פודיק - Foodik

אוכל ליום העצמאות

צ'ימיצ'ורי ביתי אמיתי

צ'ימיצ'ורי ביתי אמיתי
30/5/2021 10 דקות קל
צ'ימיצ'ורי ביתי אמיתי - איך מכינים את הרוטב המסורתי הארגנטינאי כמו שצריך אתם יודעים? אם לא, כנסו לעמוד עקבו אחר ההוראות ויצא לכם מושלם! ולא רק זה, אראה לכם בסרטון בישול בטבע כיצד אני מכין גם סטייק ביין אדום סופר טעים ועליו אני שם את הצ'ימיצ'ורי ואוכל, חובה לצפות :)
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 13588 צפיות

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק

סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק
13/2/2023 שעה ו-5 דקות קל
סטייק כרוב בתנור בטעם סטייק או בטעם בשרי עם תבלין לסטייק וכמובן שאפשר להחליף לתבלין לעל האש, תבלין לקציצות, תבלין לפרגיות או כל תבלין אחר שתאהבו, סה"כ חותכים כרוב לבן לסטייקים מתבלים ולתנור! כנסו למתכון.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 12280 צפיות

סלט טאבולה

סלט טאבולה
29/9/2022 30 דקות קל
סלט טאבולה או סלט טבולה תקראו לו איך שבא לכם - מרענן - טעים חמוץ וממכר! לא תפסיקו לאכול אותו! סלט לשבת שיהפוך לקבוע על השולחן! אפשר לשלב אותו כמגוון הסלטים בארוחות הצהריים או כסלט לארוחת בוקר! כנסו.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 8270 צפיות

צ'יפס יפני ארוך קריספי

צ'יפס יפני ארוך קריספי
27/11/2022 שעה ו-40 דקות בינוני
צ'יפס יפני ארוך קריספי 25 סנטימטר צ'יפס אחד מתכון קל טעים שווה שאתם והילדים תהנו ממנו כתוספת לארוחת הצהריים או סתם למאנץ' לילי מושלם! הצ'יפס יוצא קריספי, ארוך, טעים, ממכר ואני נורא ממליץ לאכול אותו עם קטשופ ומיונז!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 4989 צפיות

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש

כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש
20/4/2023 45 דקות קל
כנפיים בתנור בקטשופ ברביקיו ודבש - מתכון ממכר שלא תרצו להפסיק לאכול! מתאים ל יום העצמאות לשבת או לסתם ארוחת צהריים תאמינו לי שזה קל ושווה תוכלו להכין עם הילדים או לילדים ואפילו לעצמכם! שווה בטירוף! ספרו לי בתגובה איך יצא לכם כאן או באינסטגרם!
כניסה למתכון 3392 צפיות

צ'יפס מתנפח

צ'יפס מתנפח
8/5/2023 20 דקות קל
צ'יפס מתנפח כמו בפלאפליות טעים ממכר וקל להכנה! תוך 5 דקות ויש לכם תוספת לארוחת צהריים פרווה סופר טעימה וממכרת! לא לשכוח את הקטשופ והמיונז, שווה לנסות בבית, בלי עבודה מיותרת, עקבו אחר ההוראות וספרו לי איך יצא לכם כאן או באינסטגרם.
כניסה למתכון 2782 צפיות

בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים

בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים
23/6/2022 35 דקות קל
"פילה" בטטה על טחינה גולמית סילאן ופיצוחים קלויים - מתכון נפלא למנה ראשונה פרווה / סלט על שולחן השבת, אין כמו לגוון ולהכין מגוון רחב של סלטים לשבת המלכה, ממליץ מאוד למי שאוהב את הטעמים האלו להכין ולתת ביס אחד מהכל, אתם תהנו, תקשיבו לי.
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1518 צפיות

טבעות בצל בציפוי ביסלי בצל

טבעות בצל בציפוי ביסלי בצל
15/6/2022 25 דקות קל
טבעות בצל בציפוי ביסלי בצל (ציפוי כפול) - קריספיות במיוחד וטעימות בקטע אחר! לא תפסיקו לאכול את טבעות הבצל האלו באחריות! מומלץ בחום רב! עקבו אחר ההוראות ויצאו לכם טבעות בצל מקוריות גדולות עבות וטעימות!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 1080 צפיות

כרובית בתנור ביסלי בצל

כרובית בתנור ביסלי בצל
20/9/2022 40 דקות בינוני
כרובית בתנור בציפוי ביסלי בצל עם טחינת בצל טעימה במיוחד! טעים, קריספי, ממכר ושווה במיוחד! אם אתם במאנץ' ואם בא לכם לאכול משהו טעים ואתם אוהבים כרובית אני מבטיח לכם שאתם לא תפסיקו לנשנש את המתכון הזה! שווה במיוחד! כנסו.
כניסה למתכון 889 צפיות

כרובית מטוגנת ביסלי פלאפל

כרובית מטוגנת ביסלי פלאפל
28/7/2022 25 דקות קל
כרובית מטוגנת בטעם ביסלי פלאפל עם טחינה ירוקה שאין דברים כאלה! מושחת טעים ישראלי שווה קריספי! אתם חייבים לנסות להכין בבית! גם פרווה וגם מתאים כ- סלט לשבת - סלט מיוחד על שולחן השבת שכל אחד יוכל לחטוף ולאכול עם כל המשפחה, שווה שווה שווה! אני אומר לכם!
כניסה למתכון 840 צפיות

