פודיק - Foodik

ארוחות בשריות כשרות לפסח

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת

פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת
4/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
פרגיות ואורז בטעם שווארמה בתבנית אחת בתנור - מנה עיקרית בשרית טעימה לארוחת צהריים תוך 10 דקות עבודה! ארוחה מהירה לשבת המלכה או ארוחת צהריים קלה להכנה למי שמחפש חיים קלים ומנה טעימה! להכניס לתנור, להוציא, לזלף טחינה ולהנות מאחלה מנה! תהנו.
כניסה למתכון 5746 צפיות

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים

אסאדו ביין אדום סילאן וערמונים
30/3/2023 6 שעות בינוני
תבשיל אסאדו ביין אדום וסילאן עם ערמונים תפוחי אדמה גזרים והרבה בצל מקורמל! הטעם? גן עדן! המלצה שלי: לקחת בסיום הבישול את הבשר ולפורר בקערה, להוסיף מהרוטב ומהבצלים המקורמלים ולאכול עם מצה או חלה או ג'בטה או מה שתרצו, פשוט וואו!
כניסה למתכון 4523 צפיות

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן

נאגטס כשר לפסח ללא גלוטן
8/4/2023 45 דקות בינוני
נאגטס כמו של מקדונלדס ללא גלוטן כשר לפסח קריספי טעים וממכר שהילדים שלכם לא ירצו להפסיק לאכול! תוכלו להכין איתם בחג וגם להנות מאחלה ארוחת צהריים בשרית טעימה ומפנקת! לא לשכוח קטשופ ומיונז בצד, האמינו לי שמדובר במתכון סופר שווה!
כניסה למתכון 3917 צפיות

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש

עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש
4/9/2022 שעה ו-45 דקות קל
עוף בתנור עם ירקות ביין לבן ודבש - מנה עיקרית בשרית ל ארוחת צהריים טעימה במיוחד לכל אוהבי האוכל המתוק קבלו מנה מנחמת סופר טעימה וקלה להכנה, רק לשים את הכל בתבנית לסדר יפה ולשלוח לתנור, כל ההוראות בפנים, מושלם ל שבת המלכה , כנסו.
כניסה למתכון 2973 צפיות

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח

קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח
22/4/2022 שעתיים בינוני
קציצות ברוטב מטבוחה מרוקאית כשר לפסח - מתכון כשר לפסח שיכול להיות גם מתאים לכל ימות השנה - קציצות חריפות ברוטב מטבוחה מרוקאית אמיתית שאפשר לנגב עם המצה הרטובה או סתם לאכול עם הכפית, שווה להכין לערב החג או לארוחת צהריים
כניסה למתכון 1667 צפיות

מפרום ללא גלוטן

מפרום ללא גלוטן
15/3/2024 שעתיים קשה
מפרום ללא גלוטן מושלם טריפוליטאי טעים כזה שיתאים לרגישים לגלוטן, וכן אפשר בקלות להמיר אותו לגרסה הרגילה אם מחליפים את פרוסת הלחם לל"ג לפרוסת לחם רגילה ואת הקמח תמי ללא גלוטן לקמח רגיל, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 118 צפיות

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים

עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים
16/4/2024 שעתיים ו-20 דקות קשה
עוגת חצילים בשר אורז וצנוברים עם בצל מקורמל מפוצצת בטעם כזאת שיושבת בתנור ויוצאת עסיסית עם חציל רך נימוח ונמס בפה, הצנוברים מביאים טיהפ קראנצ'יות, פשוט מנה עיקרית מהממת על שולחן החג או על שולחן השבת, חובה להכין!
כניסה למתכון 58 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il