פודיק - Foodik

ארוחות בשריות לשבת

בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים

בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים
17/10/2021 3 שעות ו-15 דקות בינוני
בריסקט בתנור עם בצלים וגזרים - מתכון בשרי נפלא - מנה עיקרית בשרית ליום שישי או לכל יום לארוחת צהריים חגיגית - שווה לנסות בבית, העבודה לא קשה והתוצאה מרשימה, מדובר בנתח טעים שכל ביס שלו גן עדן, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 12317 צפיות

חזה עוף בתנור דיאטטי עם בהרט

חזה עוף בתנור דיאטטי עם בהרט
7/8/2021 50 דקות קל
חזה עוף בתנור בריא דיאטטי תוך 5 דקות עבודה עם בהרט, מרק עוף ועוד תבלינים טובים! מתאים למי שמחפש רעיון לחזה עוף טעים לארוחת צהריים, לאכול עם אורז בצד ולהנות מאחלה ארוחה לחיטוב - כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 6856 צפיות

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5711 צפיות

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש
4/9/2022 שעה ו-45 דקות קל
עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש - מנה עיקרית בשרית ל ארוחת צהריים טעימה במיוחד לכל אוהבי האוכל המתוק קבלו מנה מנחמת סופר טעימה וקלה להכנה, רק לשים את הכל בתבנית לסדר יפה ולשלוח לתנור, כל ההוראות בפנים, מושלם ל שבת המלכה , כנסו.
כניסה למתכון 2952 צפיות

גולאש הונגרי בבירה

גולאש הונגרי בבירה
14/7/2021 3 שעות ו-30 דקות בינוני
תבשיל חורפי סופר טעים שחובה לנסות להכין בבית (כמובן שאפשר לאכול גם בקיץ אבל רצוי עם מזגן) :), גולאש הונגרי בבירה סופר טעים, הבשר רך ונמס, הירקות טעימים, לצקת מהתבשיל הנפלא והמנחם הזהב על אורז לבן ולהנות מטעמים משובחים!
כניסה למתכון 2616 צפיות

קציצות פרגית לימוניות

קציצות פרגית לימוניות
22/3/2024 שעתיים בינוני
קציצות פרגית לימוניות עם גרגירי חומוס ועלי מנגולד שאי אפשר להפסיק לאכול, מנה עיקרית בשרית מנחמת לשבת המלכה או לארוחת צהריים במהלך השבוע, אם בא לכם סיר יפה זה הסיר שאתם חייבים להכין, נראה קצת מסובך אבל תאמינו לי שזה לא מסובך כמו שזה נראה!
כניסה למתכון 102 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il