פודיק - Foodik

ארוחה ל-5 אנשים

איך להכין קוסקוס אמיתי במיקרוגל

איך להכין קוסקוס אמיתי במיקרוגל
3/10/2022 22 דקות קל
איך להכין קוסקוס אמיתי במיקרוגל רך כמו ענן אוורירי טעים נמס בפה - שיטה מעולה בקלי קלות תוכלו להכין קוסקוס מרוקאי אסלי אורגינל ללא סיר אידוי וללא באלגנים מיותרים, עקבו אחר ההוראות הפשוטות ואתם תודו לי, אל תשכחו לעקוב באינסטגרם.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 37907 צפיות

תהדיג אורז פרסי אחד אחד

תהדיג אורז פרסי אחד אחד
15/6/2023 שעה קל
תהדיג אורז פרסי אחד אחד או תהדיג או תאדיק תקראו לזה איך שבא לכם - עוגת אורז פרסי אחד אחד שתוכלו להכין בקלי קלות! אורז עם תפוחי אדמה קריספיים מלמעלה מנה יפה כתוספת לשבת המלכה שמכינים צ'יק צ'ק! כנסו וצפו באופן ההכנה.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 3861 צפיות

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד

פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד
25/9/2021 שעה ו-5 דקות בינוני
פרגיות אורז ואפונה בלימון ודבש בסיר אחד - מתכון קל עם אורגנו טרי, טימין טרי, אורז בסמטי ועוד דברים טובים וכל זה בסיר אחד! ארוחת צהריים בשרית טעימה במיוחד שאפשר להכין בקלי קלות ולהתענג עליה - לכל אוהבי הטעמים של החמוץ מתוק שווה להכין!
כניסה למתכון 3218 צפיות

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים

קציצות פרגיות שווארמה ובצלים מקורמלים
28/8/2022 שעה ו-50 דקות בינוני
קציצות פרגיות שווארמה עם בצלים מקורמלים שאתם חייבים להכין לארוחת צהריים! תבשיל טעים שאפשר לאכול עם אורז לבן או לאכול עם פרנה חמה וטרייה, באמת שזה לא מסובך! הקציצות עסיסיות וטעימות ואל תוותרו על הטיגון לפני הכניסה לסיר, ספרו לי בתגובה איך יצא לכם.
כניסה למתכון 1478 צפיות

צ'יפס 4 טעמים

צ'יפס 4 טעמים
27/1/2024 10 דקות קל
צ'יפס 4 טעמים שחובה לנסות להכין בבית, טעם שווארמה, טעם זעתר, גרידת לימון וחריף, ההכנה? פשוטה, הילדים יהיו מבסוטים וכמובן שגם אתם אם אתם בקטע של לגוון את הצ'יפס שבא לכם עם השניצל או לצד הארוחה, נכון שצ'יפס ומלח זה טעים אבל לגוון מדי פעם זה תמיד כיף.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 104 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il