פודיק - Foodik

איך להכין חזה עוף טעים

חזה עוף בשום ודבש

חזה עוף בשום ודבש
11/8/2022 12 דקות קל
חזה עוף בשום ודבש לארוחת צהריים בשרית - מטורף! החזה עוף מתקרמל במחבת עם הדבש והסויה ואתם תקבלו גלייז משוגע, טעם יוצא דופן ואם תיתנו ביס עם אורז לבן... וואו כמה שאתם תהנו! ארוחת צהריים מושלמת במיוחד! תנסו וספרו לי כאן או באינסטגרם איך יצא לכם!
כניסה למתכון 24372 צפיות

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש

חזה עוף בתנור בחרדל ודבש
9/6/2022 35 דקות קל
חזה עוף בחרדל ודבש וקצת לימון (חזה עוף פטם) - עסיסי טעים מתקתק שלא תפסיקו לאכול! מרינדה טעימה מתקתקה חמצמצה סופר טעימה, כל התשובות לשאלות על איך להכין חזה עוף עסיסי בתנור בתוך המתכון הזה, כנסו תכינו וספרו לי איך יצא לכם!
כניסה למתכון 12879 צפיות

חזה עוף במרינדה עם דבש ותבלינים

חזה עוף במרינדה עם דבש ותבלינים
22/11/2020 25 דקות קל
מתכון נפלא לחזה עוף בדבש ותבלינים שישאיר לכם טעם של עוד! עקבו אחר ההוראות ותהנו מאחלה חזה עוף שיכול לשרת אתכם במידה ואתם רוצים להכין ארוחת צהריים מהירה או ארוחת ערב קלילה, לצד סלט או פחמימה, קצת טחינה ותאמינו לי שאתם תהנו.
כניסה למתכון 9994 צפיות

סלט עוף ועדשים שחורות

סלט עוף ועדשים שחורות
22/1/2023 35 דקות קל
סלט עוף עם עדשים שחורות מפוצץ בחלבון מושלם למי שמחפש להכין ארוחת צהריים בריאה לחיטוב בחדר כושר או למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא - עדשים שחורות בלוגה, גזר, כרוב סגול לבן והטעם? וואו! ממכר, תאמינו לי שמדובר במנה מושלמת!
כניסה למתכון 1389 צפיות

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה

כדורי שניצל ביסלי בצל ופירה
23/11/2023 שעה ו-10 דקות קל
כדורי שניצל ביסלי בצל עם פירה פרווה ובצל מטוגן - ביס אחד מהכל ביחד? שלמות! חובה עליכם לנסות להכין בבית ולתת לילדים לאכול, אתם לא מבינים כמה שזה טעות וכמה שפשוט להכין את זה, וגם טריק איך לקבל פירה חלק במיוחד! כנסו.
כניסה למתכון 230 צפיות

פיתה שניצל עם חזה עוף

פיתה שניצל עם חזה עוף
2/3/2024 45 דקות בינוני
פיתה שניצל עם חזה עוף גוואקמולי סלסלת עגבניות חריפה ספייסי איולי של אוסם איולי שום של אוסם , פיתה מפוצצת בטעם כזאת שאי אפשר להפסיק לאכול, אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים, נסו להכין וספרו לי איך יצא לכם. מתאים לשישי בצהריים :)
כניסה למתכון 105 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il