פודיק - Foodik

בראוניז טבעוני טעים

דרגו את המתכון: 
9 אהבו
4914 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
בראוניז טבעוני טעים
מנות
3
קושי:
קל
זמן הכנה
10 דקות
זמן בישול
35 דקות
זמן כולל
45 דקות

חובבי בראוניז? טבעוניים? רוצים קינוח שהוא לא חלבי וטעים בדיוק כמו המקור? בראוניז טבעוני טעים במיוחד ממש כמו המקורי ואפילו טעים יותר! מתכון טבעוני נפלא וקל להכנה, תוך 10 דקות יש לכם תערובת מוכנה, מכניסים לתנור לכ-30-40 דקות ואפשר להנות מקינוח סופר טעים! פאדג' שוקולד בראוניז יאמי יאמי טעים ברמות אחרות! אם תרצו לקבל עדכון לטלפון הנייד כשמתכון חדש עולה הירשמו כמנויים לערוץ היוטיוב שלנו ותהנו ממגוון מתכונים טעימים שעולים מדי שבוע, רוצים להפוך מתכון אחר לטבעוני? לרשותכם עמוד שיסביר לכם כיצד הופכים מתכון לטבעוני בקלי קלות! צפו במתכון הוידאו עכשיו:

מטבח:   מטבח ישראלי
שיטת בישול:   תנור
כשרות:   פרווה
16 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • אביזרים
  • לתערובת הבראוניז
5 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • המתכון הוא לתבנית 20X20, (חממו תחילה את התנור ל-180 מעלות). קערית קטנה נפרדת מוסיפים 2 כפות גדושות של זרעי פשתן טחונים + 7 כפות של קפה קר ( או נס קפה - בלי חלב כמובן, או אספרסו או קפה שחור ), מערבבים ונותנים לזה לנוח בצד כ-25 דקות עד שזה יהפוך למעין מרקם של ג'לי. (זה מחליף לנו את הביצה בעצם).

  • שוברים 2 חפיסות שוקולד מריר טבעוני (רצוי 60% קקאו) לקוביות קטנות ומחלקים ל-2 קערות כך שתהיה חפיסה אחת בכל קערה (100 גרם בכל קערה), קערה אחת מניחים בצד ואת השניה מכניסים להמסה במיקרוגל, תחילה מחממים דקה אחת ואח"כ מחממים עוד חצי דקה ומערבבים עד שהכל ימס, אם לא נמס תכניסו לעוד חצי דקה תוציאו ותערבבו, תיזהרו שלא ישרף לכם השוקולד, לאחר שהוא נמס שימו אותו בצד שיצטנן ואת הקערה השניה גם תשאירו בצד.

  • תערובת הבראוניז: לקערה נפרדת שופכים 200 גרם סוכר חום דמררה, 66 גרם שמן קוקוס (לא חם) + 34 גרם חמאת לוז (הם מחליפים לנו את החמאה הרגילה בעצם, ניתן במקומם להמיס 100 גרם חמאה טבעונית ולשפוך פנימה), מערבבים טוב ומוסיפים 2 כפיות תמצית וניל ואת תערובת זרעי הפשתן שנחו מקודם בצד, מוסיפים את הקערה עם השוקולד המומס (100 גרם) לתערובת ומערבבים היטב, מוסיפים עוד 70 גרם חלב שקדים (8 כפות) ומערבבים הכל היטב עד לקבלת תערובת אחידה חלקה במרקם כמו שמופיע במתכון הוידאו בערוץ היוטיוב של פודיק.

  • מוסיפים 95 גרם קמח לבן מנופה (בערך כוס אחת) + 30 גרם קקאו מנופה (כרבע כוס) + כפית גדושה של אבקת אפייה + חצי כפית מלח, מערבבים הכל היטב ומוסיפים 100 גרם שברי שוקולד מריר (הקערה שהנחנו בהתחלה בצד) לבפנים מערבבים ומקפלים הכל עד לאיחוד מושלם.

  • לאחר שערבבתם הכל היטב קחו תבנית 20X20, הניחו בתוכה נייר אפייה ושפכו את התערובת לבפנים, תיישרו ותסדרו אותה שהגובה יהיה אחיד בכל הצדדים, הכניסו את הבראוניז לתנור (שהדלקתם לפני על 180 מעלות) לשלב אחד מתחת לאמצע על רשת התנור ולא לתוך תבנית, המתינו כ-30-35 דקות תסתכלו שכלום לא נשרף, תוציאו, תנור לבראוניז להתקרר, כשהוא מספיק קר חתכו למרובעים ותהנו, בתיאבון, אל תשכחו להירשם כמנויים בערוץ היוטיוב שלנו.

הערות
  • ניתן להחליף את שמן הקוקוס וחמאת הלוז ב-100 גרם חמאה טבעונית.

  • אם אין לכם את אחד המרכיבים כנסו לעמוד שלנו באתר העונה לשם "תחליפים טבעוניים לאפייה" ותוכלו לצפות בכל מיני תחליפים.

  • שימו לב שהבראוניז לא נשרפים ומצד שני לא רכים מדיי, ניתן אחרי 30 דקות לפתוח את התנור ולבדוק על ידי נעיצת מזלג.

2 תגובות על: בראוניז טבעוני טעים
שלומית
שלומית
5 באוקטובר 2020 בשעה 11:24
חייב להשרות את זרעי הפשתן בקפה או שאפשר במשהו אחר?
הגב
פודיק
פודיק
5 באוקטובר 2020 בשעה 11:27
היי שלומית. ניתן להשרות את זרעי הפשתן במים פושרים במקום הקפה, העניין שהקפה נותן טעם נוסף וטעים לבראוניז. ניתן להשרות בקפה שחור פושר / באספרסו פושר, בהצלחה.
הגב
נעם
נעם
25 בספטמבר 2020 בשעה 18:3
סדר פעולות חברים.. כדאי להתחיל מהכנת עיסת הפשתן. התחלתם בשוקולד מומס ותנור דלוק, עכשיו צריך לחכות 25 דקות לפשתן. לא הגיוני..
הגב
פודיק
פודיק
3 באוקטובר 2020 בשעה 15:29
תודה על הטיפ, בגלל שאנחנו מצלמים אז יש לנו את הזמן הזה אבל זה נכון למי שמכין לעצמו בבית :) קחו את הטיפ ממנו חברים, שבוע נפלא!
הגב
כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il