפיות

פיצה חלבון קוטג'

פיצה חלבון קוטג'
4/10/2023 22 דקות קל
אם אתם בתהליך חיטוב או דיאטה או רוצים חלבון למסת שריר זה המתכון השווה עבורכם! פיצה חלבון קוטג' מבצק קוטג' עם ים של חלבון! וכ-215 קלוריות לפיצה אישית אחת! שווה לנסות להכין בבית, זה קל טעים ומהיר והילדים יעופו על זה!
כניסה למתכון 5187 צפיות

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה

סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה
20/7/2023 35 דקות קל
סלמון שלם אפוי בתנור עם תפוחי אדמה בטעמי חרדל לימון שום ודבש טעים בטירוף מנה מרשימה דג סלמון גדול שלם בתנור שתוכלו להכין בקלי קלות גם מרשים גם טעים וגם יספיק למספר רב של סועדים, פשוט להכין ולקצור מחמאות! כנסו.
כניסה למתכון 4861 צפיות

תהדיג אורז פרסי אחד אחד

תהדיג אורז פרסי אחד אחד
15/6/2023 שעה קל
תהדיג אורז פרסי אחד אחד או תהדיג או תאדיק תקראו לזה איך שבא לכם - עוגת אורז פרסי אחד אחד שתוכלו להכין בקלי קלות! אורז עם תפוחי אדמה קריספיים מלמעלה מנה יפה כתוספת לשבת המלכה שמכינים צ'יק צ'ק! כנסו וצפו באופן ההכנה.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3780 צפיות

כרוב שלם בתנור

כרוב שלם בתנור
28/7/2022 3 שעות ו-10 דקות קל
כרוב בתנור / כרוב שלם בתנור נמס בפה עם דבש, צ'ילי מתוק ועוד דברים טובים - אחרי 3 שעות תוציאו את הכרוב ותקבלו מנה טבעונית מנה סופר טעימה שתוכל להוות כתוספת לצד כל ארוחה - ארוחת צהריים ערב או סתם כנשנוש מעולה למי שמנסה לשמור על המשקל ורוצה משהו לא משמין, כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3390 צפיות

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן

בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן
29/3/2023 55 דקות קל
בורקס דפי אורז שווארמה ללא גלוטן כשר לפסח מפוצץ חלבון מושלם למתאמנים בחדר כושר או לאלו ששומרים על אורח חיים בריא! קריספי מתפוצץ בפה, קל להכנה, נראה כמו סיגר ממולא בשר והכי חשוב - בריא וטעים! אתם חייבים לנסות להכין את זה בבית ולטבול בקצת טחינה טובה. תהנו
כניסה למתכון 2930 צפיות

צ'ילי קון קרנה

צ'ילי קון קרנה
10/5/2023 שעה ו-20 דקות בינוני
צ'ילי קון קרנה עם המוצרים הנפלאים של טעם הטבע, שעועית שחורה, שעועית אדומה ועם פלפל צ'ילי חריף שיעיף אתכם למעלה! מדובר בתבשיל מקסיקני מטורף עם בשר טחון ותיבול משגע שאפשר לאכול עם אורז לבן או בתוך טורטייה, בתוך המתכון כתבתי גם מתכון קליל לסלט תירס מקסיקני קליל, תנסו!
כניסה למתכון 2659 צפיות

בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל

בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל
18/1/2023 שעה בינוני
בורקס חלבון גבינות רזות ותירס קל - למי שמחפש בורקס דיאטטי מבצק פילו קבלו מתכון מושלם קריספי טעים קטלני לארוחת ערב אחרי אימון או סתם למי שרוצה ארוחת ערב חלבית טעימה תוך 10 דקות עבודה, עם קוטג', יוגורט פרו חלבון ועוד דברים טובים, כנסו!
כניסה למתכון 1700 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1528 צפיות

לחמניות קוטג' חלבון זיתים

לחמניות קוטג' חלבון זיתים
19/10/2023 45 דקות קל
לחמניות קוטג' חלבון זיתים עם כ-95 גרם חלבון לכל הלחמניות! שווה במיוחד, אחלה מקור לחלבון, מופחת שומן, גבינות רזות, לאכול עם סלט וביצה קשה ויש לכם אחלה ארוחת ערב או ארוחת בוקר, מה צריך יותר מזה? כלום! ויש גם קישור בפנים לגרסה ללא גלוטן!
כניסה למתכון 1341 צפיות

מרק אפונה עשיר פרווה

מרק אפונה עשיר פרווה
7/1/2023 שעה ו-35 דקות קל
מרק אפונה עשיר פרווה קל להכנה תוך 10 דקות עבודה, עשיר בטעמים עם כרישה, בצל גזר שורש פטרוזיליה ועוד דברים טובים! ירוק יפה, טעים, באמת שווה לנסות להכין בבית מושלם כמנה ראשונה או לארוחת צהריים אפשר להכין אותו קדימה לכל השבוע (מתכון לסיר גדול!).
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1202 צפיות

חריימה טריפוליטאי מסורתי

חריימה טריפוליטאי מסורתי
24/6/2023 25 דקות קל
חריימה טריפוליטאי אסלי אורגינל תוך 10 דקות עבודה עם דג ברמונדי טעים טרי ורך שכולם ילקקו את האצבעות אחרי שיאכלו ממנו! לא לשכוח לקחת את החלה ולנגב את הרוטב הטעים! עם קימל טחון, כמון ועוד מספר קטן של מרכיבים תקבלו מנה מסורתית משגעת! חריימה פיקנטי לא חריף מדיי
כניסה למתכון 979 צפיות

