פודיק - Foodik

ארוחות ערב בשריות

כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי

כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי
23/9/2022 30 דקות בינוני
כנפיים ברוטב חמאת בוטנים וצ'ילי כמו של יומנגס עם חמאת בוטנים JIF האמריקאית שהגיעה לישראל! הטעם? מטורף! המרקם? משגע! ממכר? מאוד! ארוחת צהריים בשרית לכם או לילדים או למי שיש לו מאנץ' לילי משוגע! כנסו עכשיו.
כניסה למתכון 13681 צפיות

בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים

בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים
17/10/2021 3 שעות ו-15 דקות בינוני
בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים - מתכון בשרי נפלא - מנה עיקרית בשרית ליום שישי או לכל יום לארוחת צהריים חגיגית - שווה לנסות בבית, העבודה לא קשה והתוצאה מרשימה, מדובר בנתח טעים שכל ביס שלו גן עדן, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 12109 צפיות

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה

שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה
3/8/2022 שעתיים ו-15 דקות בינוני
שווארמה הודו נקבה ביתית גבוהה עם פטנט מיוחד - כנסו למתכון וצפו כיצד מכינים בבית שווארמה הודו נקבה סופר טעימה מרשימה גבוהה עם פטנט שלא יצריך מכם לקנות אביזרים מיוחדים, הטעמים טובים, כל שנשאר לכם הוא להביא לאפה / טורטייה או פיתה ולעשות לכם מנה!
כניסה למתכון 9880 צפיות

חזה עוף בסויה ודבש בתנור

חזה עוף בסויה ודבש בתנור
22/7/2021 40 דקות קל
רעיון לחזה עוף טעים לארוחת צהריים - חזה עוף בסויה ודבש בתנור - תוך מספר דקות תוכלו להכין לכם מרינדה סופר טעימה שתגוון לכם את ארוחת הצהריים או ארוחת הערב, עקבו אחר ההוראות וספרו לי איך יצא לכם.
כניסה למתכון 9671 צפיות

קריספי צ'יקן KFC נאגטס

קריספי צ'יקן KFC נאגטס
19/12/2022 30 דקות בינוני
קריספי צ'יקן KFC נאגטס הכלאה של שני המתכונים במתכון אחד! קריספי טעים מיוחד מגוון ומתאים במיוחד לילדים! אפשר לשים בחלה, סנדוויץ' או לאכול סתם ככה עם קטשופ ומיונז, מתאם למאנץ' לילי במיוחד.. וגם לשישי בצהריים!
כניסה למתכון 3369 צפיות

גולאש הונגרי בבירה

גולאש הונגרי בבירה
14/7/2021 3 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל חורפי סופר טעים שחובה לנסות להכין בבית (כמובן שאפשר לאכול גם בקיץ אבל רצוי עם מזגן) :), גולאש הונגרי בבירה סופר טעים, הבשר רך ונמס, הירקות טעימים, לצקת מהתבשיל הנפלא והמנחם הזהב על אורז לבן ולהנות מטעמים משובחים!
כניסה למתכון 2599 צפיות

שקשוקה מרגז חריפה

שקשוקה מרגז חריפה
5/7/2022 35 דקות בינוני
שקשוקה מרגז חריפה יכולה להיות דבר סופר טעים עם טחינה בצל, חלה טרייה גבינות זיתים - אחלה בראנץ' או אחלה ארוחת צהריים! אתם חייבים לנסות את המתכון שלי, הוספתי קצת סילאן שמשנה את הטעמים ונותן איזון ומתיקות קלה וטעימה!
כניסה למתכון 1806 צפיות

המבורגר שניצל ביסלי בורגר

המבורגר שניצל ביסלי בורגר
18/9/2022 20 דקות בינוני
המבורגר שניצל ביסלי בורגר מטורף עם הביסלי החדש של אסם - ביסלי בורגר! הטעם? משוגע! הבנייה של ההמבורגר? עוד יותר! תחשבו בתחתית הלחמנייה רוטב סטייל ביג מק עם השניצל ביסלי בורגר ובצל סגול עגבנייה חסה ועוד דברים טובים.. כנסו בהול!
כניסה למתכון 619 צפיות

ביף בורגיניון צרפתי

ביף בורגיניון צרפתי
1/2/2024 4 שעות ו-45 דקות בינוני
ביף בורגיניון צרפתי כמו במסעדות עם טעם מעט מעושן והכל בבישול איטי ארוך שיעניק לכם לבשר אקסטרה טעם ורכות משוגעת. אל תדאגו האלכוהול שביין מתאדה בבישול הארוך ככה שתצטרכו לחכות ולטעום לקראת הסוף את התבשיל המנחם החורפי המדהים הזה.
כניסה למתכון 314 צפיות

כריך אסאדו בשר מפורק

כריך אסאדו בשר מפורק
16/2/2024 4 שעות ו-20 דקות בינוני
אם אתם קרניבורים המתכון הבא בול בשבילכם! כריך אסאדו עם בשר מפורק, איולי בטטה ושום עם מעט סרירצ'ה אמאלה אתם לא מבינים בכלל איזה ביס נדיר, תנסו להכין בבית בהול!
כניסה למתכון 129 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il