פודיק - Foodik

ארוחות ערב בתנור

דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי

דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי
7/8/2022 30 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב טריאקי ממכר ומשגע עם מיונז סוכר חום ועוד דברים טובים! הדג יוצא עסיסי וסופר טעים לאוהבי דגים מתוקים בתנור - מתאים ל ארוחת צהריים לשבת או לארוחה לקידוש או כסתם ארוחת צהריים באמצע השבוע, הטעמים ממכרים ואפשר לשלב את הדג הזה עם אורז לבן.
כניסה למתכון 79486 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 9866 צפיות

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור

שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור
20/7/2021 45 דקות קל
שווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור - מתכון קל מ-5 מרכיבים בלבד! כל שעליכם לעשות הוא לערבב את התבלינים, לסדר בתבנית אינגליש קייק, להכניס בתנור ויאללה יש לכם אחלה שווארמה לחיטוב, בלי שומנים ובלי באלגן, אבל אם בא לכם לחטוא זה בסדר קחו פיתה ותכינסו הכל לבפנים, בתיאבון :)
כניסה למתכון 8028 צפיות

פשטידת תרד וגבינות ללא גלוטן

פשטידת תרד וגבינות ללא גלוטן
20/5/2023 שעה קל
פשטידת תרד וגבינות ללא גלוטן מופחתת שומן עם גבינות רזות ומקסימום טעם! שווה לנסות להכין בבית! יוצא מושלם! ואם אין לכם בעיה עם גלוטן תוכלו להחליף את הקורנפלור בקמח לבן רגיל, ספרו לי איך יצא לכם ועקבו אחריי באינסטגרם.
כניסה למתכון 5357 צפיות

דג סלמון בתנור ברוטב סויה

דג סלמון בתנור ברוטב סויה
6/10/2022 30 דקות קל
דג סלמון בתנור ברוטב סויה מתקתק טעים מושלם לשבת או לארוחת צהריים בכל ימות השבוע! עם סוכר חום, שום, רוטב סויה מעט מים זמן זית ומעט לימון תקבלו מרינדה מתקתקה סופר טעימה בה תוכלו להשרות את הדג שלכם, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם! אין על דג בתנור.
כניסה למתכון 4885 צפיות

פסטה פטה עגבניות שרי

פסטה פטה עגבניות שרי
13/11/2022 50 דקות קל
פסטה פטה עגבניות שרי - ארוחה חלבית בתנור עם טעמים חזקים עזים וממכרים! הטרנד שכבש את הטיקטוק הגיע לבלוג שלי, מוזמנים להיכנס ולהכין את זה בבית ואל תוותרו על האורגנו הטרי ועל שאר המצרכים! יוצא טעים קרמי עשיר! כנסו מהר.
כניסה למתכון 4267 צפיות

כרוב שלם בתנור

כרוב שלם בתנור
28/7/2022 3 שעות ו-10 דקות קל
כרוב בתנור / כרוב שלם בתנור נמס בפה עם דבש, צ'ילי מתוק ועוד דברים טובים - אחרי 3 שעות תוציאו את הכרוב ותקבלו מנה טבעונית מנה סופר טעימה שתוכל להוות כתוספת לצד כל ארוחה - ארוחת צהריים ערב או סתם כנשנוש מעולה למי שמנסה לשמור על המשקל ורוצה משהו לא משמין, כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3265 צפיות

קציצות טונה אפויות בתנור

קציצות טונה אפויות בתנור
8/11/2022 50 דקות בינוני
קציצות טונה בתנור / קציצות טונה אפויות בתנור מתקתקות מלאות בחלבון + מטבל יוגורט חרפריף טעים עם שמן צ'ילי - ארוחת ערב מהירה בתנור לכם או לילדים או למי שנמצא בחיטוב! כ-8.5 גרם חלבון לקציצה! שווה לנסות להכין בבית.
כניסה למתכון 3158 צפיות

פסטה שמנת בטטה קרמית

פסטה שמנת בטטה קרמית
4/8/2023 30 דקות קל
פסטה שמנת בטטה מתכון מנצח רוטב קרמי עשיר שלא תרצו להפסיק לאכול והכל בזכות הטיפול הנכון בבטטה ושימוש בשמנת מתוקה ולא שמנת לבישול! כנסו עקבו אחר ההוראות ותצא לכם פסטה משוגעת! לכל חובבי אוכל מתקתק ובטטות, זה המתכון המושלם עבורכם!
כניסה למתכון 1735 צפיות

לחם שום קונפי וגבינות כמהין

לחם שום קונפי וגבינות כמהין
9/8/2022 שעה ו-10 דקות קל
לחם שום קונפי וגבינות כמהין / טוסט עם ממרח שום קונפי וגבינות כמהין - תקראו לזה איך שאתם רוצים - זה קריספי, זה מושחת, זה חלבי טעים מושלם ל ארוחת ערב או ארוחת בוקר ואתם חייבים לנסות להכין את זה בבית, אתם לא תפסיקו לאכול את זה אח"כ! כנסו תכינו ספרו לי איך יצא ועקבו אחריי באינסטגרם!
כניסה למתכון 1461 צפיות

חזה עוף בתיבול מזרחי

חזה עוף בתיבול מזרחי
26/8/2023 25 דקות קל
חזה עוף בתיבול מזרחי הכי טעים שתאכלו בחיים או כמו שקראתי לו בשמו השני - חזה עוף חרטא - חירטוט של תבלינים שיצא מוצלח מהצפוי! חובה עליהם להכין את המרינדה המשגעת הזו, להשרות את חתיכות חזה העוף בה ללילה שלם ותאמינו לי שלא תתחרטו על זה!
כניסה למתכון 1393 צפיות