קבב טורקי צמחוני

קבב טורקי צמחוני
1/7/2023 50 דקות קל
קבב טורקי צמחוני בקלי קלות שתוכלו להכין ליום העצמאות או לארוחת צהריים או לשבת למי שבעד ורוצה להכין ארוחה צמחונית לארוחת צהריים לחג או לשבת קבלו אחלה של מתכון שירגיש לכם ממש כמו בשר רגיל, לצמחוניים בינינו
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 849 צפיות

דג סלמון בתנור ברוטב פסטו

דג סלמון בתנור ברוטב פסטו
31/8/2023 50 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב פסטו פרווה טעים מהיר קל להכנה ומרשים על השולחן מתאים לארוחת צהריים לערב שבת או סתם למי שרוצה לאכול ארוחה מזינה וטובה ולגוון את רשימת מתכוני הסלמון שלו (לא עוד רוטב מתקתק..) כנסו מיד!
כניסה למתכון 808 צפיות

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי

דג אמנון שלם בתנור עם אנטיפסטי
15/9/2023 55 דקות קל
דג שלם בתנור עם אנטיפסטי או בשמו השני - דג אמנון ישראלי טרי עם ירקות בתנור הדג יוצא עסיסי רך ומתמוסס בפה, הירקות? חבל על הזמן! כל זה ברוטב של תפוז וסילאן, טעמים מנצחים מתכון טעים וקל להכנה, הכל בתבנית אחת - ולתנור.
כניסה למתכון 608 צפיות

קציצות עוף אפויות בתנור

קציצות עוף אפויות בתנור
10/2/2024 54 דקות בינוני
קציצות עוף אפויות בתנור מפוצצות בחלבון עם בטטה בצל מטוגן סלרי ועוד דברים טובים! במסה יש גם 3 ביצים שקושרות את הקציצות ומוסיפות עוד חלבון למנה! שווה להכין! עם תרסיס שמן ולתנור! אחלה מקור לחלבון למי שמתאמן בחדר כושר ולמי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא
כניסה למתכון 556 צפיות

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה

קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה
7/9/2023 שעה ו-35 דקות בינוני
קציצות פרגיות עם בצלים מקורמלים גזר ואפונה - קציצות מפוצצות בטעם עסיסיות וממכרות בטירוף שהילדים יחסלו! קציצות כאלו שיקצרו המון מחמאות מכל מי שיאכל מהן, שווה לנסות להכין בבית! הטעמים של הבצלים המקורמלים והגזרים העגבניות והאפונה עם הקציצות הופכים למדהימים, לא לשכוח את האורז הלבן!
כניסה למתכון 351 צפיות

מרק תירס תאילנדי

מרק תירס תאילנדי
26/1/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
מרק תירס תאילנדי עם קארי אדום בסגנון של ג'פניקה שאתם חייבים להכין בבית לימי החורף הקרים או סתם אם בא לכם להתפנק על מרק טעים, המרק מפוצץ בטעם, עשיר בחלבון, יש בו חלב קוקוס והוא פשוט טעים ברמות קשות. תנסו!
כניסה למתכון 344 צפיות

דג מוסר ים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים

דג מוסר ים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים
20/9/2023 שעה ו-30 דקות בינוני
דג מוסר ים בחלב קוקוס חמאת בוטנים צ'ילי מתוק והרבה טעם! מנה מיוחדת שאין אחד שישאר אדיש אליה בשולחן תשמעו לי! כל שעליכם לעשות הוא להכין את הרוטב, לבדוק את הטעם ולאזן טעמים לפי טעמכם האישי ולהכניס את הדגים למספר דקות בישול וזהו!
כניסה למתכון 212 צפיות

אורז עגול עם עשבי תיבול

אורז עגול עם עשבי תיבול
17/12/2023 50 דקות קל
אורז עגול עם עשבי תיבול סטייל סטיקי רייס שיוצא קצת דביק טעים ושווה שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! עקבו אחר ההוראות ולא לשכוח מלח ופלפל :) ספרו בתגובה איך יצא לכם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 196 צפיות

חזה עוף במנגל ואורז אחד אחד

חזה עוף במנגל ואורז אחד אחד
10/1/2024 32 דקות קל
חזה עוף במנגל ואורז בסמטי אחד אחד, חזה עוף בטעם מזרחי עם תיבול סודי פשוט ומנצח שאני מכין לי כמעט כל יום לארוחת צהריים מרוב שהוא טעים. כנסו וצפו בתיבול ובדרך הכנה.
כניסה למתכון 176 צפיות

מעקודה מחאמר פשטידה מרוקאית

מעקודה מחאמר פשטידה מרוקאית
10/4/2024 שעה ו-30 דקות בינוני
מעקודה מרוקאית או מחאמר איך אתם קוראים לה? פשטידה מרוקאית עם תפוחי אדמה גזר אפונה, יש הנוהגים להוסיף ביצים קשות גם וזה אפשרי בהחלט, מדובר באחלה פשטידה, נוסטלגית וטעימה שאפשר לאכול עם המטבוחה בשישי בצהריים ולשים בתוך לחם או לאכול לצד מה שרוצים, טעים ופרווה!
כניסה למתכון 77 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 61 צפיות

מרק תימני מתכון

מרק תימני מתכון
3/4/2024 שעה ו-15 דקות בינוני
מרק תימני עם בשר עוף של סבתא שושנה ז"ל כפי שהייתה מכינה וכפי שאמא שלי מכינה, יש עוד גרסאות כמובן וניתן להוסיף גם גזר וקצת קמח עם מים להסמיך את המרק למי שאוהב. מתכון משובח טעים וקליל לשבת המלכה או כתוספת לארוחת הצהריים.
כניסה למתכון 46 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il