פודיק - Foodik

שקשוקה ירוקה עם שמנת לבישול

דרגו את המתכון: 
5 אהבו
4722 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
שקשוקה ירוקה עם שמנת לבישול
מנות
2
קושי:
קל
זמן הכנה
15 דקות
זמן בישול
15 דקות
זמן כולל
30 דקות

אוהבים שקשוקות? רוצים רעיון טעים בריא ונפלא לארוחת הבוקר שלכם? אז קבלו: שקשוקה ירוקה ברוטב שמנת לבישול עם אגוז מוסקט טחון, עלי תרד, עלי קייל, עלי מנגולד, בצל לבן בצל סגול ועוד דברים טובים! שקשוקה סופר טעימה ומעט מתקתקה שתהיה לכם טעימה בחך! אם אתם אוהבים את השקשוקה הקלאסית אבל רוצים אותה קצת משודרגת אל חשש! באתר פודיק תוכלו למצוא מתכון לשקשוקה פרימיום מ-8 סוגי עגבניות! חריפה וטעימה להפליא! אם אתם רוצים להנות משקשוקה ירוקה פרווה ללא שמנת לבישול לחצו כאן ותהנו ממתכון משובח! אם תרצו להישאר מעודכנים ולקבל התראה לטלפון הנייד כשמתכון וידאו חדש עולה - הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב של פודיק עוד היום. צפו עכשיו במתכון וידאו שיראה ויסביר לכם כיצד להכין את השקשוקה הירוקה שלנו:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   בישול מהיר במחבת
כשרות:   חלבי
18 / 0 מרכיבים
מרכיבים
5 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • משמנים מחבת (קוטר 32) בשמן זית ומחממים חותכים בצל לבן בינוני + בצל סגול קטן לקוביות חותכים 2 שיני שום לפרוסות וכותשים עוד 2 שיני שום ומכניסים למחבת חותכים פלפל ירוק חריף לחתיכות ומכניסים פנימה חותכים חצי כרישה ומכניסים פנימה, מטגנים הכל על אש בינונית נמוכה מספר דקות עד שהכל משחים.

  • מפרידים חופן עלי תרד מהגבעולים ומוסיפים למחבת 10 עלי בזיליקום חתוכים ומוסיפים למחבת חופן עלי מנגולד ללא גבעולים ומוסיפים למחבת חופן עלי קייל ללא גבעולים ומוסיפים למחבת * ניתן להוסיף יותר עלים למחבת - אל חשש, הכל מצטמצם בעת הבישול.

  • מבשלים את הכל ונותנים לעלים להצטמצם, מוסיפים גביע קרטון אחד (250 מ"ל) של שמנת לבישול 15% שומן (אפשר גם חצי - 125 מ"ל) + 3 כפות שמנת מתוקה (לא חובה) מוסיפים כפית סוכר חום (לא חובה) 1 כפית פלפל שחור טחון חצי כפית אגוז מוסקט קצת מלח אטלנטי ופלפל שחור גרוס לפי טעם, מערבבים הכל היטב

  • נותנים להכל להתבשל מספר דקות ובודקים טעמים, אם צריך מתקנים ומוסיפים עוד פלפל ומלח, שלב הוספת הביצים - יוצרים גומות במחבת ומכניסים לכל גומה ביצה. רצוי לשבור תחילה כל ביצה בכלי ומהכלי לשפוך למחבת (כך במידה ופתחתם ביצה עם דם או ביצה לא טובה - לא הרסתם את כל השקשוקה).

  • מבשלים כמה דקות למי שאוהב שיוציא את הביצה כשהיא קצת חיה, מי שלא שיכסה את מכסה המחבת / יכסה בנייר כסף ויתן לאדים לבשל את הביצים מלמעלה, שיהיה בתיאבון, אל תשכחו להירשם כמנויים לערוץ היוטיוב של פודיק וללחוץ על הפעמון כדי לקבל התראה כשמתכון חדש עולה.

הערות
  • לחריפות נוספת ניתן להוסיף עוד פלפל ירוק חריף ופלפל שחור טחון וגרוס

  • למי שלא אוהב את המתיקות בשקשוקה שיוותר על הסוכר ועל 3 כפות השמנת המתוקה

  • כדאי ורצוי לשים הרבה עלים של קייל, מנגולד ותרד ללא הגבעולים ולא לפחד שיש הרבה נפח במחבת - הכל יצטמצם בעת הבישול.

  • כמויות המלח והפלפל משתנות מאדם לאדם במידה ולא מלוח מספיק תוסיפו מלח לדוגמה.

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il