פודיק - Foodik

שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט

דרגו את המתכון: 
14 אהבו
8731 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
מנות
6
קושי:
בינוני
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
שעה ו-40 דקות
זמן כולל
שעתיים

אוהבים בשר? אוהבים שווארמה? רוצים להכין שווארמה פרגיות ביתית טעימה עם פטנט מיוחד בתנור כדי שתצא לכם גבוהה? הסוד נחשף במתכון הבא! צפו בסרטון הוידאו ותגלו איך מרכיבים שווארמה פרגיות ביתית גבוהה יפה וסופר טעימה! אם אתם אוהבים בשר ורוצים עוד רעיונות לארוחות צהריים טעימות לחצו כאן, יש לי באתר גם מתכון לשווארמה פילה עוף דיאטטית בתנור למי שרוצה לשמור על הגזרה. אשמח אם תירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב של פודיק ותלחצו על הפעמון כדי לקבל התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש. אם אתם אוהבים אוכל מהסגנון הזה יש לי באתר גם מתכון לפלאפל ירוק אוורירי טעים במיוחד! צפו במתכון הוידאו של השווארמה עכשיו:

שיטת בישול:   תנור
כשרות:   בשרי
20 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • ציוד
  • לשווארמה
  • להרכבת פיתה טעימה
5 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • לפתוח פח שימורים של אננס בקוטר 16, להוציא את התכולה שלו, אח"כ לפתוח את הפתח השני שלו מלמטה, להוריד את העטיפה לשטוף לנגב ולייבש היטב את הגוף. לשמור בצד

  • תיבול: לקערה גדולה מוסיפים את שמן הזית והתבלינים, מערבבים היטב ומוסיפים את הפרגיות, דואגים שהרוטב יכסה את כל הפרגיות כמו שצריך!

  • לוקחים את פח השימורים ומניחים באמצע תבנית אפייה / תבנית פיירקס גדולה, עוטפים אותו מבפנים בנייר אפייה, חותכים 3-4 בצלים סגולים לחצי טובלים אותם ברוטב הפרגיות ומניחים למטה, מעליהם מתחילים לבנות את השווארמה - את החלק "המחוספס" של כל חתיכה שמים על הבצלים לאורך ואח"כ שמים את שאר החתיכות לרוחב, יוצרים מעין צורת "שתי וערב" , מעין איקס כדי שאח"כ בחיתוך השווארמה תיחתך לכם יפה. שימו בכל פעם שאתם שמים בשורה 2-3 חתיכות פרגית תלחצו אח"כ על הפרגית כדי שכל ה"מגדל" יהיה מהודק.

  • שימו אח"כ עוד 4 חצאי בצלים טבולים ברוטב הפרגית מעל כל המגדל ותכניסו לתנור בחום טורבו על 200 מעלות לכ-שעה וחצי או שעה ו-40 דקות - זה תלוי בסוג התנור שלכם. רצוי להכניס לתנור לשלב אחד מעל האחרון על הרשת - כדי שהחלק העליון לא ישרף מהר.

  • אח"כ תוציאו בזהירות, תורידו את נייר האפייה ותחתכו לכם בעדינות, תכינו לכם פיתה טובה או שתצלחתו יפה בצלחת ושיהיה בתיאבון.

הערות
  • ניתן לוותר על הצ'ילי למי שלא רוצה בכלל חריפות

  • אם יש לכם פח שימורים בקוטר 10 תחלקו את כל הכמויות בחצי

  • ניתן לשמור אח"כ את השווארמה במקרר ולחמם

  • אם התנור שלכם לא אפה לכם את השווארמה כמו שצריך אפשר להחזיר לתנור או לטגן קצת על המחבת

1 תגובות על: שווארמה פרגיות ביתית עם פטנט
אסי
אסי
11 באפריל 2024 בשעה 8:58

עשיתי הוספתי גם כף של עמבה עסיסית ממש שדרג אבל כולם התלהבו מהרעיון

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
11 באפריל 2024 בשעה 14:14

אסי יא מקצוען... בטח כף עמבה זה טעים :) תהנו!

הגב
כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה
תגיות:
# אוכל ליום שישי # אוכל לשבת # מאכלים לשבת # ארוחת שישי # ארוחת שבת # מנות בשריות # מתכונים לחגים # גריל עוף # רעיונות לארוחת צהריים # רעיון לארוחת ערב # ארוחת צהריים לשבת # ארוחת צהריים לשישי # רעיון לארוחת צהריים # מנות ליום שבת # מנות ליום שישי # אוכל ליום שבת # רעיון לארוחת ערב בשרית # שבת # אוכל # איך להכין שווארמה בבית # ארוחות צהריים בשריות # ארוחות צהריים מהירות # ארוחת ערב # בופה בשרי # מנות עיקריות בשריות # מתכון לשווארמה # פודיק # צ'ילי גרוס # רעיון לשווארמה # רעיונות לארוחות ערב # רעיונות לארוחות צהריים # שווארמה # שווארמה ביתית # שווארמה ביתית בתנור # שווארמה ביתית בתנור בתבנית # שווארמה ביתית מפרגיות # שווארמה ביתית מתכון # שווארמה ביתית פטנט # שווארמה גבוהה בבית # שווארמה טעימה # שווארמה פטנט # שווארמה פטנט בתבנית # שווארמה פרגיות # שווארמה פרגיות בתנור # שווארמה פרגיות עם בצל # שווארמה שחר חן # תבלין גריל עוף # תבלין שווארמה # מנה עיקרית # קרניבור # ארוחת צהריים בשרית # מנה עיקרית בשרית # שווארמה של הלייף # ארוחת צהריים בתנור # אוכל בתנור # מאכלים בתנור # מנה עיקרית בשרית מרשימה # מנה עיקרית בשריות # מנה עיקרית בשרית חגיגית # מנות עיקריות בשריות חגיגיות # ארוחות צהריים שילדים אוהבים # מנות עיקריות בשריות לפסח # יאבלולו שמבלולו # כמון # מנות עיקריות # קורנפלור # פרגיות # אירוח בופה בשרי # קרניבורים # ארוחת צהריים # שמן זית

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il