לחמניות גבינה עם פטריות ובצל

לחמניות גבינה עם פטריות ובצל
3/12/2022 35 דקות קל
לחמניות גבינה עם פטריות ובצל שלא תרצו להפסיק לאכול! לחמניות חלביות אישיות טעימות וממכרות במיוחד בכלום זמן עבודה! רק לערבב הכל בקערה אחת ולהעביר לתבנית או לקאפקייקס אישיים! שווה לנסות.
כניסה למתכון 1392 צפיות

צ'יפס בומבה

צ'יפס בומבה
30/5/2023 שעה ו-25 דקות קל
צ'יפס בובמה תוך 10 דקות עבודה ולשלוח לתנור - קריספי ממכר טעים ומשגע! תפוחי האדמה רכים ונימוחים והטיגון שלהם בשמן יהפוך אותם לקריספיים מבחוץ, תאמינו לי שתכינו את זה ולא תתחרטו כי זה סופר שווה! ספרו לי בתגובה כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1061 צפיות

פיצה מרגריטה נפוליטנית

פיצה מרגריטה נפוליטנית
14/11/2023 5 שעות ו-2 דקות קשה
פיצה נפוליטנית טעימה מושלמת עם בצק חלק אוורירי מלא בבועות ורוטב עגבניות לפיצה שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו! המתכון מדוייק, טעים להפליא ועם מספר התפחות כדי שתצא לכם פיצה איטלקית יותר טובה מהפיצריות שליד הבית! תנסו!
כניסה למתכון 724 צפיות

שווארמה בכיכר לחם

שווארמה בכיכר לחם
13/7/2023 שעה ו-50 דקות בינוני
שווארמה בכיכר לחם שאי אפשר לסרב לה! שווארמה פרגיות עם פיסטוקים גרוסים והרבה טעם ועסיסיות וכל זה נכנס לתוך כיכר לחם שהכנסתי לתנור והפך למעט קריספי! חומוס חריף שיפקה בצל עם סומק ועוד ים דברים טעימים נתנו לי את הביס המושלם!
כניסה למתכון 561 צפיות

קציצות עוף אפויות בתנור

קציצות עוף אפויות בתנור
10/2/2024 54 דקות בינוני
קציצות עוף אפויות בתנור מפוצצות בחלבון עם בטטה בצל מטוגן סלרי ועוד דברים טובים! במסה יש גם 3 ביצים שקושרות את הקציצות ומוסיפות עוד חלבון למנה! שווה להכין! עם תרסיס שמן ולתנור! אחלה מקור לחלבון למי שמתאמן בחדר כושר ולמי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא
כניסה למתכון 410 צפיות

לחם שום חלבון

לחם שום חלבון
6/11/2023 40 דקות קל
לחם שום חלבון עם גבינות רזות מופחת שומן טעים מפוצץ בחלבון ושווה לכאלה שמתאמנים בחדר כושר ומחפשים מקור לחלבון, לכל חובבי לחמניות השום זה המתכון המושלם בשבילכם, והוא גם קל של החיים!
כניסה למתכון 351 צפיות

קובנה תימנית אסלית פרווה

קובנה תימנית אסלית פרווה
8/2/2024 שעתיים ו-40 דקות בינוני
קובנה תימנית אסלית פרווה לשבת המלכה של סבתא שושנה ז"ל בצורת פרחים או שושנים טעימה ברמות מרקם נפלא וקראסט משובח מבחוץ, אתם חייבים לנסות להכין, באמת שזה בכלל לא מסובך ויוצא פשוט נפלא לפי ההוראות שלי!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 325 צפיות

עראיס מתכון 4 דרכים

עראיס מתכון 4 דרכים
24/2/2024 40 דקות בינוני
עראיס מתכון ב-4 דרכי בישול תנור מחבת מנגל וטוסטר. את המתכון הקדשתי לחטוף אלכס לובנוס שנמצא בשבי בעזה כבר למעלה מ-140 יום! אומרים שהוא אוהב לאכול בשר איכותי ושהוא איש הגריל הכי טוב בעולם, לכן המנה הזו מוקדשת לו, ובאמת שהמתכון הזה יצא נפלא, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 180 צפיות

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם
25/2/2024 שעה קל
כורבית שלמה אפויה בתנור עם פירורי לחם והכל בטעם בשרי אבל פרווה! מנת פתיחה מעולה שכדאי להכין לפני שאוכלים על האש או לפני שאוכלים ארוחה טובה, עם טחינה ירוקה שכל ביס ביחד עם האפייה ופירורי הלחם יהיה לכם גן עדן צרוף בפה! כדאי לנסות!
כניסה למתכון 65 צפיות

עוף בתנור בעריסה חיז'ו

עוף בתנור בעריסה חיז'ו
18/3/2024 שעה ו-35 דקות קל
עוף בתנור בעריסה חיז'ו כמו הגזר המרוקאי פשוט לקחתי את השוקיים עוף ותיבלתי אותם בדיוק כמו בתיבול של הגזר המרוקאי והוספתי עוד כמה ירקות והכל בתבנית אחת ולתנור אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים ומיוחד, עונג צרוף לחך ומושלם לשבת! תנסו!
כניסה למתכון 34 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il