קבב טורקי צמחוני

קבב טורקי צמחוני
1/7/2023 50 דקות קל
קבב טורקי צמחוני בקלי קלות שתוכלו להכין ליום העצמאות או לארוחת צהריים או לשבת למי שבעד ורוצה להכין ארוחה צמחונית לארוחת צהריים לחג או לשבת קבלו אחלה של מתכון שירגיש לכם ממש כמו בשר רגיל, לצמחוניים בינינו
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 822 צפיות

עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש

עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש
12/9/2022 20 דקות בינוני
עראיס רוסטביף צ'ילי ברביקיו ודבש - מתכון קל בטוסטר לחיצה חכם של חברת נורמנדה שנפתח לפלנצ'ה עליה צליתי את הבצל השום ופלפל הצ'ילי האדום וכמובן את בשר הרוסטביף עם הרטבים הנפלאים, ארוחת צהריים ממכרת שאתם חייבים לנסות להכין למי שאוהב טעם בועט!
כניסה למתכון 624 צפיות

שווארמה בכיכר לחם

שווארמה בכיכר לחם
13/7/2023 שעה ו-50 דקות בינוני
שווארמה בכיכר לחם שאי אפשר לסרב לה! שווארמה פרגיות עם פיסטוקים גרוסים והרבה טעם ועסיסיות וכל זה נכנס לתוך כיכר לחם שהכנסתי לתנור והפך למעט קריספי! חומוס חריף שיפקה בצל עם סומק ועוד ים דברים טעימים נתנו לי את הביס המושלם!
כניסה למתכון 560 צפיות

עראיס מתכון 4 דרכים

עראיס מתכון 4 דרכים
24/2/2024 40 דקות בינוני
עראיס מתכון ב-4 דרכי בישול תנור מחבת מנגל וטוסטר. את המתכון הקדשתי לחטוף אלכס לובנוס שנמצא בשבי בעזה כבר למעלה מ-140 יום! אומרים שהוא אוהב לאכול בשר איכותי ושהוא איש הגריל הכי טוב בעולם, לכן המנה הזו מוקדשת לו, ובאמת שהמתכון הזה יצא נפלא, כנסו וצפו!
כניסה למתכון 178 צפיות

פיתה שניצל עם חזה עוף

פיתה שניצל עם חזה עוף
2/3/2024 45 דקות בינוני
פיתה שניצל עם חזה עוף גוואקמולי סלסלת עגבניות חריפה ספייסי איולי של אוסם איולי שום של אוסם , פיתה מפוצצת בטעם כזאת שאי אפשר להפסיק לאכול, אתם פשוט לא מבינים כמה שזה טעים, נסו להכין וספרו לי איך יצא לכם. מתאים לשישי בצהריים :)
כניסה למתכון 105 צפיות

קציצות עוף ומשוויה על האש

קציצות עוף ומשוויה על האש
24/2/2024 35 דקות בינוני
קציצות עוף ופרגית + משוויה על המנגל מתכון מנצח בקלי קלות, הקציצות ללא פירורי לחם ללא גלוטן ויסגרו לכם פינה אם אתם בקטע של מקור לחלבון, המשוויה תבוא לכם כמו כפפה בביס עם הקציצה וטחינה מלמעלה, פשוט חלום! תנסו!
כניסה למתכון 85 צפיות

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם

כרובית שלמה בתנור עם פירורי לחם
25/2/2024 שעה קל
כורבית שלמה אפויה בתנור עם פירורי לחם והכל בטעם בשרי אבל פרווה! מנת פתיחה מעולה שכדאי להכין לפני שאוכלים על האש או לפני שאוכלים ארוחה טובה, עם טחינה ירוקה שכל ביס ביחד עם האפייה ופירורי הלחם יהיה לכם גן עדן צרוף בפה! כדאי לנסות!
כניסה למתכון 64 צפיות

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה

פוטטוס בתנור בטעם שווארמה
13/3/2024 50 דקות קל
פוטטוס בטעם שווארמה נשמע לכם טוב? זה גם פרווה וזה גם סופר טעים ויכול לבוא לכם לצד ארוחה או כתוספת להמבורגר שלכם, ואפילו כתוספת לעל האש שאתם מתכננים עם המשפחה או החברים, פשוט שווה להכין את המתכון הקל הזה!
כניסה למתכון 62 צפיות

חמוצים אסייתים

חמוצים אסייתים
12/3/2024 10 דקות קל
חמוצים אסייתים בקלי קלות תוך 5 דקות עבודה, להכין את התחמיץ לפי המתכון להוסיף את כל הירקות החתוכים לצנצנת גדולה, לשפוך את התחמיץ עד הסוף לחכות קצת שיתקרר ולהכניס למקרר. תוך יום יומיים תקבלו חמוצים אסייתים פשוט ממכרים!
מתכון טבעוני
כניסה למתכון 45 צפיות

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il