פודיק - Foodik

עוגת אוראו אפויה מ-3 רכיבים

דרגו את המתכון: 
17 אהבו
5459 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגת אוראו אפויה מ-3 רכיבים
מנות
1
קושי:
קל
זמן הכנה
10 דקות
זמן בישול
32 דקות
זמן כולל
42 דקות

אם אתם רוצים להכין קינוח מהיר לרשותכם מתכון לעוגת אוראו אפויה מ-3 רכיבים בלבד + אופציה נוספת לשוקולד מילקה מומס מלמעלה (לא חובה) - קינוח מהיר טעים ושווה שכל טבח מתחיל יכול להכין בקלי קלות! עוגיות אוראו, חלב, אבקת אפייה וקצת סבלנות בתנור זה כל מה שאתם צריכים! רוצים למצוא עוד מתכונים קלים ומהירים? לרשותכם רשימת מתכונים מ-5 רכיבים ומטה! אשמח אם תירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלי ותלחצו על הפעמון לקבלת התראה לטלפון הנייד כשעולה מתכון חדש! אם אתם אוהבים נוטלה יש לי באתר גם מתכון לעוגת נוטלה אפויה מ-2 רכיבים בלבד! בנתיים צפו במתכון הוידאו איך להכין את עוגת האוראו הזו:

מטבח:   מטבח ישראלי
כשרות:   חלבי
4 / 0 מרכיבים
מרכיבים
4 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מחממים תנור ל-165 מעלות

  • גורסים 24 עוגיות אוראו למרקם פירורי ומוסיפו 1 כוס חלב 250 מ"ל, מערבבים היטב ומוסיפים 2 כפיות גדושות של אבקת אפייה, מערבבים הכל היטב עד לקבלת תערובת חלקה.

  • מעבירים לתבנית קוטר 18 שמרופדת בנייר אפייה (משמנים עם תרסיס שמן זית / עם חמאה) את כל התערובת, ומכניסים לאמצע התנור לתנור שחומם מראש ל-165 מעלות לכ-32-35 דקות.

  • אח"כ מוציאים ומצננים - העוגה מוכנה! אופציונלי למי שרוצה: תעבירו 4 כפות של ממרח שוקולד מילקה חום / לבן לקערה ותמיסו כ-30 שניות במיקרוגל, שפכו את הכל על העוגה ותכניסו אח"כ למקרר לכ-30 דקות, תוציאו אח"כ ותחתכו. בתיאבון

כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il